• PRO

Андрій

Директор підприємства

Employment type:
full-time
Age:
39 years
City:
Rivne

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Директор підприємства (CEO)

from 01.2022 to now (3 years 7 months)
Виробниче підприємство, Рівне (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Повний цикл управління підприємством ( до 200 працівників).
Завдання:
• Виконання річного чистого прибутку поставленого акціонерами.
Обов’язки:
•Розробка річної фінансової і операційної річної стратегії розвитку
•Захист проектів перед акціонерами
•Управління підприємством в розрізі відділів:
•Продажі
•HR
•Виробництво
•Запуск нових цехів, освоєння інших технологій
•Логістика
•Склад
•Сервісна служба
•Технологи
•Комунікація і синхронізація із фінансами (акціонери)
•Зовнішня комунікація
Досягнення: прибутковість підприємства за увесь час діяльності. Детальні кейси будуть озвученні під час контакту із потенційним роботодавцем.

Заступник директора департаменту продажів

from 01.2020 to 12.2021 (1 year 11 months)
Виробниче підприємство, Рівне (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Завдання:
•Виконання річного плану доходу (маржі) підприємства.
•Виконання річного плану EBIDTA підприємства

Обов’язки:
•Участь в розробці БП продажів 2020 - 2021 із залученням ресурсу менеджерів та презентація директору Департаменту та Голові Правління (український ринок, експорт, національні мережі)
•Виконання плану продажів експортного вектору (східна Європа) (50% клієнтів, разом із директором департаменту продажів)
•Операційне управління відділом збуту – організація роботи менеджерського складу, підбір, навчання і адаптація нових співробітників
•Цінова політика заводу
•Крос-функціональна взаємодія із виробничими ланками підприємства – планування постачання сировини (Україна і імпорт), планування виробництва, прогнозування готовності замовлень, координація роботи складів.
•Повний цикл ведення напрямку виробництва і продажу продуктів автомобільного напрямку.
•Електронна комерція (старт роботи B2C напрямку)
•Запуск нових виробничих цехів.
•Створення і запуск нової власної торгової марки «озвучу на співбесіді» - інтелектуальний продукт команди департаменту продажів.

Результат:
•Річний ріст доходу (маржі) 2020 (Covid мінус 2 міс. діяльності) до 2019 року + 10%
•По результатам роботи В2С електронної комерції – затверджений кейс інвестицій в 2021 рік в нову платформу – інтегратор. Запуск повноцінного напрямку (окремий менеджмент, склад, логістика) із прогнозним оборотом 300 000 грн в міс із вересня 2021 року
•Залучення в 2020 році нового дистриб’ютора автомобільного напрямку із річним оборотом 1,6 млн грн
•Зупинена щорічна тенденція падіння автомобільного напрямку в 2020 році. По результатам – запуск нових двох моделей в лютому 2021 року. Закладено ріст автомобільного напрямку в «Бізнес моделі» 2021 року +15%
•Запуск в травні 2020 року нового продукту – дизайнерських текстильних килимків. Без аналогів в Україні. Запуск цеху із «нуля». Освоєння технології.
•Особистий проект по запуску і впровадженню методу виробництва по системі «КАНБАН»
•Продаж нових дизайнерських текстильних килимків > 7 млн грн по результатам 2020 року, в тому числі в Європейський союз, введення в найбільші торгові мережі Польщі, Німеччини, Білорусі, Молдови, Словакії.

Директор

from 01.2014 to 12.2019 (5 years 11 months)
Телесвіт, Рівне (Телекомунікації, зв'язок)

Забезпечення певної кількості абонентської бази у регіоні
• Загальний дохід філії, Забезпечення рівня АРПУ, з одного абонента
• Показник NPS – у регіоні
Обов'язки:
Повний цикл управління філією:
• Продаж послуг Компанії (активні продажі, пасивні)
• Супровід абонентської бази:
• Центри обслуговування (B2B, B2C)
• Сервіс для абонентів (B2B, B2C)
• Телефонна підтримка
• Будівництво ТКС, відповідальність за окупність інвестицій
• Маркетингова діяльність у регіоні
• Програми розвитку штату філії EOS Employees Opinion Survey – Опитування думок співробітників. Розробка та впровадження проектів щодо збільшення показників задоволеності, залученості та лояльності персоналу до Компанії.
• Представлення Компанії та взаємодія з міською владою м. Рівне
• Участь в інтеграції компаній після M&A
В управлінні 43 одиниці штатних співробітників. Підтримка роботи 3 аутсорсингових підприємств із загальною кількістю 50 осіб.
Результат – обговорюється під час співбесіди з урахуванням впізнаваності Бренду та комерційної таємниці.

Спеціаліст по роботі з партнерами

from 10.2011 to 12.2013 (2 years 2 months)
Телесвіт, Рівне (Телекомунікації, зв'язок)

• Розвиток та обслуговування активного каналу продажів Компанії
• Забезпечення сервісного обслуговування абонентів міста
Обов'язки:
• Управління аутсорсинговими підприємствами від 25 осіб.
• Повний цикл запуску підприємств – допомога у створенні команди, співбесіди, навчання, забезпечення рекламою, постачання обладнання, матеріалів.
• Розвиток та контроль за дотриманням корпоративних стандартів Компанії.
• Розробка програм лояльності, мотивації, акційних пропозицій, BTL – активність.
• Робота з юридичними особами комунальної власності – ЖКП, ОСББ, ЖБК та іншими балансоутримувачами будинків у місті (забезпечення доступу до інфраструктури будинку, укладання угод, розміщення обладнання та ін.)
• Часткове ведення договірного функціоналу в 1С:8
Результат:
• Залучення до міста нових партнерів
• Збільшення кількості продажів в активному каналі із 150 одиниць послуг до 630-750 шт на місяць.
• Забезпечення дотримання стандартів Компанії з продажу, підключення, сервісного обслуговування.
• Укладання за період роботи більше 70 угод з балансоутримувачами житлового фонду.
• Супровід договірних відносин.
• Участь у старті проекту у новому регіоні м. Луцьк. Інтеграція придбаних активів у корпоративну мережу, побудова процесів активного продажу з «нуля».

Менеджер по роботі з корпоративними клієнтами

from 05.2009 to 10.2011 (2 years 5 months)
Інтертелеком, ТОВ, Рівне (Телекомунікації, зв'язок)

Завдання:
• Організація бездротового голосового (CDMA) зв'язку, доступу до мережі Інтернет
• Побудова корпоративних мереж передачі даних для юридичних осіб
• Залучення нових клієнтів, обслуговування існуючих корпорацій
• Щоденні переговори та презентації для директорів підприємств, організацій (до 10 зустрічей на тиждень)
• Активний прямий продаж продуктів, розробка індивідуальних комплексних рішень, якісне поточне обслуговування
Результат:
• Прихід до компанії нових корпоративних клієнтів, що спричинило збільшення кількості корпоративних номерів у мережі ТОВ «Інтертелеком» понад 700.
• Зменшення відсотка відтоку абонентів 4,5% до 0,3% на міс. від абонентської бази За нормативу 2,5%.
• Відсутність системних скарг корпоративних клієнтів щодо обслуговування.
• Збільшення бази рівня введення у філії підконтрольної штатної одиниці з обслуговування клієнтів.
• Фокус своєї діяльності лише на залучення нових корпоративних клієнтів, перший щоденний досвід управління

Менеджер по роботі з клієнтами

from 02.2008 to 03.2009 (1 year 1 month)
Ерсте Банк, Рівне (Фінанси, банки, страхування)

Завдання:
• Пошук та залучення клієнтів для обслуговування
• Організація продажу банківських продуктів
• Формування юридичних справ клієнтів
• Комплексне обслуговування юридичних та фізичних осіб тощо.
Результат:
• Виконання поставлених завдань у сегменті кредитування
• Залучення юридичних на постійне обслуговування, здійснення прямих продажів банківських продуктів.
• Отримано досвід спілкування з vip-клієнтами.

Мерчендайзер

from 01.2006 to 12.2006 (11 months)
GALLAHER LIGGETT-DUKAT UKRAINE, Рівне (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Забезпечення необхідного асортименту продукції торгових точках, організація каналів продажів).
Результат: збільшення асортименту продукції торгових точках, забезпечення необхідних залишків сигарет в 90% торгових площ, організація правильного фокусного розміщення товару і рекламних POSM, - матеріалів, постійне виконання поставленого фірмою плану.

Education

"НУВГП"

Экономики и предпринимательства спец. Бухгалтерский учет и аудит, Рівне
Higher, from 2003 to 2008 (4 years 10 months)

Диплом уровня „Магистр”. (Национальний университет водного хозяйства і природоиспользования), дневная форма;
- 2007 г. кафедра военной подготовки при НУВХП. Офицерское званние Младшего лейтенанта запаса ВСУ по спец. „командир аемдв”;

Additional education and certificates

Английский язик - Уровень «Intermediate»

2 года, 2016-2017

Knowledge and skills

  • Стратегічне планування
  • Управління підприємством
  • Стресостійкість
  • Систематизація бізнесу

Language proficiencies

English — average

Additional information

Наличие сертификатов:
•SMART Consulting – «Эфективное управление продажами в розничном бизнесе» 2015 год
•NRG (newrealgoal) «Управление людьми» 2016 год, другое.

Дуже велика кількість тренінгів та сертифікатів - професійного напрямку, галузевих, психологічних та ін.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: