• PRO

Світлана

Начальник відділу, сектору, заступник начальника, економіст

Considering positions:
Начальник відділу, сектору, заступник начальника, економіст, Бухгалтер, Фахівець з аудиту
Employment type:
full-time
Age:
54 years
City:
Sumy

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Головний спеціаліст

from 03.2021 to now (4 years 5 months)
Відділ фінансів Сумськоі РДА, Суми (Державні організації)

- здійснюю аналіз фінансово-господарських потреб установ для фінансового планування бюджету;
- проводжу перевірку правильності складання кошторисів, бюджетних запитів що фінансуються з районного та державного бюджетів;
- здійснюю аналіз правильності складання паспортів бюджетних програм та забезпечення відповідність змісту паспортів бюджетних програм рішенню про місцевий бюджет;
- виконую розподіл фінасування та зміни до розподілу фінансуваня видатків;
- забезпечую внесення змін до річного та помісячного розпису доходів та видатків по головним розпорядникам бюджетних коштів районного бюджету;
-здійснюю аналіз цільового використання бюджетних коштів, економії витрат по головним розпорядникам районного та державного бюджетів;
-беру участь у підготовці квартальних та річних звітів про виконання районного бюджету;
-готую інструкції з підготовки бюджетних запитів для розпорядників бюджетних коштів;
-забезпечую подання інформації, звітності, розпорядчих документів з питань, що належать до компетенції відділу;
-здійсюю перевірку виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади;
-забезпечую підготовку та надання відповідей на звернення органів, установ та організацій.

Головний бухгалтер

from 09.2020 to 01.2021 (4 months)
Відділ освіти Сумськоі РДА, Суми (Освіта, наука)

Перевірка та подання звітності до органів вищого рівня відповідно до чинних нормативних актів, контроль нарахування та перерахування податків та зборів, перевірка правильності нарахування заробітної плати, виконання інших розрахунків з працівниками відділу відповідно до чинного законодавства, контроль за розрахунково-касовою дисципліною, раціональним та ефективним використанням матеріальних, трудових і фінансових ресурсів, забезпечення своєчасного фінансування установ відділу та закладів шкільної/позашкільної освіти.

Економіст

from 01.2018 to 01.2020 (2 years)
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Верхньосироватської сільської ради Сумського району Сумської області (об'єднана терито, с.Верхня Сироватка (Освіта, наука)

Аналіз фінансово-господарських потреб установ для фінансового планування бюджету, складанн бюджетних запитів, проектів кошторису,
контроль за правильністю складання тарифікаційних списків та штатних розписів, підготовка та надання пропозицій по розподілу видатків,
аналіз використання бюджетних коштів, відповідно до затверджених кошторисів, контроль витрат фонду заробітної плати,ведення журналу обліку договорів, заключення договорів та контроль за виконанням зобов'язань, відповідно до підписаних договорів, підготовка та надання планової та поточної звітності по результатам фінансового-господарської діяльності відділу.

Начальник відділу/заступник начальника відділу/головний економіст

from 07.1995 to 12.2016 (21 years 5 months)
АТ Райффайзен Банк Аваль, Суми (Фінанси, банки, страхування)

06.2011-12.2016 рр. начальник відділу по роботі зі справами клієнтів
Організація та планування работи відділу, навчання співробітників відділу, консультування робітників відділень банку, організація та контроль по прийому, перевірці, реєстрації в програмному забезпеченні та зберіганню справ, формування електронної бази клієнтів банку, проведення вторинної ідентифікації клієнтів, оформлення та передача договорів/справ до архіву.

07.2010-05.2011 рр. головний економіст Центру підтримки клієнтських операцій
Здійснення платежів через систему "Клієнт Банк", накладення арешту на рахунки, виконання платіжних вимог, надання відповідей на запити правоохоронних органів, ведення позабалансового обліку, погашення нарахованих комісій за обслуговування, передача справ до архіву.

08.2004-06.2010 рр. начальник операційного відділу
Контроль та організація операційно-касової роботи відділу, надання інформації клієнтам банку щодо банківських продуктів та послуг, оформлення документів на відкриття/закриття поточних/депозитних рахунків юридичних осіб, здійснення контролю ідентификації та первинного фінансового моніторингу юридичних/фізичних осіб, відправка платежів по СЕП, работа з кредитовими та дебетовими сумами до з'ясування, аналіз ринку банківских послуг, ведення позабалансового обліку, нарахування/списання комісій за розрахунково-касове обслуговування, накладення арешту на рахунки клієнтів, виконання платіжних вимог, надання відповідей на запити правоохоронним органам,робота зі скаргами клієнтів, виконання обов'язків начальника відділення (на час відсутності начальника відділення).

07.1995-07.2004 рр.-економіст/головний економіст
Обслуговування та супроводження юридичних осіб банку, здійснення касовихї операцій, звірка операційної каси, ведення позабалансового обліку.

Продавець

from 08.1994 to 07.1995 (11 months)
ПП "ІнтерВІС", Суми (Роздрібна торгівля)

Продавець, старший продавець непродовольчими товарами

Старша піонервожата

from 09.1987 to 12.1988 (1 year 3 months)
Краснопільська средня школа, Краснопіллля (Освіта, наука)

Education

Сумський національний аграрний університет

Факультет обліку та аудиту, спеціальність - економіст-бухгалтер, спеціаліст, Суми
Higher, from 2004 to 2005 (1 year)

СГПИ ім. Макаренка

Природничо-географічний факультет, спеціальність - вчитель біології та хімії, Суми
Higher, from 1989 to 1994 (5 years)

Additional education and certificates

семінар "Навики продажу банківських продуктів АТ "Райффайзен Банк Аваль"

2007

Курси "Бухгалтерський облік" при Харьківскому Фінансово-Экономічному Інституті

2000

курси "1С: Підприємство 8.3 бухгалтерія для України " ОЦ "Діскавері"

2018

тренінг "Піклувальні ради-інструмент розвитку закладів освіти"

2019

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • Користувач Internet
  • MS PowerPoint
  • Windows
  • HCL Notes
  • Навчання персоналу
  • Навики работи з людьми
  • Користувач 1С
  • Управління персоналом
  • Уміння аналізувати

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

References

Рекомендації надам за вимогою.

Рекомендації надам за вимогою.

Contact details are hidden

Additional information

Відмінні комуникативні навички, відповідальна, виконую всі поставлені завдання, вимоглива до себе та інших, критику сприймаю, але буду відстоювати свою думку, можу виконувати декілька завдань одночасно, швидко навчаюсь.

За час работи в АТ "Райффайзен Банк Аваль" отримала підвищення за посадою, нагороджена дипломом I ст. АТ "Райффайзен Банк Аваль" та почесною грамотою управліня НБУ в Сумскій області. Навчила 12 нових працівників, разробила єдину клієнтську базу для проведення ідентифікації клієнтів Банку.
За час державної служби пройшла курси: "Здійснення внутрішнього коштролю розпорядниками бюджетних коштів", підвищення кваліфікації для державних службовців категорії "Б", "В" (2022 рік),"Сприйняття змін", "Лідерство в економічному розвитку",(2023 рік), "Стратегічне управління та планування в публічній сфері", "Відкритість та прозорість діяльності органів влади - ключовий напрямок державної інформаційної політики",(2024 рік),

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: