• PRO

Тетяна

Асистент керівника, 40 000 UAH

Considering positions:
Асистент керівника, Директор ресторану, Адміністратор, Керівник автозаправного комплексу, Заступник директора, Заступник керуючого магазином, Адміністратор ресторану
Employment type:
full-time, part-time
Age:
34 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Адміністратор-управляючий

from 04.2025 to now (4 months)
Secret forest, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Організація робочого процесу, повний контроль персоналу, касова дисципліна, звітність, організація банкетів, замовлення продукції, вирішення конфліктних ситуацій. Робота в 1С, ведення повної документації, складання графіків, проведення співбесід, комунікації з постачальниками, та різними структурами. Забезпечення безперебійної роботи закладу.

Майстер перманентного макіяжу ( адміністратор)

from 06.2023 to now (2 years 2 months)
beauty spot serenity, Київ (Краса, фітнес, спорт)

Майстер перманентного макіяжу, нігтьового сервісу, адміністратор

Менеджер

from 04.2018 to 02.2022 (3 years 10 months)
Mafiа, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Повний контроль персоналу, організація банкетів, поділ посадових обов'язків між персоналом, вирішення спірних, ситуацій з гостями, згладжування неприємних моментів, які можуть виникнути в процесі роботи, резерв столів, прийом вхідних дзвінків, ведення документації, звітів, чек лист, адаптація та стажування нових співробітників, навчання, R-Keeper, підготовка до аудитів, виконання доручень керівника, проведения співбесід, пʼяти хвилинки.

Адміністратор-управляюча

from 07.2016 to 03.2018 (1 year 8 months)
Loft bar Molotok, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Повний контроль персоналу, організація банкетів, поділ посадових обов'язків між персоналом, вирішення спірних, ситуацій з гостями, згладжування неприємних моментів, які можуть виникнути в процесі роботи, замовлення товару, касова дисципліна, ведення документації, інкасація, участь в інвентаризації, співбесіди з підбору персоналу, R-Keeper, робота на барі.

Спеціаліст по роботі з фізичними особами

from 03.2016 to 07.2016 (4 months)
Пенсионный фонд, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Перерахунок пенсій, ведення документації, робота з оргтехнікою, консультація фіз. особ.

Продавець-консультант

from 05.2010 to 12.2011 (1 year 7 months)
Watsons Україна (ДЦ Україна, ТОВ), Київ (Роздрібна торгівля)

Стажування, підбір, працівників, викладка товару за планограмою, касова дисципліна.

Education

НУДПСУ

Обліково-економічний, Ірпінь
Higher, from 2005 to 2011 (6 years)

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • R-Keeper
  • Організаторські здібності
  • Комунікабельність
  • Чесність
  • Здатність до навчання
  • Відповідальність
  • Ведення документації
  • Проведення касових операцій
  • Привітність
  • MS Office

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • English — beginner
  • German — beginner
  • Ukrainian — fluent

Additional information

Активна, весела, стресостійка, енергійна, дуже швидко знаходжу спільну мову з людьми. Обліково-економічна освіта- магістр. Відвідувала
курси психології,курси прокачай свій менеджмент ,закінчила академію з ,,Перманентного макіяжу” Прагну до постійного розширення кругозору

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: