Personal information hidden
This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/3744095/
HR Manager, Onboarding specialist, Junior HR PP, Administrator, 30 000 UAH
Contact information
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
Work experience
HR-менеджер, Онбординг спеціаліст
from 09.2024 to 09.2025
(1 year)
NovaPay, Київ (Фінанси, банки, страхування)
•Організація прийому нових співробітників: заповнення та подача необхідних документів, заявки наобліковий запис та видачу корпоративної техніки
•Супровід впродовж всього адаптаційного періоду
•Видача корпоративних подарунків, ведення обліку, підготовка звітів до бухгалтерії
•Участь в проєктах відділу підбору та адаптації
HR-менеджер
from 03.2024 to 09.2024
(7 months)
ТРЦ "Cosmo Multimall" (ТРЦ "Космополіт"), Київ (Нерухомість)
•Написання та розміщення вакансій на профільних сайтах, у соціальних мережах та месенеджерах
•Оцінка вхідних резюме та розміщених на сайтах, проведення телефонних інтерв'ю, запрошення кандидатів на співбесіду, проведення співбесід
•Погодження кандидата з внутрішнім замовником, пропозиція роботи та супровід виходу на роботу
•Ведення бази кандидатів
•Аналіз ринку
Менеджер з адміністративної діяльності
from 07.2023 to 03.2024
(9 months)
ТРЦ "Cosmo Multimall" (ТРЦ "Космополіт"), Київ (Нерухомість)
•Прийом, відправка, реєстрація, та розподіл документів, прийом та розподіл дзвінків
•Контроль за станом офісу та вирішення питань, щодо усунення недоліків
•Контроль наявності та замовлення необхідних товарів для офісу, закупівля продуктів
•Організація нарад та зустрічей (сповіщення, контроль наявності всього необхідного), протоколювання
•Ведення бронювання переговорної кімнати
•Виконання доручень керівника
Помічник керівника
from 12.2022 to 07.2023
(8 months)
ТОВ "Фьорст Ван груп", Київ (Маркетинг, реклама, PR)
•Прийом, відправка, реєстрація, та розподіл документів та листів
•Контроль за станом офісу, збір побажань від працівників та вирішення питань, щодо усунення недоліків
•Контроль наявності та замовлення необхідних товарів для офісу, ведення бюджету офісних витрат
•Ведення плану зустрічей
•Ведення журналу робочого часу
•Пошук інформації, необхідної для роботи івент-менеджерів
•Пошук партнерів та клієнтів, переговори та налагодження комунікації і відносин
•Виконання доручень керівника
Менеджер з адміністративної діяльності
from 10.2018 to 10.2019
(1 year)
ТРЦ "Космополіт", Київ (Нерухомість)
•Прийом, відправка, реєстрація, та розподіл документів, прийом та розподіл дзвінків
•Контроль за станом офісу та вирішення питань, щодо усунення недоліків
•Контроль наявності та замовлення необхідних товарів для офісу, закупівля продуктів
•Організація нарад та зустрічей (сповіщення, контроль наявності всього необхідного)
•Ведення журналу робочого часу (та табеля певного відділу у вигляді звіту для керівника)
•Ведення журналу замовлення корпоративних авто та бронювання переговорної кімнати
•Виконання доручень керівника (досить велика частина часу)
•Не входило до офіційних обов’язків (і за рамками робочого часу) – посильна допомога івент-менеджерам на заходах при можливості (зустріч учасників, допомога перед самим заходом, взаємодія з клієнтами ТЦ, що пришли на захід, вирішення виникаючих питань в рамках своїх можливостей на прохання івент-менедждера)
Офіс-менеджер
from 03.2018 to 10.2018
(8 months)
ТОВ "Форум Груп Україна", Київ (Нерухомість)
•Взаємодія з орендарями, вирішення виникаючих питань в рамках своєї посади
•Прийом та розподіл дзвінків, прийом, відправка, реєстрація, та розподіл документів, передача рахунків орендарям, отримання та відправка паперових листів
•Збір та контроль повернення актів виконаних робіт, їх систематизація та зберігання, систематизація та зберігання договорів оренди, контроль заборгованості
•Ведення бронювання орендарями лаунж зони
•Контроль за станом офісу та вирішення питань, щодо усунення недоліків, контроль наявності та замовлення необхідних товарів для офісу (збір інформації та передача до центрального офісу)
•Виконання доручень керівника
Education
Національний університет біоресурсів і природокористування України
Стандартизація, сертифікація і управління якістю, Киев
Higher, from 2016 to 2018 (2 years)
ОКР Магістр
Національний університет харчових технологій
Інженер харчових виробництв, Киев
Higher, from 2012 to 2016 (4 years)
ОКР Бакалавр
Additional education and certificates
Семінар з сервісності Анастасії Владичинської
2018
Лекція Анни Чаплигіної в Европейській Бізнес Асоціації "Етикет та соціальний інтелект. Соціальні ігри та їхні правила"
2018
Навігація повернення ветеранів, Prometheus
2025
HR-спеціаліст, ДІя
2025
Knowledge and skills
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- MS PowerPoint
- 1С
- MS Outlook
- Adobe Photoshop
- Бітрікс24
- Terrasoft CRM
- PeopleForce
- Сервіси Google
- HR
Language proficiencies
Ukrainian — fluent
Additional information
Ініціативність, комунікабельність, здатність до швидкого навчання та засвоєння інформації, прагнення до розвитку.
Досвідчений користувач ПК: MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint), інтернет, електронна пошта, соц. мережі. Базові знання Photoshop, 1С, Terrasoft, Бітрікс24, PeopleForce.
Вільне володіння українською мовою.
Участь у фестивалях, як волонтер та учасник.
Будь ласка, за можливості, пишіть тут або у телеграм - через велику кількість сумнівних дзвінків можу не відповідати.
Similar candidates
-
Менеджер з персоналу
20000 UAH, Kyiv, Dnipro , more 4 cities -
Менеджер з персоналу, рекрутер, адміністратор
Kyiv -
Менеджер з персоналу
Kyiv -
Адміністратор готелю
40000 UAH, Kyiv -
Менеджер з персоналу
Kyiv -
Адміністратор, менеджер з персоналу
30000 UAH, Kyiv