• Business card

Лариса

Бухгалтер

Employment type: full-time
Salary: 35 000 UAH/month
Age: 57 years
City of residence: Samar
Ready to work: Remote
Employment type:
full-time
Salary:
35 000 UAH/month
Age:
57 years
City of residence:
Samar
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

Лось Лариса Вікторівна
Головний бухгалтер
Дата народження: 23.03.68 (57 років)
м.Самар Тел. [open contact info](look above in the "contact info" section) Эл. почта:[open contact info](look above in the "contact info" section)
__________
Мета: Можливість застосування свого професійного досвіду на посаді гол. бухгалтера, бухгалтера.
Освіта: Дніпропетровський сільськогосподарський інститут 1985-89рр. Спеціальність-організатор сільськогосподарського виробництва.
Досвід:
*02/2020 по теперішній час – головний бухгалтер ТОВ (ВЕД) в одній особі.
*11/2018-02/2020 – головний бухгалтер ТОВ «Лібера Ленд» (сільське господарство).
*06/2013-11/2018 - головний бухгалтер «Ал Терра» (сільське господарство).
*10/2011-06/2013 – головний бухгалтер ТОВ «АФ «Орлівщина» (сільське господарство).
*11/2007-10/2011 – бухгалтер по нарахуванню заробітної плати, (800 чол.) в ТОВ «Майстер-Каркас» (Завод металоконструкцій).
*05/2002-11/2007 – економіст з праці та заробітної плати, інженер з нормування праці, бухгалтер по зарплаті в ТОВ «АФ «Петрово» (сільське господарство).
*04/2001-05/2002 ТОВ «Племзавод «Орлівщина» (сільське господарство).
*10/1996-04/2000 – відділ Державного казначейства.
Професійні навички:
- налаштування програми 1-С (8,3 бухгалтерія, BAS АГРО, BAS КОРП з нуля;
-повне ведення бухгалтерського та податкового обліку підприємства на загальній системі оподаткування, спрощеній в сільському господарстві;
-складання та здавання бухгалтерської, податкової, фінансової, статистичної звітності;
-адміністрування ПДВ: виписка та реєстрація податкових накладних, коригувань до ПН, формування реєстрів, робота зі спец. рахунком, підготовка та складання звітності з ПДВ;
-проходження комплексних перевірок;
-організація роботи з підготовки форм документів внутрішньої бухгалтерської звітності;
-забезпечення порядку проведення господарських операцій;
-фінансовий аналіз та планування грошових потоків;
- ЗЕД та валюта: відображення в обліку ВМД з імпорту відповідно до МП(С)БО, знання особливостей перерахунку курсових різниць за немонетарними статтями, закриття валютного контролю;
-нарахування та виплата заробітної плати від і до, табелювання, кадрова документація, контроль відпусток;
- ОЗ, МНМА, ТМЦ – надходження та списання;
- розрахунки з постачальниками та підрядниками;
-участь у складанні договорів, перевірка кошторисів та калькуляцій.
- ведення касових та банківських операцій;
- розробка науково обґрунтованих норм виробітку та відрядних розцінок.
- організація планування економічної та фінансової діяльності, системи ціноутворення (калькуляція).
- робила економічні розрахунки та аналіз ефективності роботи, перегляд норм часу, витрати палива, чисельності та структури підрозділів, якими підприємство користується і в даний час.
Особисті якості: Відповідальність, старанність, організованість, швидке навчання, вміння працювати з великим обсягом роботи, оперативність при зміні планів, готовність працювати на результат, як у команді, так і самостійно
Робота з програмами: вільне володіння 1-С 8.3 (УПП, Бухгалтерія України), BAS АГРО, BAS КОРП з нуля, М.ЕДок, електронний кабінет, клієнт-банк, впевнений користувач ПК.

Candidates by city