- PRO
Personal information hidden
This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/3607432/
Бухгалтер з первинної документації, 30 000 UAH
- Considering positions:
- Бухгалтер з первинної документації, Оператор складського обліку, Обліковець, Товарознавець, Логіст, Оператор ПК, Фахівець з рекламацій
- Employment type:
- full-time
- City of residence:
- Brovary
- Ready to work:
- Brovary, Kyiv
Contact information
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
Work experience
Адміністратор ресторану
from 12.2022 to now
(2 years 8 months)
Готельно-ресторанний бізнес
Ввічливе обслуговування гостей закладу, продаж товарів, розрахунок відвідувачів, ведення каси (програма Poster), аналіз витрат та контроль залишків продукції (прихід, списання, інвентаризації).
Робота зі службами доставки Glowo, Bolt.
Звітність, бухгалтерія (видатки, надходження та розподіл коштів). Робота з постачальниками.
Навчання персоналу та управління (офіціанти, кухарі та клінінг)
Розробка меню та приготування страв та напоїв.
Операціоніст Розподільчого центру
from 10.2019 to 11.2022
(3 years 1 month)
Рідо груп, ТОВ, Київ (Роздрібна торгівля)
Основні мої обов'язки, на посаді Оператора 1С (розподільчого центру мережі супермаркетів), були наступні:
Оформлення документації по надходженню товарів на склад (перевірка та реєстрація ВН в системі). Контроль роботи складу (провайдера логістичних послуг) по завершенню прийому товарів від постачальників. Оформлення актів розбіжностей поставок товарів. Комунікація з постачальниками у вирішенні спірних ситуацій та з питань неліквідної продукції.
Списання, переміщення між складами та повернення тмц (магазин-склад, склад-постачальник). Робота з рекламаціями від торгових точок, по результатам приймання тмц на ТТ. Комунікація та координування роботи магазинів.
Ведення звітності по надходженню тари на склад, облік тари, взаємозвірка з постачальниками. Робота з Excel (впр, зведені таблиці), аналіз розбіжностей залишків на складах, виявлення причин виникнення некондиції, вирішення спірних питань зі складом в рамках договору (аутсорсинг)
Формування реєстрів, перевірка та збір первинних документів для передачі в бухгалтерію (видаткові накладні, ТТН, акти розбіжностей)
Робота з актами прийому-передачі тмц на відповідальне зберігання, та зняття з відповідального зберігання на складі.
Прийом та оформлення імпорту на склад. Контроль складу по закінченню процесу оприбуткування, взаємодія з відділом ЗЕД по вирішенню розбіжностей та невідповідностей по товарам.
Участь в інвентаризаціях.
Робота в 1С, Excel та Outlook.
Бухгалтер-операціоніст фінансового відділу
from 09.2018 to 10.2019
(1 year 1 month)
Водафон Україна, Київ (Телекомунікації, зв'язок)
Облік основних засобів в системі SAP. Архівація документів (працевлаштування за договором, тимчасова робота)
Бухгалтер-операціоніст структурного підрозділу
from 08.2016 to 09.2018
(2 years 1 month)
Техноторг, Бровари (Сільське господарство, агробізнес)
Табелювання працівників, списання палива та інших затрат філіалу, щоденний контроль каси, оформлення перинної документації по сервісному обслуговуванню с/г техніки, формування звітності, надходження грошових коштів, оформлення документації по переміщенню техніки.
Оператор складу
from 11.2010 to 05.2016
(5 years 6 months)
АВВ Ltd., Киев (Енергетика)
Обов'язки:
Облік товарно-матеріальних цінностей в системі SAP (Переміщення, відвантаження (piking list), списання, оприбуткування тмц (Invoice, Proforma);
Реєстрація податкових в M.E.Doc.
Виписка первинної документації, формування ТТН на відпуск товарів зі складу, оформлення митних документів (CMR, ВМД). Інвентаризація та облік основних засобів.
Участь у проведенні щорічних інвентаризацій; ведення реєстрів, складання звітів. Архівування первинної документації.
Досягнення:
Освоєння обов'язків спеціаліста відділу закупівель:
створення заявок на закупку та розміщення замовлень на заводах, розробка модуля для забезпечення перекладу інвойсів для митного оформлення ТМЦ, систематизація процедур по гарантійним замінам, відповідальним зберіганням та списанням продукції.
Бухгалтер відділу внутрішньої логістики
from 03.2010 to 10.2010
(7 months)
ТОВ «Технополіс-1», Бровари (Роздрібна торгівля)
Обов’язки:
Облік в 1С та документообіг ТМЦ, що супроводжує їх постачання, відвантаження та повернення на склад зберігання.
Формування необхідних щоденних, щотижневих та щомісячних звітів по руху продукції, статистичних даних, калькуляцій.
Досягнення:
Брала активну участь в тестуванні і впровадженні адресного зберігання, навчанні персоналу, непланових інвентаризаціях.
Education
Приватний вищий навчальний заклад «Економіко-Технологічний Університет»
Економічний факультет, Бровари
Higher, from 2004 to 2009 (5 years)
Приватний вищий навчальний заклад «Економіко-Технологічний Університет». Рік закінчення - 2004 - 2009 рр.
Бухгалтер, молодший спеціаліст – 2002-2004 рр. (коледж, денна форма навчання)
Фінанси, бакалавр – 2004 – 2009 рр. (університет, заочне відділення)
Additional education and certificates
1С. Бухгалтерія
2009 р.
Автошкола "Драйвинг" (кат. В)
2014 р.
Knowledge and skills
- Проведення касових операцій
- Poster
- MS Excel
- MS Word
- 1С
- M.E.Doc
- MS Office
- MS Outlook
- Користувач ПК
- R-Keeper
- WMS
- Qguar
- Доброзичливість
- Привітність
- Здатність до навчання
- Інвентаризація
- Неконфліктність
- Контроль залишків
- Користувач 1С
- Адаптивність
- Продуктивність
- Висока працездатність
- Самомотивація
- Ініціативність
- Комунікабельність
- Посидючість
- Ділове листування
- Грамотна усна та письмова мова
- Компʼютерна грамотність
- Емпатійність
- Самостійне прийняття рішень
- SAP ERP
- Ведення первинної бухгалтерської документації
Language proficiencies
English — average
References
Вільник Анастасія
Керівник відділу
Additional information
Вміння та навички:
Досвід роботи бухгалтером (обліковцем), основний напрям - логістика (прийом та відвантаження товару, списання, переміщення, транзитні перевезення вантажів, відповідальне зберігання, повернення, інвентаризації).
Маю навички ділової переписки, грамотна письмова мова. Вільно володію українською мовою, English - B1.
Володіння ПК на рівні впевненого користувача. Досвід роботи з програмами 1С, SAP. MS Office (Excel, Word, Power point), Outlook.
Особисті якості: порядність, уважність, дисциплінованість, самоорганізація, відповідальність в роботі.
Моя мета :
Віддалений або гібридний формат роботи в стабільній компанії, що розвивається, з налагодженими робочими процесами та позитивною внутрішньою атмосферою в компанії.
Порядність та стабільність роботодавця, комфортні умови праці та добре відношення до своїх працівників. Конкурентна заробітна плата (як один із факторів мотивації)
Similar candidates
-
Бухгалтер з первинної документації
30000 UAH, Kyiv -
Бухгалтер первинної документації, HR-менеджер
27000 UAH, Kyiv -
Бухгалтер з первинної документації
45000 UAH, Kyiv -
Бухгалтер з первинної документації
35000 UAH, Kyiv -
Бухгалтер з первинної документації
Kyiv -
Бухгалтер з первинної документації
25000 UAH, Kyiv, Vinnytsia , more 2 cities