- PRO
Зоряна
Виконавчий директор
- Considering positions:
- Виконавчий директор, Помічник керівника, HR-менеджер, HRD, Менеджер проєктів, Керівник з розвитку, Менеджер роботи з клієнтами, HR-генераліст, Адміністратор, Менеджер з продажу, Адміністратор сайта, Копірайтер
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 40 years
- City of residence:
- Lviv
- Ready to work:
- Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and LinkedIn.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/3381277/?puid=22634
Work experience
CEO
from 11.2024 to 06.2025
(7 months)
Коннект Сервіс, Львів (Сільське господарство, агробізнес)
- організація роботи напряму( запуск проектів)
- розширення клієнтської бази ( виробники та ФГ)
- заключення міжнародних угод
Social worker
from 06.2022 to 08.2024
(2 years 2 months)
GmbH Mobile Praxis, Інші країни (Освіта, наука)
-ознайомлення з законодавством Німеччини та специфіка роботи різних установ у соціальному напрямку
HRD/ Заступник директора по адміністративній роботі/ робота з пайокиками
from 05.2018 to 06.2022
(4 years 1 month)
Southberg Holdings, Тернопіль (Сільське господарство, агробізнес)
Основний вид діяльності це HR/PR та співпраця з пайовиками.
- підписання договорів
- комунікація з представниками у селах
- дослідження ринку конкурентів
- удосконаленн репутації та просування бренду компанії в регіоні
- збільшення банку землі компанії
- підтримка та мотивація команди
- контролю за виконанням адміністративних розпоряджень керівника
- усі HR процеси в компанії ( набір- адаптація - мотивація працівників)
- запуск Dynamic ( проходження навчання)
Помічник директора/ HR/ Recruiting
from 10.2016 to 05.2018
(1 year 7 months)
Eurosoftware UA, Львів (IT)
- documentation of the company (preparation and translation of contracts of various kinds)
- negotiations with existing firm partners and search for new
- the organization of corporate policy of a company
- representing the company at all levels (job fairs, forums, seminars)
- participation in solving the correct selection of the personnel (search)
- translation (English and German)
- take part in events and team buildings organization
-conducting HR-interviews (pre-screening), evaluating of candidates’ skills and experience, coordinating the process of technical screening
-daily e-mail/phone/Skype communication with potential candidates
-provide introduction and adaptation of new employees
-registration of new employees to work
- maintain and control business processes of the company.
- support and update company databases and all internal systems
-market research in the field of IT-candidates and salary
-HR responsibilities (providing such processes as: on boarding, adaptation, fin trial and exit interviewing);
Перекладач, помічник керівника підприємства
from 03.2010 to 04.2016
(6 years 1 month)
ТОВ Bader Ukraine, Городок (Львівська обл.) (Легка промисловість)
- The organization of work the head of the firma and all employees
- business correspondence (Polish, German,less English)
- processing and documentation of the company
- keeping production meetings, communication with the heads of all departments
- control over the execution of orders COO and CEO
- work in the SAP system- account of personnel and control of products
- negotiations with representatives of foreign companies (mainly Germany and Poland) the purchase of technical equipment. Further communication with mechanics representatives of the companies suppliers.
- implementation of interpretation and translation (German, Polish language)
- execution weekly and monthly reports on production for foreign investors
-creation investment plans for the purchase of technical equipment and coordination with Ukrainian and foreign leadership
February 2016 – May 2016
Position of HR Manager, Assistant head of HR
Duties:
- record attendance (2100 persons) in the SAP system
- development of schemes to attract additional personnel (bonus system, processing of Internet resources, communication with various employment centers, attracting different kinds of advertising) directly took part in everything.
- creation and adjusting routes to 3 districts of Lviv region and directly in Lviv.
- thoroughly familiar with the work of HR- admission and dismissal of employees, recording appropriate documentation.
- help to create employment permits for foreigners (translation, documentation of relevant institutions)
Education
Національний університет ім.І.Франка
Іноземних мов, англійська та німецька філологія, Львів
Higher, from 2002 to 2007 (4 years 9 months)
2005-жовтень 2009 р.-програма Au-pair в Німеччині,м.Дармштат
-після року прграми, відвідувала мовні курси від рівня А1 та здобула сертифікат Mittelstuffe C1
-також відвідувала курси DSH для вступу у TU Datmstadt
-загалом глибоко вивчала мову, а також вміння спілкуватись з іноземцями
Additional education and certificates
Meeting point
2020, 3 місяці
Везувій тревел
2020, 2 місяці
VHS Darmstadt
2008, 6 місяців
Knowledge and skills
- Цілеспрямованість
- Комунікабельність
- MS Excel
- MS Word
- Здатність до навчання
- Стреси стійкість
- Уміння працювати в режимі багатозадачності
Language proficiencies
- German — advanced
- English — above average
- Polish — average
Additional information
Results-driven leader with experience in agribusiness, logistics, and educational management. Skilled in process optimization, building effective teams, and developing socially impactful projects. Strategic thinker with a hands-on approach, capable of turning challenges into opportunities.
Proven track record in both Ukrainian and international contexts (Ukraine–Germany), successfully combining executive leadership with humanitarian initiatives.
Key Skills:
•Strategic & Operational Leadership
•Project & Process Management
•Team Building & Staff Development
•Agribusiness Sales & Supply Chain
•Cross-Cultural Communication
•Educational Management & Reform
•Grant Writing & Partnership Development
•Community Engagement
•Humanitarian Logistics
Результативна лідерка з досвідом у агробізнесі, логістиці та освітньому менеджменті.
Маю навички оптимізації процесів, побудови ефективних команд і розвитку соціально значущих проєктів. Стратегічно мислю і водночас орієнтована на практичне виконання завдань, здатна перетворювати виклики на можливості.
Маю успішний досвід роботи як в українському, так і міжнародному контексті (Україна – Німеччина), поєднуючи управлінські функції з гуманітарними ініціативами.
Ключові навички:
• Стратегічне та операційне управління
• Управління проєктами та процесами
• Формування команд та розвиток персоналу
• Продажі в агросфері та логістика постачання
• Міжкультурна комунікація
• Освітній менеджмент і реформи
• Підготовка грантових заявок та розвиток партнерств
• Взаємодія з громадою
• Гуманітарна логістика
Similar candidates
-
Директор (виконавчий, операційний, фінансовий, комерційний), керівник компанії
25000 UAH, Remote, Dnipro , more 6 cities -
COO
Remote, Kyiv , more 2 cities -
Директор підприємства
100000 UAH, Remote, Kramatorsk -
Операційний директор
Remote -
Керівник підприємства
Remote -
Операційний директор
Remote, Dnipro