• PRO

Свiтлана

Менеджер із закупівель, постачання (виробництво), 44 000 UAH

Considering positions:
Менеджер із закупівель, постачання (виробництво), Спеціаліст фінансового відділу (виробництво), Бухгалтер з первинної документації
Employment type:
full-time, part-time
Age:
50 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, address and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер з постачання

from 04.2025 to 06.2025 (2 months)
Пролог Сервіс, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Пошук нових постачальників та робота з постійними. Моніторинг ринку виробників та постачальників матеріалів, порівняльні характеристики матеріалів для виробництва військового спорядження та одягу. Підписання договорів співпраці з котрагентами. Замовлення матеріалів, внесення рахунків на оплату, контроль оплат. Прихід, переміщення матеріалів по складам та між підрядниками. Складання плану витрат на виготовлення тиражу певної продукції. Продаж матеріалів н
а виготолення товарів по замовленням МОУ. Передача в переробку, згідно специфікацій, на основі давальницької сировини. Звіти по відвантаженим матеріалам на підрядні підприємства. Робота зі складом, логістичним відділом, бухгалтерією (проводки в 1С).

Завідувач виробництвом

from 10.2023 to 07.2024 (9 months)
Femif, Київ (Легка промисловість)

Підбір співробітників;
Пошук та робота з підрядниками;
Ведення документації по колекції в XL та 1С (внесення номенклатури, специфікація, звіт виробництва за зміну, установка планової собівартості, переміщення, списання, аналіз запасів, готової продукції, надходження товарів та послуг, авансові звіти, );
Фінансовий звіт по витратам;
Ведення конфекційних карт, технічних паспортів;
Розподіл завдань між цехом та підрядниками;
Контроль якості та термінів здачі продукції;
Оформлення актів прийому-передачі;
Табелювання співробітників, нарахування та видача заробітної плати;
Закупки матеріалів та основних засобів;
Інвентаризація.

Завідувач виробництвом

from 12.2018 to 07.2019 (7 months)
ТОВ "Фабрика бікіні", Київ (Легка промисловість)

Координація работи власного цеху та підрядників. Контроль термінів виготовлення продукції, контроль якості. Работа в базі 1С (номенклатура, специфікація, замовлення, оприбуткування, переміщення, списання, передача в переробку, надходження з переробки, звіт работи за зміну, установка цін). Складання технологічних та конфекційних карт. Контроль залишків готової продукції на складах та контроль залишків сировини. Внесення даних в 1С по зарплатні працівників, авансові звіти.

Завідувач виробництвом

from 11.2017 to 06.2018 (7 months)
Bevza, Київ (Легка промисловість)

Контроль термінів виготовлення та якості колекції. Підбір та закупка матеріалів, прикладних та фурнітури. Розрахунок та внесення всіх даних на виготовлення експериментального зразка. (Технологічні карти, конфекційні карти).Оптимизація видатків. Розрахунок масового виробництва. Работа з підрядниками. Адміністративно- господарські питання.

Админістратор ательє

from 10.2016 to 04.2017 (6 months)
Sanahunt, Київ (Роздрібна торгівля)

Документальний супровід замовлень. Розподілення работи між кравцями. Контроль якості, термінів виготовлення. Інформування клієнтів про готовність замовлень.
Упаковка та видача замовлень. Звіт про виконану работу ательє за день (місячний звіт).
Пошук та закупівля прикладних материалів, фурнітури.
Облік матеріальних цінностей ательє.
Досвід работи в програмі 1С (8.3).
Досвід работи з великим потоком інформації, документообігом, багатозадачності.

Адміністратор ательє

from 01.2016 to 10.2016 (9 months)
"Arden style", Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Ведення клієнтської бази.
Документальний супровід замовлень: прийом, контроль якості, термінів виготовлення по пошиву, ремонту одягу, хімчистці, ремонту взуття. Видача (закупівля) прикладних матеріалів. Касова дисципліна (касовий апарат, термінал). Звітна документація по ательє, хімчистці, ремонту взуття. Електронна пошта, соц. мережі, розміщення реклами, переговори по співпраці. Закупівля господарських матеріалів, основних засобів. Документальний супровід виробів для "шоу-рума" (ціноутворення). Підбір персоналу.
Отримала досвід роботи в сфері обслуговування.

Бухгалтер операційного відділу

from 08.2000 to 06.2009 (8 years 10 months)
ТОВ "Порив", Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Переведена на посаду бухгалтера з посади старшого касира.
Кількість співробітників корпорації- 4000.
Обов'язки:
- аналіз ринкових пропозицій;
- моніторинг та порівняльні характеристики необхідних товарів;
- підписання договорів з постачальниками;
- замовлення товару у постачальників;
- облік руху ТМЦ, ОЗ (надходження, переміщення, списання, введення в експлуатацію);
- інвентаризація;
- архівування документів;
- звітність видатків за минулий рік;
- складання бюджету на майбутній рік.
До посади бухгалтера (2000-2008рр.)обіймала посаду касир/старший касир.
Обов'язки: проведення касових операцій, інкасація; ведення касової документації.
Отримала досвід роботи у великій корпорації та досвід роботи в 1С бухгалтерія.

Education

Український Фінансово-Экономічний Інститут

Економічний/фінанси підприємств, Київ
Higher, from 2004 to 2010 (6 years)

Кваліфікація - магістр з фінансів

Професійно-технічне училище #42

Кравець, Київ
Specialized secondary, from 1993 to 1994 (1 year)

Кравець ЖЛО. 5 розряд.

Additional education and certificates

Курси закрійників

1994р. (6 місяців). Закрійник ЖЛО (5 розряд).

Knowledge and skills

  • Касові операції
  • Бухгалтерский облік
  • MS Excel
  • MS Word
  • Планування
  • Здатність до навчання
  • Уміння аналізувати
  • Відповідальність
  • Управління персоналом
  • Інвентаризація
  • 1С:Бухгалтерія
  • Дисциплінованість

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — beginner
  • Russian — fluent

Additional information

Додатковий тел.:
[open contact info](look above in the "contact info" section) (Telegram)

Професійні навички та знання: можу працювати з військовим асортиментом товарів.
Програми: 1C (v8.3), Word, Excel, Proton (ел. пошта), Canva, Video Maker, соц. мережі.
Досвід работи касиром - 8 років (знання касової дисципліни/документації).
Досвід роботи бухгалтером (первинна документація) - 1 рік.
Досвід работ з VIP-клієнтами.
Досвід работи адміністратором приймального пункту хімчистки.
Досвід роботи кравчинею - 7 років.
Досвід работи в торгівлі (шкіра, хутро, ювелірні вироби, біжутерія, напівдорогоцінне каміння, дорогоцінні метали, товари для свят, косметика, побутова хімія, ватно-паперова продукції.

Про себе:
Відкрита до набуття нових знань та навичків. Доброзичлива, урівноважена, позитивно налаштована, вічлива, комунікативна, відповідальна.
Не маю шкідливих звичок. Веду здоровий спосіб життя.
Захоплююсь мистецтвом (театр, виставки, галереї, музеї, музичні фестивалі), садівництвом, рукоділлям.
Люблю подорожувати.

Бажана локація роботи - Дарницький, Дніпровський, Печерський р-ни.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: