Resume from November 12, 2023 PRO

Людмила

Бухгалтер

Employment:
Full-time.
Age:
47 years
City:
Sloviansk

Contact information

The job seeker has entered a email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Фахівець з публічних закупівель

from 04.2021 to 12.2022 (1 year 8 months)
КП, Слов’янськ (Державні організації)

Електронний майданчик Prozorro, казначейська программа Мережа, СДО

Головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку

from 06.2017 to 06.2019 (2 years)
Головне управління Пенсійного фонду України в Донецький області, Слов’янськ (Державні організації)

Облік основних засобів, матеріальних цінностей, облік ПММ в програмі 1С7.7

Бухгалтер

from 06.2010 to 04.2017 (6 years 10 months)
Підприємство, Слов'янськ (Машинобудування)

Облік матеріальних цінностей, основні засоби, розрахунки з підзвітними особами, розрахунки з покупцями та постачальниками, облік виробництва в програмі 1С

Education

Донбасская машиностроительная академия

Учет и аудит, Краматорск
Higher, from 2005 to 2010 (4 years 6 months)

Additional education and certificates

ДДМА

2018

Knowledge and skills

Клієнт-Банк MS Excel MS Word Знання офісних програм СДО Бухгалтерський облік M.E.Doc Prozorro Материальная часть Казна

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent

Additional information

Высшее образование (Донбасская машиностроительная академия). Опыт работы 9 лет (материалист, бюджетная организация). Знание программ 1С7.7, 1С8.3, Клиент-банк, Medoc.
Знание офисных программ.
Знание бухгалтерских стандартов.

More resumes of this candidate

Similar candidates

Бухгалтер
18000 UAH, Sloviansk

Головний бухгалтер
39000 UAH, Sloviansk, Lviv, Other countries

Бухгалтер
15000 UAH, Sloviansk, Remote

Бухгалтер
Sloviansk, Kyiv, Remote

Бухгалтер
5000 UAH, Sloviansk, Remote

Бухгалтер
7000 UAH, Sloviansk, Remote

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: