Илья

Экономист, 8 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
34 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

РЕЗЮМЕ
моб. [open contact info](look above in the "contact info" section)
е-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Єсаулов Ілля Юрійович

Дата, місце народження: 02.07.1990 г.р. (м.Комсомольськ-на-Амурі)

Освіта: вища

2006 – 2012 р. ВМУРоЛ Університет «Україна»

Факультет: економічний;
Спеціальність: “Банківська справа”;
Диплом спеціаліста.

Військова служба: Зенітно-ракетні війська, ч.А2860-ш протиповітряної оборони України
2009-2010 р.

Загальний досвід роботи у банківській сфері: 5 років (із них 2 на посаді економіста 1-категорії)

Досвід роботи:

з 01.04.2014 по сьогодні - ПАТ «КБ «Хрещатик»

Посада:
Головний офіс/Управління податкового обліку
відділу контролю та аналізу податків та зборів (Економіст 1-категорії)

коротко про функціональні обов’язки:
ведення первинних док., виписка податкових накладних, затвердження отриманих, документальне супроводження операцій, що відноситься до компетенції відділу (підтримка,допомога,регіональним відділенням, відрядження у регіони);
дотримання усіх нормативних постанов, актів НБУ та ДПІ;
аналіз та сплата податків з договорів по страхуванню цивільної відповідальності, майна, інкасаторів, витрати яких включаються в Декларацію з податку на прибуток банку;
забезпечення якісного і своєчасного складання статистичної та іншої звітності, що відноситься до функцій відділу:
9-ЗЕЗ (звіт про експорт-імпорт послуг)
Декларації про валютні цінності,доходи та майно, що належать резиденту України і знаходяться за її межами.
Податкової декларації з транспортного податку
Пільги
Додатки до декларації по ПДВ (послідуючий контроль)

с 02.08.2011 по 31.03.2014 - ПАТ «КБ «Хрещатик»

Посада:
Головний офіс/Управління податкового обліку
(Економіст 2-категорії)

коротко про функціональні обов’язки:
-в зв’язку з реорганізацією, з метою оптимізації мережі банку, скорочення витрат, підвищення рентабельності банку, участь у переведенні (закриття філій,відкриття регіональних відділень) усіх філій банку та відображення усіх операцій на балансі головного банку!;
-моніторинг та аналіз змін та нововведень податкового законодавства;
-підготовка документів, подання іх до ДПІ та НБУ ;
- забезпечення своєчасного подання звітності відділу.
Професійні навички:

- знання комп’ютера і програмного забезпечення (Microsoft Office,World, Outlook Express, Internet, ODB,ЛІГА.ЗАКОН, Сховище, MEDOC, CRM и др.);
- водійське посвідчення категорії «В»;
- вільно розмовляю українською та російською мовами;
- участь у тренінгах.
Особисті якості:

- cсерйозний підхід до роботи, відповідальність, порядність;
- здатний як к самостійній, так і к командній роботі, націлений на результат;
- здатний розмовляти з різними людьми, встановлювати та підтримувати довгі і партнерські відносини;
- имею организаторские способности и управленческие навыки;
- також маю високий рівень самоорганізації та постійно розвиватися.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: