• PRO

Віолетта

Офіс-менеджер, 35 000 UAH

Considering positions:
Офіс-менеджер, Діловод, Адміністратор, Секретар, Менеджер ЗЕД, Менеджер з обробки замовлень, Логіст
Employment type:
full-time
Age:
34 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер ЗЕД

from 01.2025 to 07.2025 (6 months)
Пожарка, Київ (Машинобудування)

-Пошук в Китаї постачальників товарів для протипожежного обладнання(вогнегасники,пожежні рукави,комплектуючі,різноманітні деталі тощо).
-Заключення контрактів,ведення документації
-Співпраця з перевізниками: від комплектації контейнеру в Китаї до етапу розмитнення в Україні.
-Співпраця з митним брокером: створення/редагування пакету документів для розмитнення товарів.
-Листування з китайськими виробниками,обговорення деталей співпраці,запит необхідних документів.
-Переклад документації англ/укр, укр/англ.
-Співпраця з бюро перекладів, ДЗІ
_Пошук необхідної інформації за запитом керівництва,аналіз отриманих даних,створення таблиць з наглядними пропозиціями.
-Редагування/додавання інформації на робочі сайти компанії: фото товарів,опис/ціни тощо через панель адміністратора.
-Фотографування товарів на складі компанії,обробка фото для подальшого розміщення на сайтах.

Адміністратор офісу

from 03.2024 to 12.2024 (9 months)
"Михайлюк,Сороколат і Партнери", Київ (Юриспруденція)

-Співпраця з відділами компанії (патентний відділ,відділ торгівельних марок,юридичний відділ)
-Задоволення нагальних потреб офісу: замовлення води,канцтоварів,господарчих товарів.
-Комунікація і вирішення питань з орендарями компанії
-Взаємодія з комунальними службами
-Робота з офісною технікою : друк,сканування
-Взаємодія з відомствами (Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій, Міністерство охорони довкілля, Український Центр Сертифікації та ін.)
-Організація мілких доручень (Забрати/відправити посилку,сплатити рахунки в банку,віднести матеріали в типографію тощо)
-Організація корпоративів
-Завантаження в базу компанії супровідних листів з відомства Українського національного офісу інтелектуальної власності та інновацій
-Сканування і розсилка усієї отриманої документації по відділам і підрозділам компанії
-Організація роботи кур'єра і прибиральниці
-Збір і відправка документів в головний офіс компанії
-Взаємодія з Регуляторним відділом, Бюро перекладів Апостиль
-Відправка листів/документів клієнтам, зокрема за кордон.
-Пошук будівельників/майстрів на ремонт приміщень під оренду,контроль за виконанням робіт.
-Виконання поточних завдань від керівництва

Адміністратор ресторану

from 07.2021 to 02.2024 (2 years 7 months)
Ресторан «Фабор», Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

-Контроль роботи персоналу
-Замовлення товарів
-Робота з R-keeper
-Комунікація з гостями ресторану
-Робота з рекламою в соц.мережах
-Організація банкетів
-Оформлення звітів,нарахування і видача заробітної плати персоналу.

Адміністратор ресторану

from 07.2020 to 06.2021 (11 months)
Кафе Пристань, Нікополь (Готельно-ресторанний бізнес)

-Контроль роботи персоналу
-Організація банкетів
-Організація доставкии
-Закупка продукції(кухня/бар)
-Складання щоденного звіту
-Відкриття/закриття зміни
-Вирішення конфліктних ситуацій
-Проведення первинних співбесід.

Касир

from 12.2019 to 07.2020 (7 months)
«Фокстрот», Нікополь (Роздрібна торгівля)

-Робота з відвідувачами за допомогою програми Retail.
-Готівковий/безготівковий розрахунок
-Оформлення кредитів та розстрочок
-Проведення повернень
-Ведіння книги КОРО
-Участь у щомісячних інвентаризаціях.

Адміністратор ресторану

from 06.2019 to 10.2019 (4 months)
Ресторан «Фабор», Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

-Контроль роботи персоналу(кухня,бар,офіціанти,прибиральниці,маркери,охорона).
-Робота з програмою R-keeper.
-Закупка необхідної продукції лна кухню/бар+господарчі товари, взаємодія з постачальниками.
-Організація банкетів.

Адміністратор ресторану

from 07.2017 to 05.2019 (1 year 10 months)
"Два Гуся", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

-Підготовка ресторану до відкриття/закриття.
-Складання та надсилання ранкового звіту -Відкриття/закриття кас, робота на касі в "годину пік".
-Контроль роботи персоналу
-Допомога офіціанту, бармену.
-Організація банкетів
-Робота з документацією, звіти, інвентаризації.

Помічник керівника

from 09.2015 to 05.2016 (8 months)
"Real Estate&Service", Киев (Сільське господарство, агробізнес)

-Ведення документації та складання звітності.
-Створення презентацій у Corel Draw, Power Point.
-Створення візиток, рекламних флаєрів.
-Взаємодія з комунальними службами, оплата рахунків.
-Спілкування з іноземними клієнтами, щоденна допомога та підтримка.
-Моніторинг та пошук інформації в мережі Інтернет.
-Створення картотеки та ведення бази даних з об'єктів нерухомості в Microsoft Access.
-Робота з інтернет-банкінгом.
-Заповнення бланків, створення документів з постачання продуктів в 1С.
-Створення/Заміна електронних карток співробітників у програмі "Golden Gate".
-Оформлення договорів на оренду автомобілів та нерухомості.
-Всестороння допомога керівнику, пошук необхідної інформації на запит керівника.
-Закупівля канцелярських товарів в офіс.
-Рішення щоденних завдань.
-Заповнення податкових декларацій та надання до податкової інспекції.

Касир

from 10.2014 to 05.2015 (7 months)
Сільпо, мережа супермаркетів, Київ (Роздрібна торгівля)

-Розрахунок покупця на касі
-Зняття X-звітів
-Оформлення вітрини прикасової зони
-Контроль правильності зважування, маркування товару.

Касир

from 09.2013 to 05.2014 (8 months)
"Фуршет Гурман", Київ (Роздрібна торгівля)

-Розрахунок покупця на касі
-Контроль правильності зважування та маркування товару
-Ведення книги КОРО
-Зняття X,Z звітів
-Спілкування з іноземними гостями англійською, за потреби.

Продавець-консультант

from 08.2009 to 01.2013 (3 years 5 months)
Книжковий супермаркет, Київ (Роздрібна торгівля)

-Консультування покупців в торговому залі, допомога у виборі товару.
-Участь у переоцінці
-Викладенняу товару згідно з планограмою
-Розрахунок покупця на касі
-Зняття X,Z звітів
-Відкриття/закриття зміни.

Education

Київський Національний авіаційний університет

Адміністративний менеджмент, Київ
Higher, from 2012 to 2013 (1 year)

Друга вища освіта,Інститут післядипломної освіти.Диплом магістра.

Київський Національний авіаційний університет

Біотехнологія, Київ
Higher, from 2007 to 2012 (5 years)

"Англомовний проект"-усі предмети викладались АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ,є сертифікат.Диплом бакалавра.

Knowledge and skills

  • Відповідальність
  • Google Docs
  • Google Trends
  • Google Analytics
  • MS Excel
  • MS Word
  • Користувач ПК
  • MS PowerPoint
  • Adobe Photoshop
  • MS Outlook
  • MS Access
  • R-Keeper
  • CorelDRAW
  • Роздрібна торгівля
  • WordPress
  • Adobe
  • Управління рестораном
  • Інвентаризація
  • Ведення документації
  • Управління командою
  • Стресостійкість
  • Комунікабельність
  • Працьовитість
  • Здатність до навчання

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent
  • English — above average

Additional information

Особисті якості:
-Організованість
-Скрупульозність
-Відповідальність
-Цілеспрямованість
-Наполегливість
-Стресостійкість

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: