• PRO

Інга

Офіс-менеджер, інспектор з кадрів

Considering positions:
Офіс-менеджер, інспектор з кадрів, Приймальник товару, Обліковець
Employment type:
full-time
Age:
44 years
City:
Berdychiv

Contact information

The job seeker has entered a email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Інспектор відділу кадрів

from 08.2024 to 06.2025 (10 months)
ТОВ "В", Бердичів (Легка промисловість)

-прийом, звільнення, переведення працівників;
-складання та оформлення усіх видів наказів з кадрового діловодства;
- складання посадових інструкції;
-формування та ведення особових справ працівників;
-оформлення та ведення трудових книжок;
- ведення штатного розпису;
-ведення табеля обліку робочого часу;
- складання, облік та контроль дотримання графіка відпусток;
- надання довідок працівникам про трудову діяльність.

Інспектор відділу кадрів

from 09.2018 to 06.2021 (2 years 9 months)
ТОВ "Safe Glass Factory", Бердичів (Машинобудування)

•Ведення кадрового діловодства в повному обсязі (оформлення особових справ, наказів, карток П2, журналів ,прийом, переведення, звільнення,переміщення, посадові інструкції та ін. ) ;
•Заповнення, ведення та облік трудових книжок;
•Складання та ведення табелів обліку робочого часу;
•Складання графіків відпусток, контроль використання відпусток (щорічні, додаткові, соціальні, відпустки без збереження з/п та ін.) ;
•Формування штатного розпису та внесення змін до нього;
• Оформлення листів тимчасової непрацездатності працівників, (підрахунок трудового стажу, перевірка лікарняних листів та складання відповідного протоколу);
•Ведення військового обліку;
•Надання довідок співробітникам компанії про їх трудової діяльності;
•Розміщення інформації про вакантні посади в джерелах масової інформації;
• Введення кадрової роботи в програмі «1С-8.».

Інспектор з кадрів, секретарь

from 03.2006 to 03.2017 (11 years)
ТОВ "НТ", Бердичев (Послуги для населення та бізнесу)

Прийом, звільнення, переведення працівників, накази про надання відпусток, нарахування лікарняних, відпускних, посадові інструкції організація і ведення кадрового діловодства,формування та ведення особових справ співробітників,оформлення та ведення трудових книжок,ведення штатного розпису,ведення табеля обліку робочого часу,оформлення листків непрацездатності,складання, облік та контроль дотримання графіка відпусток,надання довідок працівникам про трудову діяльність.
Робота в програмі 1С-8.

Education

Сучасна гуманітарна академія

Юриспруденція, бакалавр, Мурманськ, Росія
Unfinished higher, from 1999 to 2003 (3 years 10 months)

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • Користувач ПК
  • Робота з оргтехнікою
  • Робота з ксероксом
  • Робота з факсом

Additional information

Приємна зовнішність, відповідальність, врівноваженість, комунікабельність, швидко навчаюся новому. Номер телефону для зв"язку [open contact info](look above in the "contact info" section)

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: