Svitlana
Керівник (ЗЕД, логістика, B2B sales, контракти, комерційна діяльність), 100 000 UAH
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and LinkedIn.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/3966228/
Work experience
Procurement, Sales & Logistics Manager
from 07.2025 to now
(6 months)
Outsource, Дистанційно (Транспорт, логістика)
• Управління закупівлями для українських та європейських клієнтів: пошук постачальників у Китаї та Європі, ведення переговорів щодо контрактів та супровід угод.
• Повна координація логістики від виробників до кінцевих замовників; оптимізація вартості доставки та строків постачання.
• B2B-продаж промислової та інженерної продукції; підготовка комерційних пропозицій і супровід клієнтів.
Ключові результати: налагоджено довгострокові відносини з постачальниками та оптимізовано процес закупівель для клієнтів МСП.
Регіональний менеджер
from 11.2024 to 06.2025
(8 months)
Oazis-Park, Дистанційно (Транспорт, логістика)
Обов’язки:
• Проведення аналізу ринку для виявлення можливостей зростання в сегменті прокату авто.
• Організація та управління офісом компанії і операціями автопарку в Щецині.
• Розробка та реалізація регіональних стратегій продажу для розширення клієнтської бази.
Досягнення:
• Успішно запущено операційний офіс з «0» в Щецині.
• Забезпечено швидкий вихід на ринок Щецин та залучення водіїв для праці на авто компанії.
• Налагоджено технічну базу для забезпечення безперебійної роботи автопарку.
Менеджер В2В продажів (експорт)
from 07.2022 to now
(3 years 6 months)
Forankra Poland, Інші країни (Легка промисловість)
Розвиток та здійснення продажів продуктів компанії-виробника в Україні та странах Балтії.
Участь в міжнародних виставках, конференціях в якості представника компанії, проведення переговорів з існуючими та потенційними клієнтами.
Переклад сайтів forankra.pl certex.pl
Директор з маркетингу
from 05.2020 to 09.2021
(1 year 5 months)
Smart Maritime Group (суднобудівна верф), Херсон (Машинобудування)
• комплектування штату дирекції кваліфікованими працівниками на 100%;
• розробка навчальних матеріалів з технік продажів, коучинг, тестування співробітників на знання технік продажів, завдання Incoterms, залучення зовнішнього тренера з продажу для навчання персоналу дирекції;
• зростання клієнтської бази + 30,6%;
• виконання бюджету компанії у 2020 р;
• скорочення ДЗ;
• розробка інформаційно-рекламних матеріалів, брендованої продукції СМГ;
• актуалізація сайту СМГ;
• розвиток каналу продажу в умовах карантинних обмежень COVID через агентів, брокерів, посередників: підписано 5 контрактів з європейськими агентами, 4 меморандуми про співпрацю з болгарськими верфями, 2 NDA з голландськими брокерами;
• підписано та успішно реалізовано контракт на модернізацію 4 судів компанії AMASUS;
• розроблено та затверджено маркетингову стратегію СМГ.
Начальник відділу В2В продажів
from 08.2019 to 05.2020
(10 months)
ТОВ "Нова Пошта Інтернешнл", Київ (Транспорт, логістика)
• Планування та контроль виконання планів продажу;
• Підбір, адаптація, навчання та коучинг персоналу
• Поліпшення процесів продажу, контроль виконання KPI команди
• Активний пошук та залучення нових клієнтів;
• Зустрічі з ТОП клієнтами та проведення презентацій;
• Скорочення та контроль ДЗ.
Результат:
• Комплектування штату відділу В2В продажу на 100%;
• Виконання планових показників продажу;
• Збереження та розвиток діючої клієнтської бази;
• Залучення нових клієнтів;
Начальник комерційного відділу
from 07.2012 to 04.2017
(4 years 10 months)
АСК "Укррічфлот", Київ (Транспорт, логістика)
• Планування та контроль факту БДДС Компанії на щорічній та щомісячній основі.
• Контроль ДЗ.
• Розробка та впровадження регламентуючих документів Компанії щодо комерційної, договірної роботи, обробки комерційних запитів, тарифної політики.
• Робота з клієнтами Компанії (у тому числі, але не виключно – перевалка вантажів у портах, фрахт, агентські, експедиторські, брокерські компанії, власники вантажів).
• Контроль, оптимізація роботи комерційних департаментів філій (5 річкових портів) та центрального офісу.
• Договірна робота щодо доходних договорів (перевалка вантажів у портах, фрахт, оренда, комплексне обслуговування флоту).
• Ціноутворення.
•Розрахунок логістичних схем при доставці вантажів власним річковим флотом Компанії та перевалці у портах Компанії.
• Аналіз розрахунків річкової логістики та альтернативних доставок наземним транспортом.
• Робота з митною базою.
•Претензійна робота.
•Проведення переговорів.
•Участь в конференціях.
Результат:
1.Скорочення дебіторської заборгованості на 90%
2. Розробка, імплементація та практичне застосування розроблених регламентів та маршрутів роботи з комерційними запитами та прибутковими договорами в системі 1С:ДО
3. Створення типових договорів, уніфікація договірної бази та номенклатури у системі 1С
4. Оптимізація та систематизація роботи департаменту у розрізі портів та центрального офісу.
5. Скорочення кількості рекламацій з боку клієнтів, утримання бази клієнтів, що діє, залучення нових клієнтів.
6. Виконання планових показників за обсягами перевалки, перевезення вантажів власним флотом та отримання доходу Компанії
Заступник директора
from 04.2010 to 05.2012
(2 years 2 months)
ТОВ «Техно-Парк», Миколаїв (Миколаївська обл.) (Сільське господарство, агробізнес)
Обов'язки
•Організація закупівель сільськогосподарської продукції регіонах.
• Постачання продукції первинної переробки на заводи з виробництва соків, пюре, концентратів (Сандора, Вітмарк, Яблуневий Дар, ін.).
• Пошук та забезпечення транспортної доставки продукції кінцевим споживачам-заводам у різних регіонах України.
• Контроль фінансово-економічної діяльності підприємства.
Комерційний директор
from 06.2008 to 03.2010
(1 year 10 months)
ТОВ «Торгівельний Дом «Карго Авто України», Миколаїв (Миколаївська обл.) (Автобізнес та автосервіс)
Обов'язки –
• Контроль фінансово-економічної діяльності підприємства
• Вирішення та узгодження питань у контролюючих та виконавчих інстанціях.
• Контроль за технічним станом автопарку (20 одиниць).
• Забезпечення безперебійної роботи підприємства.
Результат:
1.Зменшення дебіторської та кредиторської заборгованостей підприємства на 75%.
2. Поліпшення контролю та технічного стану рухомого складу підприємства.
3. Зменшення кількості скарг із боку пасажирів.
4. Організація роботи терміналу з приймання з судна, зберігання, митного очищення імпортних легкових автомобілів.
Інженер групи маркетингу та логістики
from 11.2003 to 06.2008
(4 years 8 months)
ДП Миколаївський морський торговельний порт, Миколаїв (Транспорт, логістика)
Обов'язки –
• Вивчення та аналіз вітчизняних та зарубіжних ринків транспортних послуг.
• Договірна робота, проведення переговорів, робота з клієнтами.
• Аналіз застосування тарифів, ставок, розрахунків.
• Підготовка техніко-економічних обґрунтувань створення стивідорних компаній.
• Участь у перевірках діяльності портів у складі комісій КРУ Мінтрансзв'язку.
Результат:
1. Надання знижок до діючих ставок на підставі ТЕО, як наслідок – залучення нових, утримання існуючих вантажопотоків.
2. Розроблено ТЕО зі стивідорних компаній, які на сьогоднішній день успішно працюють у порту.
3. Забезпечення роботи з іноземними контрагентами шляхом укладання договорів, участі у переговорах як перекладач
Education
Національний університет кораблебудування
Економіка підприємства, Миколаїв
Higher, from 2007 to 2010 (3 years)
Спеціалист з економіки підприємства
Український державний морський технічний університет
Інженер - кораблебудівник, Миколаїв
Higher, from 1998 to 2004 (6 years)
Сертифікат перекладача технічної англійської мови
Additional education and certificates
Анализ данных и прогнозирование в MS Excel
2017, 1 месяц
Knowledge and skills
- MS Excel
- MS Office
- Пользователь ПК
- Management skills
- 1С УПП
- Документооборот
- Месплан
- ТМкарта
- 1С:Документооборот
- 1C:Document Management
- Комунікабельність
- SAP ERP
- Ведення CRM
- Водійські права кат. B
- Управління персоналом
- Робота з клієнтами
- Навчання персоналу
- Організація логістики
- Ведення переговорів
- Kanban
- Trello
Language proficiencies
- English — advanced
- German — beginner
- Ukrainian — fluent
- Polish — above average
Additional information
Заміжня, маю дитину 6 років.
Посвідчення водія, кат. В, безаварійний досвід понад 15 років
Член Національної Спілки Журанлістів України.
Перерва в робочій діяльності з причини вагітності та доглядом за дитиною.
More resumes of this candidate
100 000 UAH
Other countries, Remote
Higher education · Full-time, part-time
- Procurement, Sales & Logistics Manager, Outsource, 6 months
- Regional manager, Oazis-Park, 8 months
Similar candidates
-
Заступник директора з логістики
Other countries, Odesa -
Комерційний директор
Lviv, Remote -
Комерційний директор
Lviv, Remote -
Керівник логістичного відділу
95000 UAH, Other countries, Remote -
Комерційний директор
Kyiv, Remote -
Керівник логістичного відділу
Lviv, Remote