- PRO
Personal information hidden
This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/3382048/
Key account sales manager, 50 000 UAH
- Employment type:
- full-time
- City of residence:
- Sokilnyky
- Ready to work:
- Lviv
Contact information
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
Work experience
Key account sales manager
from 03.2024 to now
(1 year 5 months)
Видавництво, поліграфія
Обов’язки:
•Будувати міцні відносини з клієнтами, пропонуючи індивідуальні рішення відповідно до їхніх бізнес-потреб.
•Демонструвати можливості платформи, допомагаючи клієнтам досягати їхніх цілей у сфері друку та покращувати бізнес-результати.
•Керувати повним життєвим циклом клієнта – від онбордингу до вирішення проблем, забезпечуючи високий рівень сервісу та задоволеності.
•Співпрацювати з внутрішніми командами для управління потоком замовлень, вирішення виробничих та логістичних питань, а також покращення клієнтського досвіду.
•Виявляти можливості для зростання, надаючи рекомендації щодо розширення, нових послуг і покращення сервісу.
•Виступати голосом клієнта, представляючи його інтереси в компанії, щоб забезпечити оптимальні рішення та максимальну цінність.
Помічник керівника
from 10.2023 to 02.2024
(4 months)
ТЦ Дім Інтер'єру, Львів (Роздрібна торгівля)
До моїх обов’язків на посаді помічника керівника входило:
•Організація внутрішньої та зовнішньої логістики.
•Комунікація з іноземними постачальниками (Іспанія, Італія, Польща).
•Укладання договорів із постачальниками.
•Створення замовлень у постачальників та їх документальне оформлення.
•Взаємодія з іншими фахівцями та підрядниками для координації робіт.
•Організація, контроль та звітність щодо ведення соціальних мереж, зовнішньої та внутрішньої реклами.
•Допомога у підборі персоналу.
•Організація робочого процесу торгового центру.
•Аналіз продажів за певний період та звітування перед керівником.
•Контроль товарних залишків.
Back office specialist
from 05.2021 to 10.2023
(2 years 5 months)
Connec3 Нідерланди, Славута (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
За період роботи в Connec3 успішно розвивала довготривалу співпрацю з постачальниками та партнерами.
Обов’язки:
•Забезпечення своєчасного обміну повною інформацією між відділами в Нідерландах та Україні.
•Комунікація та підтримка зв’язків із постачальниками в Україні, ведення документообігу між відділами.
•Контроль виконання заявок постачальниками пиломатеріалів.
•Взаємодія з транспортними компаніями, оформлення транспортних контрактів та створення заявок на перевезення.
•Планування відвантажень та перевезень вантажу, контроль виконання маршрутів і термінів доставки.
•Контроль виконання завдань співробітниками, звітування перед керівництвом.
Графічний дизайнер / Менжер з розвитку
from 11.2016 to 10.2017
(11 months)
Fox Art, Славута (Роздрібна торгівля)
Розвивала бренд Fox Art на початку виходу на ринок, наповнила
клієнтську базу лояльними клієнтами
та парнерами.
Обов'язки:
• Проектування макетів та креслень за
замовленнями.
• Розробка рекламно-сувенірної продукції (візитки, банера, флаєра,
каталоги, наклейки, тощо) для
підприємства та клієнтів.
• Наповнення, ведення та розвиток
сайту та основних сторінок у соціальних мережах.
• Підготовка зовнішньої реклами.
• Холодні дзвінки та наповнення бази клієнтів. Розвиток партнерських відносин.
Account manager
from 05.2015 to 06.2016
(1 year 1 month)
Esoft Logistics, Київ (IT)
Працювала з клієнтами, зокрема МХП, Фокстрот, Наша Ряба та іншими.
Обов’язки:
•Впровадження та запуск TMS і ERP систем, а також інших програм для нових компаній.
•Підтримка та супровід існуючих клієнтів.
•Формування технічних завдань (ТЗ) для доопрацювань, встановлення та запуску TMS і ERP систем на підприємствах.
•Тестування функціоналу після впровадження.
•Взаємодія з ІТ-відділом та контроль виконання завдань у межах проєктів.
•Навчання клієнтів та надання технічної підтримки.
Лаборант
from 08.2013 to 09.2014
(1 year 1 month)
Національний Транспортний Університет, Київ (Освіта, наука)
Досягнення:
Наукова та лаборантська діяльність. Робота у приймальній комісії у 2013 та 2014 роках.
Приймала участь у Всеукраїнській олімпіаді з логістики, де посіла 3 місце, разом з командою університету.
Асистент керівника
from 08.2013 to 05.2015
(1 year 9 months)
eSoftLogistics, Київ (IT)
Робота із документами, виконання особистих доручень керівника.
Тестування нового функціоналу у TMS та ERP системах.
Контроль виконання завдань за проектами.
Холодні дзвінки, напрацювання бази клієнтів.
Оператор call-центра
from 09.2012 to 10.2012
(1 month)
GFK, Київ (Маркетинг, реклама, PR)
Соціальні опитування на тему "Радіо" в режимі онлайн, заповнення анкет опитуваних осіб та аналіз результатів
Education
НТУ
ФЕМП, логістика, Київ
Higher, from 2010 to 2015 (5 years)
Отримала ступінь магістра за спеціальністю «Логістика», брала участь у державних та регіональних олімпіадах за спеціальністю.
Приймала участь у логістичному фестивалі Logistic's Fest 2013 та 2014.
Наукові публікації:
- «Проблема кадрів при створенні логістичних центрів у західних регіонах країни», 2013р.
– «Дослідження потенціалу регіонального розвитку України крізь призму логістики», 2014
Knowledge and skills
- MS Office
- Пользователь ПК
- Adobe Photoshop
- CRM
- CorelDRAW
- Планирование
- TMS
- Рисование
- Работа с TMS
Language proficiencies
English — advanced
Additional information
Маю права категорії B.
Similar candidates
-
Менеджер по продажам строительных услуг (строительство домов), представитель
Lviv, Vinnytsia , more 8 cities -
Менеджер роботи з клієнтами
Lviv -
Менеджер з продажу, нерухомості, закупівлі
35000 UAH, Lviv, Vinnytsia , more 8 cities -
Менеджер, управитель з продажу, збуту
Lviv, Dnipro , more 8 cities -
Менеджер з продажу
20000 UAH, Lviv -
Менеджер з продажу
20000 UAH, Lviv