• PRO

Анна

Менеджер з закупівель

Considering positions:
Менеджер з закупівель, Бухгалтер, офіс-менеджер
Employment type:
full-time, part-time
Age:
36 years
City of residence:
Kropyvnytskyi
Ready to work:
Kropyvnytskyi, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Офіс-менеджер

from 09.2017 to 02.2019 (1 year 5 months)
ТОВ "СТРОНГДРІНК", Кропивницький (Виробництво кон`яків, горілки та інших алкогольних напоїв)

В посадові обов`язки офіс-менеджера входять функції секретаря, адміністратора, іноді кадрове діловодство і первинна бухгалтерія.

Адміністратор по продажах, Ключовий користувач

from 09.2016 to now (8 years 11 months)
ГК «Нові Продукти», Кропивницкий (Кировоград) (Група Компаній «Нові Продукти» — один з найбільших виробників напоїв і снеків в Україні. Компанія працює вже понад 17 років. Група Компаній виробляє 37 найменуваннь продуктів під 14 брендами: APPS,WHY NOT,«Природне Джерело»,SHAKE,NON STOP, PIT BULL і т.д.)

Посада адміністратора - це як особистий помічник, який виконує всю работу, задану керівником, веде звітність.
Ключовий користувач — це співробітник, який забезпечує безперебійну роботу торгової команди і стежить за всіма процесами, пов'язаними з його функціонуванням.
До обов`язків ключового користувача входить:
- коректність всіх даних, вивантажених в центральную базу Компании, зі звітної системи Дистриб'ютора, а також своєчасність обміну інформацією;
- оперативна інформаційна і технічна підтримка торгової команди, в тому числі отримання інформації зі звітної системи Дистриб'ютора по запиту від представників Компанії;
- коректність всіх атрибутів Оргструктури (ПІБ Торгових представників і т.д.) і Клієнтської бази (категоризація ТТ, точки покриття і т.д.), а також відповідність їх значень стандартам Компанії;
- актуальність маршрутів Торгової команди;
- ведення електронної дислокації торгового обладнання, яке знаходиться на балансі Дистриб'ютора (відображення переміщення торгового обладнання, формування заявок на ремонт та діагностику).

Бухгалтер по заробітній платі

from 10.2011 to 05.2013 (1 year 7 months)
Центральна районна лікарня, Новоукраїнка (Охорона здоров`я)

Функціональні обов'язки:

- своєчасність і правильність нарахування заробітної плати, премій, лікарняних листів, відпускних, декретних та інших виплат співробітникам (штат від 100 чол.);
- видача довідок по заробітній платі;
- розрахунок податків і здачі звітності до податкових органів та Фондів;
- перевірка і аналіз табеля обліку робочого часу співробітників;
- робота в системі Медок.

Касир

from 06.2010 to 09.2010 (3 months)
ТОВ "Максима і К", Новоукраїнка (Роздрібна торгівля)

Функціональні обов'язки:

- проведення готівкових та безготівкових розрахунків з покупцями;
- дотримання правил розрахунку покупців, правил експлуатації контрольно-касових апаратів;
- дотримання правил обслуговування покупців;
- участь в проведенні проміжної інкасації та інкасації робочого дня;
- відкриття / закриття контрольно-касової машини.

Education

ОНАХТ

Економіки та бізнесу, Одеса
Higher, from 2006 to 2011 (4 years 10 months)

Диплом спеціаліста

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • Користувач Internet
  • M.E.Doc
  • MS PowerPoint
  • Internet Explorer
  • 1С:Бухгалтерія
  • Бухгалтерський облік
  • Знання офісних програм

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — average

Additional information

Особисті якості: комунікабельність, пунктуальність, працьовитість, відповідальність, уважність, ініціативність, здатність швидко навчатися, уміння працюваті в колективі.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: