• PRO

Ірина

HR-керівник

Considering positions:
HR-керівник, HRBP, Керівник відділу, Head of recruitment, HR-генераліст
Employment type:
full-time
Age:
46 years
City of residence:
Odesa
Ready to work:
Kharkiv, Kyiv, Lviv, Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

HR-менеджер

from 05.2022 to 02.2025 (2 years 9 months)
Nails Ind, Бухарест (Роздрібна торгівля)

Побудова HR-процесів з 0. Допомога в рекрутингу. Розробка та впровадження бізнес процесів відкриття власного виробництва.

HR-керівник

from 06.2016 to 11.2021 (5 years 5 months)
«Nikas group» - Ресторан «Nikas», кафе «Gulliver», кафе «TORY», Харків (Готельно-ресторанний бізнес)

Завдання:
- Організація роботи служби персоналу з нуля (розробка регламентів та процедур HR служби)
- Розробка кадрової політики, матеріальної та не матеріальної мотивації
- Надання послуг HR служби повного циклу: планування, рекрутинг, адаптація персоналу, ротація, мотивація, оцінка персоналу та проведення атестації, проведення Exit – інтерв'ю та ведення бази
- Успішне закриття заявок на вакантні посади адміністративного складу та рядових співробітників
- Проведення корекційно – мотиваційних бесід із співробітниками
- Формування внутрішнього та зовнішнього кадрового резерву
- Створення та підтримка корпоративної культури
- Визначення професійного рівня здобувача та його особистісних характеристик
- Моніторинг заробітних плат та умов роботи претендентів
- Проведення корпоративних заходів

HR-керівник

from 06.2011 to 06.2016 (5 years)
"Moderza" (Ресторан «Терем», Банно-ресторанний комплекс «Дубровський», Ресторан «Аргентина Гриль», НК «Галактика», НК «Плазма», Харьков (Готельно-ресторанний бізнес)

1. Організація роботи служби персоналу з нуля (розробка всіх регламентів та процедур HR-служби)
2. Розвиток, удосконалення, організація, планування роботи HR відділу у напрямках: рекрутинг, адаптація персоналу, ротація, мотивація, навчання персоналу
3. Пошук та підбір персоналу на вакантні посади Головного офісу та мережі філій; організація та здійснення процесу найму персоналу у жорстких часових рамках, контроль витрат на пошук персоналу
4. Моніторинг ринку праці та рівня заробітних плат
5.Оцінка та атестація персоналу
6. Участь у розробці системи заробітних плат
7. Розробка кадрової регламентуючої документації
8. Проведення оцінки та відбору кандидатів на вакантну посаду, складання характеристики.
9. Проведення тестування та анкетування кандидатів
10. Перевірка рекомендацій
11. Формування внутрішнього та зовнішнього кадрового резерву
12. Участь у організації атестації персоналу (посадові інструкції, накази тощо)
13. Пошук та підбір кваліфікованого персоналу від рядових до керівних позицій, як у Харкові, так і в Україні.
14. Визначення рівня професійних навичок та особистісних характеристик претендента
15. Створення та підтримка корпоративної культури
16. Створення єдиної електронної бази даних претендентів.
17. Впровадження мотиваційних та адаптаційних програм,
18. Розробка положень про підбір персоналу, атестацію, розвиток та навчання співробітників компанії, розробка та впровадження корпоративних заходів щодо підвищення лояльності до компанії, співпраця з консалтинговими агентствами, пошук та координація системи навчання співробітників (підготовка, участь у проведенні конференцій, тренінгів та навчання персоналу ).

Менеджер з персоналу

from 01.2010 to 05.2011 (1 year 4 months)
"W3 Україна", Харьков (IT)

- Проведення оцінки та активного відбору кандидатів на вакантну посаду, холодний пошук
- Робота із сайтами, розміщення вакансій
- Проведення тестування та анкетування кандидатів, перевірка рекомендацій
- Закриття вакансій різного рівня, робота із масовими вакансіями
- Консультація та курування кандидатів
- Виконання поставлених завдань у строк
- Звітність
Успішний досвід закриття вакансій за рік співробітництва:
- Головний бухгалтер
- Юрист
- Директор з маркетингу
- Директор з внутрішніх розробок
- Sales managers
- Project managers
- QA
- Верстальники
- Секретар
- Менеджер з кадрового виробництва
- Набір 3-х груп на навчання

Спеціаліст з персоналу

from 01.2008 to 01.2009 (1 year)
ВАТ "РОСНО" Страхова компанія, Харків (Фінанси, банки, страхування)

Пошук персоналу, проведення первинної та особистої співбесід, первинна оцінка персоналу, проведення презентацій Компанії, групових інтерв'ю та асесментів, участь в організації процесу навчання та оцінки персоналу, проведення переговорів, взаємодія з директорами філій агентств, ведення електронної бази даних, складання звітності про виконану роботу , навчання нових співробітників.

Менеджер з обслуговування вхідного потоку клієнтів.

from 01.2007 to 01.2008 (1 year)
ВАТ "РОСНО", Харків (Фінанси, банки, страхування)

Прийом телефонних дзвінків, зустріч відвідувачів, інформування, продаж страхових полісів, ведення документації та звітності (прийом оплати), розробка заходів щодо збільшення обсягу, навчання фінансових консультантів.

Психолог, методист

from 01.2002 to 01.2004 (2 years)
"Центр Мовної психології", Харків (Освіта, наука)

Зустріч клієнтів, проведення психологічного тестування,
розробка індивідуального алгоритму навчання іноземних
мов, супровід клієнтів протягом усього періоду
навчання з моменту звернення до Центру, ведення документації
(укладання договорів, прийом оплати), телефонні
переговори, деякі обов'язки особистого помічника
заступника ген. директора, робота секретаря, сортування
документів та пошти і т.д.

Education

Харківський державний педагогічний університет ім. Г.С.Сковороди, денне відділення факультету психології та соціології.

Психолог, соціолог, Харків
Higher, from 1996 to 2001 (5 years)

Language proficiencies

  • English — average
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • Romanian — beginner

Additional information

Маю успішний досвід керування колективами, створеними з 0. Маю успішний досвід закриття заявок на вакантні посади топ-складу та рядових співробітників, офісу та віддаленого підбору по Україні та за її межами.
Маю досвід у консалтингу з деякими підприємствами сфери громадського харчування та Retail.
Навичка адаптації до різних сфер бізнесу в ролі HR – співробітника, HR BP.
Комунікабельна, організована, товариська, обов'язкова, пунктуальна, маю почуття емпатії.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: