• PRO

Світлана

Директор, керуючий, адміністратор, 20 000 UAH

Considering positions:
Директор, керуючий, адміністратор, Соціальний працівник, Менеджер з продажу запасних частин, Торговий представник, Фахівець банку, Менеджер роботи з клієнтами
Employment type:
full-time, part-time
Age:
46 years
City of residence:
Sumy
Ready to work:
Remote, Sumy

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Директор

from 08.2017 to now (8 years)
OLKO, Суми (Роздрібна торгівля)

*Управління операційною діяльністю магазина (організація та проведення інвентарізації, забезпечення своєчасного проведення переоцінки, организація та планування діяльності магазину, своєчасне ведення регламентів компанії, робота з вхідною кореспонденцією, знання касової дисципліни та інше )
* Управління асортиментом ( контроль наявності повного товарного асортименту, формування вітрин, щоденний анализ продаж та залишків товару, замовлення - прийом - повернення товару постачальникам та інше)
* Управление персоналом (комплектація штата магазину, проведення співбесід, навчання персоналу в межах програми затверженої на підприємстві, постановка цілей для персоналу на місяць/день, забезпечення процесу продаж та високого рівня культури обслуговування,контроль виконання KPI, ведення графіків відпусток та графіків виходу персонала, досвід управління персоналом більше ніж 10 чоловік)
* Взаімодія з покупцями ( розгляд скарг та пропозицій, збільшення показника індексу лояльності покупців та тайного покупця, вирішення нестандартних ситуацій)
* Взаімодія з перевіряючими органами.

Керуючий магазином

from 03.2004 to 08.2017 (13 years 5 months)
ООО "ДЦ УКРАИНА", Сумы (Роздрібна торгівля)

* Управління операційною діяльністю магазина (організація та проведення інвентарізації, забезпечення своєчасного проведення переоцінки, организація та планування діяльності магазину, робота з касовими документами, знання касової дисципліни та інше )
* Управління асортиментом ( контроль наявності повного товарного асортименту, контроль термінів придатності, щоденний анализ продаж та залишків товару, проведення моніторингів, замовлення - прийом - повернення товару постачальникам та інше)
* Управление персоналом (комплектація штата магазину, проведення співбесід, навчання персоналу в межах програми затверженої на підприємстві, забезпечення процесу продаж та високого рівня культури обслуговування, занесення персональних даних рабітників в систему 1:С, ведення графіків відпусток та графіків виходу персонала, досвід управління персоналом більше ніж 10 чоловік)
* Взаімодія з покупцями ( розгляд скарг та пропозицій, збільшення показника індексу лояльності покупців та тайного покупця, вирішення нестандартних ситуацій)
* Взаімодія з перевіряючими органами

Education

СНАУ

Економіка підприємства, Суми
Higher, from 2009 to 2015 (6 years)

Knowledge and skills

  • MS Office
  • Пользователь Internet

References

  • Хожай Наталія Петрівна

    Хожай Наталія Петрівна

    Регіональний менеджер, ТОВ "ДЦ УКРАїНА"

    Contact details are hidden
  • Занько Олена Анатоліївна

    Занько Олена Анатоліївна

    Регіональний менеджер, OLKO

    Contact details are hidden

Additional information

Одружена , одна дитина (2000 р.н.) Легко находжу контакт з людьми різного віку . Шкідливих звичок не маю. Швидко вчусь. Уважна до деталей, стресостійка.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: