• PRO

Тетяна

Бухгалтер, 40 000 UAH

Employment type:
full-time, part-time
Age:
31 years
City of residence:
Mykolaiv
Ready to work:
Mykolaiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Головний бухгалтер

from 03.2025 to 06.2025 (3 months)
Транспортна компанія, Миколаїв (Транспорт, логістика)

- Ведення бухгалтерського та податкового обліку ТОВ та ФОП відповідно до норм чинного законодавства України.

- Облік операцій з ПДВ, формування та подання податкових накладних, розрахунків коригування, ведення реєстрів.

- Розрахунок та подання звітності з ПДВ

- Ведення кадрового обліку та нарахування заробітної плати, відпускних, звітність з ЄСВ та ПДФО.

- Складання та подання податкової та статистичної звітності до контролюючих органів.

- Ведення обліку основних засобів, облік ТМЦ, контроль за складським обліком.

- Контроль за дебіторською та кредиторською заборгованістю, підготовка актів звірки.

- Взаємодія з банками, контролюючими органами (ДПС, ПФУ, статистика), аудиторами.

- Автоматизація обліку (BAF, M.E.Doc, електронні кабінети платників податків, Вчасно).

Бухгалтер з постачання, помічник головного бухгалтера

from 12.2023 to 11.2024 (11 months)
Рекламне агентство, Миколаїв (Маркетинг, реклама, PR)

- виписка рахунків, видаткових, актів виконаних робіт по ФОП (2, 3 група) та ТОВ з ПДВ
- складання договорів з клієнтами
- закупівля та контроль залишку матеріалів на складі, інвентаризація
- робота з сервісами Закупівлі Pro та Prozorro (завантаження документів для участі в тендері, прийняття участі в тендері)
- закупівля товарів для офісних потреб
- виконання доручень головного бухгалтера (допомога в розблокуванні податкових накладних, контроль дебіторської та кредиторської заборгованості)
- контроль своєчасної відправки документів поштою - (Укрпошта та Нова Пошта), створення ттн для відправки в бізнес кабінеті Нова Пошта
- робота з сервісом "Вчасно" - відправка, надсилання та підписання документів по 2 ФОП (3 група на спрощеній системі оподаткування та 2 група)
- відкриття нових Кведів ФОП 3 група через сервіс "Дія"
- робота з електронним кабінетом платника податків ФОП
- робота в BAS Бухгалтерія, BAF Бухгалтерія
- робота з системою Binotel
- робота з Google-таблицями, поштою Gmail
- пошук кандидатів на відкриті вакансії в компанії; створення тексту вакансії та контроль її наповненості, актуальності; контроль своєчасного оновлення вакансій в кабінеті роботодавця; проведення співбесід з кандидатами в Zoom (створення конференцій)

Бухгалтер з первинної документації / менеджер з продажу

from 09.2022 to 09.2023 (1 year)
Середа А.А, ФЛП, Миколаїв (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- обробка первинної документації в 1С (рахунки на оплату покупцям, видаткові накладні, повернення товару, надходження товарів на склад, реалізація товарів та послуг, встановлення цін номенклатури, заведення карток контрагентів)
- складання прайс-листів, звітів в 1С
- контроль залишків товарів на складі, інвентаризація
- прийом замовлень від покупців, допродаж товарів, розсилка рекламних пропозицій, розширення клієнтської бази
- замовлення товару у постачальників
- робота з базою Квинт
- виконання доручень керівництва

Бухгалтер

from 09.2018 to now (6 years 11 months)
ФОП 3 група на спрощеній системі оподаткування, Миколаїв (Транспорт, логістика)

- виставлення рахунків на оплату, актів виконаних робіт
- подання звітності в електронному кабінеті платника податків
- сплата податків( єдиний соціальний внесок, податок на прибуток) в бізнес кабінеті "Райффайзен банк Аваль"
- складання договірів на транспортні послуги
- оформлення подорожніх листів та супровідних документів
- контроль своєчасності та повноти розрахункових операцій

Менеджер з адміністративної діяльності

from 07.2018 to 10.2021 (3 years 3 months)
Миколаївське відділення АТ ДПЗКУ, Миколаїв (Миколаївська обл.) (Сільське господарство, агробізнес)

- перевірка пакету юр. документів постачальника, його подальша акредитація в програмі 1С (версія 8.3) в картці контрагента
- підготовка та супровід договорів закупівлі зернових і олійних культур - оприбуткування товару в 1С, внесення рахунків на оплату
- спілкування з с/г виробниками і посередниками та вирішення поточних питань, в тому числі узгодження договорів, забезпечення правильності оформлення документації
- виконання доручень менеджера із закупівель по функціональних напрямках

Старший лаборант кафедри агрохімії та грунтознавства

from 09.2017 to 07.2018 (10 months)
Миколаївський національний аграрний університет, Миколаїв (Миколаївська обл.) (Освіта, наука)

Робота з методичною літературою, забезпечення роботи кафедри, робота з хімічними реактивами.

Провідний спеціаліст сектору документального та господарського забезпечення

from 01.2016 to 01.2016 (less than a month)
Укрземпроект, Миколаїв (Миколаївська обл.) (Державні організації)

робота з поштою, робота з базою даних

Education

Миколаївський Національний Аграрний Університет

Публічне управління та адміністрування, Миколаїв
Higher, from 2019 to 2021 (2 years)

Магістр (диплом з відзнакою)

Миколаївський Національний Аграрний Університет

Менеджмент, Миколаїв
Higher, from 2017 to 2019 (1 year 11 months)

бакалавр

Миколаївська філія Київського Національного Університету Культури і Мистецтв

Менеджменту і бізнесу; менеджер інформаційних систем, Миколаїв (Миколаївська обл.)
Higher, from 2010 to 2015 (4 years 9 months)

спеціаліст

Knowledge and skills

  • MS Office
  • Користувач Internet
  • Квінт
  • MS Excel
  • 1С УТП
  • 1С:Підприємство
  • Користувач Приват24 для бізнесу
  • MS Word
  • Рознесення платіжних доручень в 1С
  • Списання товарів із запасу
  • Рознесення прибуткових та видаткових касових ордерів
  • Подання звітності у контролюючі органи
  • M.E.Doc
  • Підготовка поточної та періодичної звітності
  • Пошук постачальників
  • Подання фін звітності в M.E.Doc та в електронному кабінеті
  • Працевлаштування співробітників в податковій
  • Робота в бізнес кабінеті "Приватбанк для бізнесу"
  • Робота в бізнес кабінеті "Райффайзен банк бізнес"

Language proficiencies

English — beginner

Additional information

ШЛЮБНІ АГЕНТСТВА - прошу не турбувати!

Основну увагу приділяю вакансіям в Миколаєві, але також розгляну дистанційну роботу

Бажано офіційне працевлаштування (або ваш варіант)

Наявний досвід співпраці з неурядовими громадськими організаціями

Маю наступні якості: чесність, порядність, вміння спілкуватися з людьми, відкритість, здатність швидко навчатися, прагнення до професійного росту, висока адаптивна здатність до мінливих умов.

Бажаний рівень заробітної плати вказано "чистими на руки"з урахуванням завантаженості (обговорюється)

Дзвонити з пн по пт з 9:00 до 18:00.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: