- PRO
Олександр
Керівник административно-господарського відділу
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 50 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/3749367/
Work experience
Завідуючий господарством
from 10.2021 to 03.2025
(3 years 5 months)
ТОВ «Автонова Д», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Вирішення технічних та господарських питань компанії.
Організація роботи обслуговуючого персоналу та підрядних організацій у вирішенні побутових питань.
Здійснення обходів об'єкта з метою виявлення неполадок та їх усунення.
Закупівля, контроль, видача та проведення інвентаризацій майна компанії.
Договірна робота, робота з держ. структурами (Київенерго, водоканал, пож. інспекція та ін.).
Охорона праці, пож. Безпека.
Дрібний ремонт своїми руками сантехніки, електрики, столярні меблі, обладнання (не потребує втручання підрядника);
Усунення внутрішніх технічних несправностей; своєчасне подання заявок на ремонт (обслуговування);
Супровід комунальних та експлуатаційних договорів; організація робіт з капітального будівництва, реконструкції та ремонту ТТ;
Оформлення дозвільних документів для відкриття нових об'єктів.
Посвідчення водія категорії В (особистий автомобіль Skoda SUPERB 2016 р.)
Завідуючий господарством
from 07.2018 to 08.2021
(3 years 1 month)
МТБ банк, Киев (Фінанси, банки, страхування)
Посадові обов'язки:
Забезпечення підприємства всіма необхідними його виробничої діяльно: мебель,оргтехніка, вода, канцтовари, спецодяг, та інше.
Підготовка та укладання договорів з постачальниками, узгодження умов та строків поставок.
Упорядкування внутрішньої встановленої звітності відділу.
Замовлення та контроль друкованої продукції підприємства.
Організація своєчасного обслуговування та ремонту обладнання компанії (кондиціювання, пожежна сигналізація, відеоспостереження, автоматичні двері тощо).
Обслуговуваннята закупівля витратних матеріалів для оргтехніки.
Забезпечення контролю за збереженням матеріальних цінностей.
Підготовка заходів, супровід, забезпечення їх необхідними витратними матеріалами.
Транспортне забезпечення офісу, замовлення квитків, бронювання готелів.
Організація харчування співробітників офісу.
Взаємодія з контролюючими органами (пожежниками, СЕС, Київенерго, Водоканал).
Дотримання та контроль протипожежної безпеки, санітарних норм та охорони праці (є відповідні посвідчення з охорони праці та пожежної безпеки).
Отримання сертифікатів та висновків.
Менеджер з адміністративної діяльності
from 02.2013 to 05.2018
(5 years 3 months)
МІМ Київ (міжнародний інститут менеджменту), Киев (Освіта, наука)
Посадові обов'язки:
Вивчення оперативної маркетингової інформації та рекламних матеріалів про пропозиції дрібнооптових магазинів та оптових ярмарків з метою виявлення можливості придбання матеріально-технічних ресурсів у порядку оптової торгівлі, а також закупівлю матеріально-технічних ресурсів, що реалізуються у порядку вільного продажу.
Забезпечення доставки матеріальних ресурсів відповідно до передбачених у договорах термінів, контроль їх кількості, якості та комплектності та зберігання на складах підприємства.
Підготовка претензій до постачальників у разі порушення ними договірних зобов'язань, контроль складання розрахунків за цими претензіями, узгодження з постачальниками зміни умов укладених договорів.
Контроль за відпусткою матеріальних ресурсів та їх витрачанням у підрозділах підприємства за прямим призначенням.
Врахування руху матеріальних ресурсів на складах підприємства, прийняття участі у проведенні інвентаризації матеріальних цінностей.
Керівництво працівниками відділу.
Керівник адміністративно-господарської частини
from 09.2007 to 02.2013
(5 years 5 months)
ТОВ "Автоцентр Київ", Київ (Автобізнес та автосервіс)
•Забезпечення справності роботи внутрішніх мереж (електрика, опалювання, вентиляція, водопостачання, каналізація)
•Самостійне усунення дрібних несправностей
•Виконання планування, організація і нагляд за ремонтними роботами
•Здійснення контроля дотримання технології та якості робіт
•Оформлення відповідної документації
•Забезпеченнядотримання правил пожежної безпеки та охорони праці
Education
КПИ
Электро-технический, Киев
Unfinished higher, from 1991 to 1993 (2 years 3 months)
Knowledge and skills
- MS Office
- Користувач ПК
- Користувач Internet
- Windows
- Вміння грамотно та оптимально продуктивно організувати роботу
Additional information
Ініціативний, комунікабельний, стійкий до стресів, порядний.
Висока персональна та професійна відповідальність. Справедливий. Чесний.
Прагну щодня підвищувати свій професійний рівень.
Люблю працювати у команді.
Аналітичне мислення.
Оптиміст, властиве почуття гумору.
Швидко навчаюсь усьому новому, вітаю можливість професійного зростання.
More resumes of this candidate
- PRO
Considering positions: Завідувач господарства, менеджер адміністративно-господарського відділу, Завідувач виробництвом, Менеджер господарської діяльності, 1 more position
Kyiv
Higher education · Full-time
- Завідуючий господарством, ТОВ "Автонова Д", 3 years 4 months
- Завідуючий господарством, МТБ банк, 3 years 1 month
Similar candidates
-
Директор департаменту розвитку, керівник відділу оренди та нерухомості
Kyiv, Dnipro , more 4 cities -
Керівник відділу
Kyiv, Vinnytsia , more 7 cities -
Керівник відділу
Kyiv -
Керівник відділу
Kyiv -
Начальник відділу з управляння персоналом
50000 UAH, Kyiv, Kharkiv -
Директор департамента
100000 UAH, Kyiv, Ivano-Frankivsk , more 3 cities