• PRO

Наталія

Офіс-менеджер, адміністратор офісу, секретар, помічник керівника, 30 000 UAH

Employment type:
full-time
Age:
30 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Секретар ректора університету

from 08.2022 to 12.2023 (1 year 4 months)
Київський міжнародний університет, Київ (Освіта, наука)

1. Прийом вхідних дзвінків
2. Прийом, обробка, розподіл вхідної та вихідної кореспонденції, а також листів, отриманих по e-mail
3. Складання протоколів засідання Малої Ради університету щодо надання знижок на навчання для пільгових
категорій студентів
4. Надання довідок для студентів
5. Розробка наказів та іншої документації
6. Взаємодія з викладачами та співробітниками університету, своєчасне донесення розпоряджень до відома
7. Заповення та видача посвідчень викладачам та аспірантам університету
8. Організація життєдіяльності приймальної ректора
9. Організація ділових зустрічей
10. Виконання інших доручень керівництва

Менеджер з адміністративної діяльності

from 01.2022 to 04.2022 (3 months)
ТОВ «ЖК ВОЗДВИЖЕНКА», Київ (Нерухомість)

Менеджер з адміністративної діяльності з функціями менеджера з персоналу

from 01.2017 to 11.2018 (1 year 10 months)
БАД-Алтай, Киев (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

1. Прийом, обробка, розподіл вхідної та вихідної документації, а також листів, отриманих по електронній пошті
2. Прийом та розподіл дзвінків
3. Повне ведення документообігу в організації (накази підприємства, кадрові накази, протоколи)
4. Пошук та відбір кандидатів на вакантні посади (розробка профілю посади, розміщення вакансій на робочих сайтах, аналіз резюме, телефонні співбесіди)
5. Проведення співбесід
6. Розробка та використання опитувань, анкет, тестів
7. Повне ведення кадрового діловодства (прийняття на роботу, переведення, звільнення)
8. Ведення та заповнення особових справ, карток П-2, трудових книжок
9. Ведення табеля обліку робочого часу працівників, штатного розпису
10. Планування та оформлення чергових відпусток та відпусток за свій рахунок
11. Аналітика ринку зарплат
12. Робота в 1С 8 (прийом на работу, кадрове переміщення, звільнення, прогули, відпустки)
13. Оформлення відряджень
14. Робота з кур’єрськими службами, почтовими відділеннями
15. Організація переговорів, зустрічей, нарад
16. Організація життєдіяльності офісу
17. Робота с оргтехнікою
18. Робота в 1С 8 (виписка довіреностей, внесення рахунків в програму, відмітка повернених накладних від клієнтів)

Офіс-менеджер

from 01.2016 to 12.2016 (11 months)
Компанія "Дім Реклами", Київ (Маркетинг, реклама, PR)

1. Робота в 1С (оформлення заявок, рахунків, актів та видаткових накладних)
2. Складання договорів, листів, довіреностей, комерційних пропозицій
3. Ведення діловодства
4. Робота з оргтехнікою
5. Виконання доручень керівника
6. Спілкування з клієнтами (вхідні та вихідні дзвінки)
7. Активний пошук кандидатів на вакантні посади компанії
8. Проведення телефонних та особистих співбесід
9. Допомога в адаптації співробітників на перших етапах роботи
10. Розрахунок бюджету та замовлення канцтоварів, води, господарчих товарів

Старший лаборант

from 11.2013 to 12.2015 (2 years 1 month)
НАУ (Національний авіаційний університет), Киев (Освіта, наука)

1. Виконання обов’язків секретаря кафедри
2. Прийом та реєстрація вхідної/вихідної документації
3. Ведення діловодства
4. Знищення або передача в архів документів з довгим строком зберігання
5. Розробка та подача вихідної документації
6. Прийом вхідних дзвінків
7. Своєчасне донесення інформації до співробітників кафедри
8. Виконання доручень керівництва
9. Робота з оргтехнікою
10. Ведення табеля обліку робочого часу та штатний розклад
11. Консультація та допомога студентам з різних питань
12. Робота в приймальній комісії
13. Робота в репозитарії університету (наповнення сайту, своєчасне внесення та зміна інформації про наукові публікації, статті, інші різноманітні матеріали)

Education

Тернопільський національний економічний університет

Фінанси, Тернопіль
Higher, from 2013 to 2018 (5 years)

Магістр

Національний університет державної податкової служби України

Правознавство, Ірпінь
Unfinished higher, from 2009 to 2013 (4 years)

Молодший спеціаліст з правознавства

Additional education and certificates

НПУ ім. М. Драгоманова (курси ділової англійської мови)

2016, 3 місяці

Language proficiencies

  • English — average
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Особисті якості:
Комунікабельна, вмію лагодити з людьми. Досить стресостійка. Організована та пунктуальна. Маю хорошу пам’ять. Грамотна усна та письмова мова.

Мета:
Отримання посади адміністратора офісу/ офіс-менеджера/менеджера з адміністративної діяльності в стабільній компанії, що розвивається.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: