- PRO
Ірина
Бухгалтер, фахівець, казначей, 37 000 UAH
- Considering positions:
- Бухгалтер, фахівець, казначей, Заступник головного бухгалтера
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 36 years
- City of residence:
- Horodenka
- Ready to work:
- Horodenka, Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and Facebook.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/359903/
Work experience
Фахівець з обліку банківських операцій
from 01.2024 to now
(1 year 7 months)
МХП, ПрАТ, Дистанційно (Фінанси, банки, страхування)
Імпортування банківських виписок в 1с, рознесення платежів згідно рахунків бухгалтерського обліку, проведення купівлі/продажу/конвертації валюти.Звірка залишків коштів коштів на р/р в КБ з 1с.Ведення 15-20 організацій з р/р в національній та іноземній валюті, в понад 10 банках.
Фахівець з закупівель
from 07.2022 to 01.2024
(1 year 6 months)
МХП, ПрАТ, Дистанційно (Сільське господарство, агробізнес)
Документальний супровід закупівель в 1С:аналіз договорів та дотримання умов оплат, контроль дотримання бюджетної структури, коректне внесення номенклатури в систему.Внесення договорів, контрагентів ін в систему 1С.
Головний (єдиний) бухгалтер
from 09.2017 to 01.2019
(1 year 4 months)
ТОВ ВО"Укріндик", Городенка (Сільське господарство, агробізнес)
- Оформлення виробничого процесу в 1С:8.3 "з нуля" (купівля (імпорт)-вирощування-забій індиків-реалізація гп); налагодження документообороту між виробничими підрозділами (акти приросту ваги птиці, падежів, забою; списання кормів та інші;також налагодження складського обліку і супроводжуючих документів;
- Формування (відновлення) облікової політики підприємства;
- Перенесення залишків по всіх рахунках бухгалтерського обліку з паперових носіїв в програму 1С та подальше налаштування для коректного відображення операцій бухгалтерського та податкового обліку;
- Ведення кадрового обліку на підприємстві: документальне оформлення прийомів, звільнень, відпусток, переведень;ведення особових справ співробітників, трудових книжок, всіх необхідних журналів; також нарахування заробітної плати;
- Оформлення первинної документації (рахунки, акти, прибуткові / видаткові накладні,ттн, виробничі документи, накази, листи);
- Заключення договорів реалізації та поставки;
- Звірка з контрагентами;
- Ведення каси, облік з підзвітними особами;
- Здійснення необхідних щоденних платежів в системі Клієнт-Банк, рознесення банківської виписки в 1С (в т.ч.валютні платежі, операції з купівлі валюти, супровідна документація на погодження купівлі валютних коштів в банку);
- Облік основних засобів, нематеріальних активів;
- Облік списання матеріалів;
- Ведення податкового обліку: реєстрація ПЗ в "m.e.doc", підготовка документів для розблокування податкових накладних; контроль податкового кредиту;
- Здача необхідної податкової та статистичної звітності, а також інших звітів в соціальні фонди;
Проходження податкової перевірки та перевірки з охорони праці і дотримання вимог трудового законодавства.
Бухгалтер
from 01.2015 to 07.2022
(7 years 6 months)
Філія ПрАТ Зернопродукт МХП "Перспектив", Городенка (Сільське господарство, агробізнес)
-взаєморозрахунки з постачальниками:рознесення первинних документів та контроль своєчасності оплат контрагентам, контроль закриття дебіторської та кредиторської заборгованості, резерв дебіторської заборгованості;ведення реєстрів первинних документів+ архівування);
- звірка з контрагентами (щомісячна, щоквартальна , щорічна);
- ведення договорів з постачальниками (внесення в 1С, перевірка обовязкових юридичних пунктів в договорах);
- податковий кредит (контроль правильності та своєчасності виписки податкових накладних контрагентами);
- ведення касової дисципліни (в т.ч.авансові звіти);
Головний бухгалтер (єдиний)
from 05.2013 to 12.2014
(1 year 7 months)
Кафе "Картопляна Хата" (мережа ресторанів "Піца Челентано"), Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Ведення всіх ділянок бухгалтерії (ТОВ + 2 ФОП (2гр.з найманими працівниками):
-первинна документація: виписка видаткових накладних та ПЗ до них, проведення вхідних документів в 1С, контроль ПК, контроль повернення оригіналів документів від контрагентів;
- звірка з покупцями та постачальниками;
- ведення кадрового обліку, в т.ч. нарахування та виплата заробітної плати ( в т.ч. лікарняних, відпускних, по догляду за дитиною до досягнення нею 3-х років);
-ведення касової дисципліни ( в т.ч.робота з касовими апаратами та терміналами,контроль за роботою касирів);
- проведення щоденних платежів через Клієнт Банк та оформлення банківської виписки в 1С ( в т.ч. контоль за вчасним погашенням дебіторської заборгованості);
-ведення договорів з постачальниками (контроль за дотриманням термінів виконання робіт, постачання товарів та закінчення договорів);
-підготовка та здача звітів (звіт з ЄСВ, декларація з ПДВ, декларація з податку на прибуток, звіт по хмільному збору, водному збору та податку на землю, баланс, звіт про фінансові результати, річні звіти по ресторанній діяльності в статистику);
-оформлення та звільнення працівників для ФОП через Центр зайнятості;
-закриття ФОП та звірка з усіма необхідними державними органами (податкова, статистика ін).
Бухгалтер
from 12.2011 to 02.2013
(1 year 2 months)
ТОВ "Девіком", Київ (продаж комп'ютерної техніки та комплектуючих)
-Первинна документація:виписка видаткових накладних, актів наданих послуг, довіреностей;проведення в 1С прибуткових накладних, актів виконаних послуг (вхідні).Ведення реєстрів прихідних та розхідних документів,контроль за поверненням оригіналів;
-Щодення звірка по 281 рах (контроль від'ємного залишку);
-Перевірка правильності відображення в 1С:7.7 податкових зобов'язань та податкового кредиту;ведення реєстів ПК та ПО (в паперовому вигляді)
-Реєстрація податкових зобов'язань в системі "m.e.doc";
-Щомісячна звірка з контрагентами (покупці, продавці);
-Ведення ФОП (2 група без найманих працівників).
Бухгалтер
from 06.2010 to 07.2011
(1 year 1 month)
КФ ТОВ "ІПГ"Майстер", Київ (оптовий продаж будівельних матеріалів власного виробництва)
-Ведення первинної документації: оформлення видаткових накладних,рахунків та податкових налладних до ВН, довіреностей.
Контроль за повернення документів від контрагентів (покупців).
Бухгалтер-касир
from 08.2009 to 02.2010
(6 months)
ДП "Лакталіс Україна", Київ (виробництво та продаж молочної продукції)
-Прийом та перевірка первинної документації від водіїв (щоденна вигрузка даних з телефонів в 1С 7:7, 8.1), закриття маршрутних листів;
-Ведення каси, прийом готівкових коштів та здача їх в банк;
- Часткове ведення складського обліку (оформлення актів недопоставок, актів на повернення, переміщення товарів між складами).
Помічник головного бухгалтера
from 11.2008 to 03.2009
(4 months)
ТОВ "ТД"Колорит", Київ (продаж елітної алкогольної продукції)
-Ведення первинної документації: видаткові накладні, супроводжуючі документи до ВН (довіреність,вимога на склад, контольний лист, акт бою,ттн),оформлення податкового зобов'язання та коригування до податкових накладних;
-Оплата щоденних платежів через Клієнт Банк, проведення банківської виписки в 1С;
-Ведення каси на підприємстві (заповнення пко, вко, касової книги);
-Звірка з контрагентами.
Бухгалтер
from 04.2008 to 09.2008
(5 months)
ТОВ "Гаразд", Київ (Роздрібна торгівля)
Виконання функцій кадровика:
-ведення (заповнення,зберігання) трудових книжок, прийом та звільнення працівників, обробка особових листків,кадрових наказів (прийом, звільнення, відпустка,ін), табелів.Підготовка та здача звітів по заробітній платі в Управління статистики.
-Оформлення пенсійних посвідчень, підготовка документів для отримання подарунків для працівників від Фонду соц.страхування.
-Забезпечення підприємства канцтоварами.
Помічник головного бухгалтера
from 01.2008 to 03.2008
(2 months)
АФ «Екос», Київ (аудиторська фірма)
Ознайомлення з усіма ділянками бухгалтерії, активна участь у допомозі головному бухгалтеру.
Education
ПВНЗ "Європейський університет"
Факультет "Економіка та менеджмент",спеціальність "Облік та аудит" (магістр), Київ
Higher, from 2005 to 2010 (4 years 9 months)
Additional education and certificates
Діамантова бухгалтерія
2023, 3 місяці
Knowledge and skills
- MS Excel
- MS Word
- Електронний кабінет платника податків
- 1С
- M.E.Doc
- MS Office
- 1С:Підприємство
- MS PowerPoint
- ОПЗ
- Банківська справа
- Водійські права кат. B
- BAS Бухгалтерія
Language proficiencies
- English — average
- Ukrainian — fluent
Additional information
Мета:
Знайти роботу в стабільній компанії з гідними умовами праці, соціальним пакетом, навчанням (можливо вивчення іноземної мови) та кар'єрним розвитком, в толерантному, доброзичливому колективі.
Особисті якості:
Працьовита, уважна до деталей, швидко вчуся, вмію справлятись з великими об'ємами інформації, виставляти пріоритети в роботі та планувати свій час, стресостійка.
Маю аналітичний склад розуму та хорошу цифрову пам'ять.
Стараюсь постійно розвиватись та вчитися новому.
Комунікабельна, толерантна, цілеспрямована, відповідальна, чесна, енергійна, з активною життєвою позицією.
Similar candidates
-
Бухгалтер
Remote, Kropyvnytskyi , more 2 cities -
Бухгалтер
Remote -
Помощник бухгалтера, бухгалтер
Remote, Odesa -
Бухгалтер
Remote -
Бухгалтер з виробництва
20000 UAH, Remote, Mykolaiv -
Помічник бухгалтера, фахівець у банк, копірайтер
Remote, Odesa