- PRO
Максим
Керівник, операційний менеджер, аудитор, супервайзер
- Considering positions:
- Керівник, операційний менеджер, аудитор, супервайзер, Керівник департаменту, Спеціаліст з IT-безпеки, Регіональний менеджер, Менеджер з продажу, Інженер комп'ютерних систем, Керівник мережі, Керівник відділу, Начальник відділу постачання, Торговий представник
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 33 years
- City of residence:
- Vyshneve (Kyiv Region)
- Ready to work:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/3723782/
Work experience
Керівник ВТО мережі , Операційний Менеджер мережі
from 01.2018 to now
(7 years 7 months)
KLO, Київ (Автобізнес та автосервіс)
Заступник керуючого магазина (Кризис Менеджер, Мобільна група)
from 09.2011 to 01.2018
(6 years 4 months)
Фора, ТОВ, Київ (Роздрібна торгівля)
Education
Промислово-економічний колежд Національного авіаційного університету
Програмування для ЕОТ та автоматизованих систем їх обслуговування, Київ
Higher, from 2006 to 2010 (4 years)
Knowledge and skills
- MS Office
- Організаторські здібності
- Управління персоналом
- Управлінські навички
- Комунікабельність
- Автоматизація обліку
- Розуміння структури даних
- Складання комерційних пропозицій
- Укладання договорів
- Ведення ділових переговорів
- Ведення договірної роботи
- Управління проєктами
- Реінжиніринг
- Операційний менеджмент
- Відповідальність
- Уміння аналізувати
- Користувач 1С
- Робота в команді
- Управління командою
- Ведення переговорів
- MS Excel
- Планування бюджету
- PBI
- Контроль ціноутворення
- Аналітичне мислення
- Чесність
- Адаптивність
- Висока працездатність
- Бізнес-планування
- Неконфліктність
- Орієнтація на результат
- Продуктивність
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
- English — average
Additional information
Керівник
Романець Максим Вікторович
Вік: 33 роки
Місто проживання: Вишневе
Сімейний стан: одружений
Дитина , більше 6 років
Водійські права категорії В
Телефон, e-mail: [
Графік роботи: повна зайнятість
З/П від 45000
Мета :
Застосування свого професійного досвіду, навичок та знань на посаді керівника, робота на результат, та здобуття новогу досвіду і інших сферах та ланках .
Освіта :
Вересень 2005 - Червень 2010 р
Промислово Економічний Коледж Національно Авіаційного Університету
Програмування електро обчислювальної техніки, обслуговування та автоматизація систем.
Досвід роботи:
Серпень 2010 року - Лютий 2017 р
ТОВ «Фора», Київ
Заступник директора магазину (Кризис менеджер, БСК, Спеціаліст по запуску об'єктів)
Лютий 2017 року - Лютий 2021
ТОВ «Техносалікс», ( АЗК )
Заступник директора АЗК (Керуючий магазином, Начальник цеху фаст-фуд, кухня кафе при АЗК, Кризис менеджер,
т.в.о. Директор АЗК в цілому, Наставник)
Лютий 2021 року - по сьогодні
ТОВ «Конверс Лінкс», ( АЗК )
Керівник відділу товарного обліку
Фахівець операційної діяльності
Мережі
Департаменту роздрібних продажів
Обов'язки:
- Операційне управління ТТ
- Підбор Адміністративних співробітників (постановка і контроль задач, розвиток персоналу, облік робочого часу, контроль графіків)
- Комунікація з суміжними департаментами;
- Контроль та розвиток ТТ;
- Аналіз ефективності Адміністрації ТТ;
- Оптимізація робочих процесів, систем обліку;
- Проведення зрізу знань з оцінкою кандидатів;
- Формування кадрового резерву;
- Створення Посадових та Корпоративних інструкцій,дорожніх карт з діаграмою Ганта;
- Проведення переговорів з постачальниками, вивчення ринку;
- Управління асортиментом;
- Табелювання персоналу;
- Автоматизація замовлень
- Оптимізації документообігу до ЕДО
- Оптимізація товарів МШП та їх оцифрування
- Контроль товарних залишків та наявності товару;
- Контроль АМ на ТТ;
- Контроль поставок товару в потрібному обсязі за графіком;
- Контроль обліку товару в Корпоративному ПО на базі системи 1С та інше
- Організація і контроль проведення інвентаризацій програмний супровід та їх аналіз;
- Контроль та забезпечення процесів списання і повернень товарів, згідно з встановленими лімітами і договірними умовами;
- Формування і своєчасна здача звітності;
- Контроль виконання планових показників по всій мережі з продажу та стандартів обслуговування.
Досягнення:
- Приріст заробітку ТТ та компанії
- Зменшення втрат
- Відкриття нових об'єктів і організовував їх роботу з відкриття
- Збільшується виторг на магазинах які не виконували показники (Кризис менеджер).
- Оптимізація існуючих процесів ( програмних та повсякденних)
- Структуризація та Реінженігінг процесів
- Розробка та впровадження чек - листів
- Створення посадових карт дня з діаграма Ганта
- Кризис менеджер без команди
- Запуск цехів по виробництву і їх контроль в чинному вигляді.
- Наставник по свому фаху
- Навчав персонал , створював кадровий резерв.
- Уміння швидко вливатися в колектив та впроваджувати нові правила.
- Ведення декількох об'єктів одночасно на високому рівні.
- Вдалі впровадження оптимізації процесів.
Вміння та навички :
Впевнений користувач ПК: 1С УТ- УПП, Ms Office, і т.п.
Знання техніки та психології продажів. Знання класової дисципліни.
Ведення складського обліку та розміщення товару по групах їх специфікації з урахуванням площі складського приміщення. Навички роздрібної торгівлі( Retail ) .Навички переконання.
Навички спілкування з клієнтами, постачальниками та органами.
Додаткова інформація
Ініціативність, комунікабельність, доброзичливість, націленість на результат, аналітичний склад розуму, відповідальність, стресостійкість, енергійність, з легкістю працюю у режимі багато задачності , легко навчаюсь та адаптуюсь .
Similar candidates
-
Директор підприємства
55000 UAH, Kyiv -
Топ-менеджер
Kyiv -
Директор, заступник директора, керівник відділу, менеджер
Kyiv, Odesa -
Операційний керівник
Kyiv, Vyshneve (Kyiv Region) , more 4 cities -
Операційний директор
Kyiv, Dnipro , more 4 cities -
Операційний менеджер
Kyiv