Resume from March 4, 2024 PRO

Наталія

Адміністратор, керуючий магазином, дизайнер, менеджер

Employment:
Full-time.
Age:
38 years
City:
Cherkasy

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, address and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Заступник керівника структурного підрозділу (куратор, регіональний менеджер)

from 04.2023 to now (1 year)
Фоп Гладкий, Черкаси (Роздрібна торгівля)

Контроль роботи магазинів, перевірка роботи керуючого магазином, контроль цінової политики, збір інформації про діяльність конкурентів, контроль доставки товару до кінцевого споживача

Керуючий магазином

from 03.2022 to 03.2023 (1 year)
ФОП Гладкий магазин Квіточка, С. САГУНІВКА (Роздрібна торгівля)

Забезпечення наявності і функціонування всьогонеобхідного торгового обладнання, засобів вимірювання, касових апаратів, терміналів і т. д., а також контроль їх своєчасного технічного обслуговування.
Складання планів роботи, донесення їх до відома співробітників і контроль їх виконання.
Розподіл обов'язків серед працівників, видача та оформлення окремих доручень, вказівок, наказів.
Забезпечення співробітників всім необхідним для виконання ними своїх посадових інструкцій, а також контроль раціонального використання витратних матеріалів, фінансових і матеріальних ресурсів. Робота в базі 1 С. Проведення планових інвентарізацій. Замавленння постачальнику. Повернення постачальнику. Оприходування товару, уцінка і списання..

Старший продавець (виконую обов"язки ДИРЕКТОРА магазину)

from 09.2010 to 11.2021 (11 years 2 months)
Супермаркет Абсолют, с. Сагунівка (торгівля)

Працюю в програмі 1С:
проводжу ревізії;
списую товар;
роблю нерівноцінні обміни;
протоколи, переоцінки;
повернення товару;
оприодування товару;
заявки товару в фреш групу;
переміщення товару між підрозділами;
перекидка товару з однієї категорії на іншу;
печать цінників;
звіт кас і т.д.
Безпосередньо займаюся роботою з торговими представниками (видача заявок на закупку товару й ознайомлення з поверненням)
Також займаюсь контролем над дотриманням концепції викладки товару на полицях;
контроль роботи продавців;
перевірка зовнішнього виду продавців;
участь в обслуговуванні покупців;
перевірка наявності повного асортименту товару на полицях, наявнисть і відповідність цінників;
організація і проведення стажування нових робітників;
складання замовлення товару;
приймання товару: перевірка кількості, якості, сроку придатності;
повернення товару;
контроль роботи касира, в разі потреби підміна його;
контроль над грошовими коштами, інкасація каси, підготовка сумки для здачі інкасаторам;
ведення звітності по касах;
проведення планових ревізій.

Касир

from 02.2010 to 08.2010 (6 months)
Супермаркет Абсолют, с. Сагунівка (торгівля)

. ввічливе обслуговування покупців;
. приймання від покупців грошей й видавання їм чеків і здачі;
. здавати касу в кінці зміни старшому продавцю;
. забезпечити порядок на робочому місці;
. забезпечення збереження грошей та інших матер.цінностей ;
. слідкувати за сроками товару й за цінниками, а також викладка товару.

Офис - менеджер

from 03.2008 to 11.2009 (1 year 8 months)
Эверест - мебли, Черкассы (Будівельна промисловість, деревообробка)

Функціональні обов’язки:
. підготовка карти з деталіровкою для розпиловки;
. списання затрачених матеріали на виробництво готової продукції;
. формування документації для клієнтів;
. спілкувалася з клієнтами стосовно їхнього замовлення;
. урегулювання конфліктних ситуацій;
. контроль замовлення;
. робота з постачальниками;
. контроль обігу грошових коштів.

Education

Европейский университет

Економика предприятия, Черкассы
Higher, from 2001 to 2007 (5 years 9 months)

Специалист по экономике предприятия может совершенствовать внутрихозяйственный механизм функционирования предприятия, выбирать и обосновывать стратегические направления развития предприятия, определять эффективность инвестиционных решений и проектов, изыскивать резервы повышения эффективности деятельности предприятия и его подразделений, рекомендовать экономически обоснованные решения на основании анализа правового поля предпринимательской деятельности.

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач Internet 1С:Підприємство

Additional information

користувач ПК: Word, Excel;
знання мов: українська, російська ;
робота у програмі «Фортуна 6.3»;
робота у меблевій програмі «Саtting»;
знання програми «Українські бланки»;
робота в інтернет-програмі «Клієнт банк»;
базові знання меблевої програми «Рro sto»;
робота в програмі 1С Підприємство;
робота з касовим апаратом Датекс
робота з касовим апаратом Екселіо
Люблю результативно попрацювать.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: