Resume from March 12, 2023

Юлія

Адміністратор, контент-редактор

Employment:
Part-time.
Age:
37 years
City of residence:
Boiarka
Ready to work:
Boiarka, Kyiv, Remote, Vyshneve

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.


Education

Київський Славістичний Університет

Історик-політолог, Київ
Higher, from 2002 to 2007 (5 years)


Professional and other skills

Computer skills
Amo CRM, 1С (8.2), Битрикс, WordPress, Word, Excel, Power Point, Internet, Outlook, Photoshop...


Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — average

Disability

3rd degree.


Additional information

06.2020 - до сьогодні - All in One Smoke Shop, США (віддалено).
Робота з персоналом, підбір кадрів та інше.

02.21 - 07.22 - ТОВ "Аданіт – Сервіс". Менеджер по роботі з корпоративними клієнтами. Організація заходів, повна підготовка всього пакета документів: пропозиція, договір, кошторис, рахунок. Робота з тендерами. Зустрічі та робоче листування.

12.2019 - 05.2020 - Stem школа "Inventor" (дитяча студія), адміністратор.

2011 – 03.2020 – компанія "Pro Vision". Менеджер по роботі з ключевими клієнтами, бухгалтер.
Організація корпоративних заходів; оренда презентаційного обладнання; замовлення поліграфічної продукції; також, підготовка повного пакета супровідних документів- кошторис, рахунок.

2014 – 2015 – ТОВ «Електротехнічний магазин «Електрошоп Електрика». Адміністратор сайту, контент-редактор, контент-менеджер.
Працювала в 1с (загрузка/вигрузка товарів/прайс), адміністрування сайту на платформі - Bitrix. Повний супровід сайту: новини, опис товарів, додавання нових, вигрузка цін, розміщення фото, характеристик та інше. Ведення соціальних мереж. SEO оптимізація.

2009 – 2011 – Інтернет–магазин "maminshop". Контент-редактор, продавець-консультант, помічник керівника.

11.2007 – 11.2009 – бухгалтер.

03.2007 – 07.2008 – ТОВ "Аданіт – Сервіс". Менеджер по роботі з корпоративними клієнтами. Організація заходів, повна підготовка всього пакета документів: пропозиція, договір, кошторис, рахунок. Робота з тендерами. Зустрічі та робоче листування.

Професіональні якості та навички:

- ведення перемовин та ділового листування;
- фінансова та звітна документація;
- інформування, консультування по питаннях наявних послуг;
- 1С (8.2);
- Бітрікс;
- Word Press;
- досвід роботи з CRM системою;
- організація заходів;
- робота з офісною технікою та іншим обладнанням (проектор, звукова система, мікрофон, синхронний переклад, відеокамера та інше);
- Word, Excel, 1С, CRM, Power Point, Internet, Outlook, Photoshop.


Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: