Resume from October 25, 2020 PRO

Оксана

Менеджер по работе с клиентами, секретарь руководителя, бухгалтер, 8 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
26 years
City:
Uman

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Статистик

from 08.2019 to 10.2019 (2 months)
ПП "Торговый Дом Поляков", Умань (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Выполняла работы по составлению периодической статистической отчетности и единовременных отчетов предприятия по формам и в сроки, установленные официальными органами. Я систематически на основе первичных документов, а также сводок, отчетов, представляемых подразделениями предприятия, накапливала данные о выполнении плановых заданий, сведения, содержащие качественные характеристики состава персонала, технологического оборудования, транспорта и др. Осуществляла проверку правильности полученных данных, их сопоставимость по отдельным подразделениям с данными за предшествующие периоды. Систематизирувала и обрабатывала цифровые данные (осуществляла их группировку, подсчитывала итоги, рассчитывала относительные показатели). Принимала участие в работе по анализу производственной и хозяйственно - финансовой деятельности предприятия. Подготавливала различные справки на основе данных статистического учета. Принимала необходимые меры по использованию в работе современных технических средств.

Старший контролер - кассир сектору касових операцій

from 08.2017 to 06.2018 (10 months)
АТ"Ощадбанк" Головного управління по м. Києву та Київській області, Київ (Фінанси, банки, страхування)

-Здійснення та облік банківських операцій з відкриття та ведення рахунків клієнтів, розрахунків за їх дорученням, із залученням депозитів фізичних осіб. -Виконання операцій з приймання, визначення справжності та платіжності, перерахування, обліку, сортування, зберігання, видачі готівки та інших цінностей згідно з нормативно-методичними документами Ощадбанку. -Контроль за правильністю складання вхідних та вихідних документів клієнтів. -Сортування грошових білетів і монет за номіналами, а також на придатні та непридатні для обігу, виявлення фальшивих, старих та пошкоджених а також їх обмін. -Контроль за додержанням касової дисципліни. -Ведення обліку готівки, цінностей і цінних бланків. -Складання щоденної звітності, перевірка відповідності наявності готівки, цінностей і цінних бланків, їх залишків у касі тазакриття операційного дня.
-Визначення операцій, що підлягають обов‘язковому фінансовому контролю та інших операцій з грошовими коштами або іншим майном, пов’язаних з легалізацією (відмиванням) грошей, отриманих злочинним шляхом – визначення ознак сумнівних операцій.
-Здійснення валютообмінних операцій.
-Відправка та виплата грошових переказів.
-Прийом платежів від населення.
-Погашення готівкових кредитів.
-Страхування машин,життя.
-Продаж,бронювання квитків на транспорт.

Методист кафедри теорії бухгалтерського обліку

from 09.2016 to 03.2017 (6 months)
Національна академія статистики, обліку та аудиту, Київ (Освіта, наука)

- Підготовка навчальних і методичних документів (матеріалів), необхідних для забезпечення дисциплін, що викладаються кафедрою, навчальних і тематичних планів, матеріалів для проведення поточного та підсумкового контролю, переліку навчально-методичної літератури, методичних вказівок по написанню дипломних та магістерських робіт, програм навчальної та виробничої практик, планів та інструктивно-методичних матеріалів до семінарських і практичних занять;
- складання педагогічного навантаження викладачів;
- складання на кожний семестр проекту графіка чергування науково-педагогічних працівників на кафедрі, подання його на затвердження та доведення до відома працівників;
- забезпечення належного оформлення інформаційної дошки кафедри;
- ведення обліку одержаних контрольних та курсових робіт студентів, передавання їх науково-педагогічним працівникам для перевірки та забезпечення їх зберігання в установленому порядку;
- друкування навчально-методичних та інші матеріалів, необхідних для науково-педагогічного персоналу кафедри;
- складання номенклатури справ діловодства на календарний рік та контролювати порядок її дотримання;
- ведення журналу вхідних і вихідних документів, формування справ згідно із затвердженого номенклатурою;
- надання допомоги викладачам кафедри в організації та проведенні навчальних занять, виховних заходів та науково-дослідної роботи;
- ведення обліку методичної документації кафедри;
- надання методичної допомоги студентам у підготовці до навчальних занять, заліків та екзаменів, написанні рефератів, курсових, дипломних та магістерських робіт.
- збір необхідної звітної інформації від викладачів, підготовка звітних документів кафедри.

Education

Національна академія статистики, обліку та аудиту

Облік і аудит, Київ
Higher, from 2014 to 2018 (3 years 10 months)

Additional information

Володіння мовами:
Рідна мова – українська, вільне володіння – російська, базові навики – англійська.
Комп'ютерні навички:
Досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel, Power Point, Access, Outlook), навички роботи з Інтернетом (Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox) і електронною поштою (Outlook Express).
Особисті якості та навички:
Організованість; працьовитість; комунікабельність; здатність працювати з великою кількістю інформації; стресостійкість; здатність знаходити контакт з людьми; здатність вирішувати конфлікти; велика сила волі; прагнення до вдосконалення; націленість на результат.
Сімейний стан: не заміжня.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: