- PRO
Personal information hidden
This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/3363981/
Руководитель отдела, проекта, зам. директора
- Considering positions:
- Руководитель отдела, проекта, зам. директора, Секретар
- Employment type:
- full-time
- City:
- Kharkiv
Contact information
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
Work experience
Заступник директора
from 04.2007 to 02.2016
(8 years 10 months)
Українська Алкогольна Компания «ОЛІМП»: ЛГЗ "ПРАЙМ", Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Обов'язки:
• займалася забезпеченням сировини (спирт) на підприємство;
• формування стратегічного, тактичного та оперативного бюджету сировини;
• облік сировини;
• брала участь у виробничих програмах;
• підготовка документів на відвантаження та транспортування спирту (договору, специфікації, заявки, аваль векселів на суму акцизного збору);
• пошук транспортного засобу для транспортування спирту;
• комунікація з постачання спирту з представниками ДП «Укрспирт», з представниками податкових органів, банківськими установами, перевізниками спирту;
• супровід усіх фактичних та документальних перевірок контролюючих органів на підприємстві;
• забезпечення та підготовка необхідного пакету документів для отримання дозвільних документів для господарської діяльності підприємства (в т.ч. отримання та продовження виробничої, оптової, експортної та імпортної ліцензії).
Education
Національна Юридична Академія імені Ярослава Мудрого
Юстиція, правознавство, Харків
Higher, from 1997 to 2002 (5 years)
юриспруденція
Additional information
Вища юридична: з 1997р. по 2002р. Національна Юридична Академія імені Ярослава Мудрого, факультет – юстиція, спеціальність – правознавство, м. Харків.
З 2015р. кандидат юридичних наук, спеціальність: кримінальне право, кримінально-виконавче право, кримінологія.
Водiй авто категорiї В, маю власний транспорт.
п.к. на рівні досвідченого користувача (Microsoft Word, Microsoft Excel, Access, Internet, MS Excel, MS Outlook, MS Power Point).
російська, українська – вільно; англійська – Pre-Intermediate
Досвід роботи:
З вересня 2002р. по травень 2004р. – працювала юрисконсультом ТОВ «Татл-офіс».
Обов'язки:
• повний юридичний супровід господарської діяльності підприємства.
З червня 2003р. до вересня 2003р. – працювала юрисконсультом юридичного відділу організаційної, аналітичної роботи Національного Університету Внутрішніх справ.
Обов'язки:
• договірна практика;
• консультації з усіх галузей права.
У цей період працювала помічником депутата Харківської міської ради з питань дотримання законності та правопорядку.
Обов'язки:
• підготовка відповідей на скарги та запити з усіх питань населення.
З грудня 2005р. по травень 2006р. - працювала юрисконсультом Державної інспекції з карантину рослин у Харківській області.
Обов'язки:
• повний юридичний супровід господарської діяльності;
• договірна практика.
Обов'язки:
• повний юридичний супровід господарської діяльності;
• договірна практика.
З жовтня 2006р. до грудня 2006р. – працювала старшим юрисконсультом юридичного відділу філії "Харківське Центральне відділення Промінвестбанк".
Обов'язки:
• стягнення проблемної заборгованості;
• судово-претензійна практика;
• договірна практика.
Українська Алкогольна Компанія «ОЛІМП»:
З грудня 2006р. до квітня 2007р. – працювала юрисконсультом ТОВ «БІКОРМ».
Обов'язки:
• повний юридичний супровід господарської діяльності підприємства;
• договірна практика.
З квітня 2007р. до лютого 2016р. – фактично працювала заст. директора ТОВ «ЛГЗ «ПРАЙМ»
Обов'язки:
• займалася забезпеченням сировини (спирт) на підприємство;
• формування стратегічного, тактичного та оперативного бюджету сировини;
• облік сировини;
• брала участь у виробничих програмах;
• підготовка документів на відвантаження та транспортування спирту (договору, специфікації, заявки, аваль векселів на суму акцизного збору);
• пошук транспортного засобу для транспортування спирту;
• комунікація з постачання спирту з представниками ДП «Укрспирт», з представниками податкових органів, банківськими установами, перевізниками спирту;
• супровід усіх фактичних та документальних перевірок контролюючих органів на підприємстві;
• забезпечення та підготовка необхідного пакету документів для отримання дозвільних документів для господарської діяльності підприємства (в т.ч. отримання та продовження виробничої, оптової, експортної та імпортної ліцензії).
Особисті якості:
аналітичне мислення, організаторські здібності, вміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася, і самостійно приймати рішення, вміння спілкуватися з людьми і знаходити спільну мову, швидку навчальність, відмінні комунікативні навички; ініціативність, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість, активність, стресостійкість.
З 2020 р. по сьогоднішній день юрист на підприємстві (імпорт та експорт мінеральних добрив).
Similar candidates
-
Керівник відділу продажу
Kharkiv -
Начальник відділу з управляння персоналом
50000 UAH, Kharkiv, Kyiv -
Керівник відділу
Kharkiv, Vinnytsia , more 7 cities -
Директор департаменту розвитку, керівник відділу оренди та нерухомості
Kharkiv, Dnipro , more 4 cities -
Руководитель проекта
Kharkiv -
Керівник відділу
Kharkiv, Kyiv