- Business card
Марина
Адміністратор, медичний реєстратор, консультант, 20 000 UAH
- Considering positions:
- Адміністратор, медичний реєстратор, консультант, Продавець-консультант, Адміністратор клініки, Мерчендайзер, Оператор на виробництво
- Employment type:
- part-time
- Age:
- 48 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/4125681/
Additional information
Резюме
Рубанка Марина Григорівна
Дата народження:14.04.1977г.
Адреса проживання: м.Київ, вул. Бальзака 16а.
тел. [
Ел.адреса: [
Бажаний графік роботи: позмінно, не повний робочий день, повний день
Цель: адміністративна робота
Освіта: 1993-1996р. Геологорозвідувальний технікум
Спеціальність: Секретар-референт
2004-2008р.р. Київська Академія статистики, обліку та аудита
Спеціальність: Бухгалтерський облік.
1996-1997р.р.
Київська міська лікарня №17
Посада: мед.реєстратор.
Обов’язки: реєстрація пацієнтів, ведення звітних журналів, статистика, міні АТС.
1998-2000р.р
Центр ендоваскулярної нейрорентгенохірургії АМН України.
Посада: реєстратор., сектретар-референт.
Обов’язки: виконання доручень директора, прийом реєстрація пацієнтів, ведення звітних журналів, статистика, первинна бухгалтерія, текстовий набор наукових робіт лікарів, міні АТС.
2000-2004р.р.
ТОВ «Уні-Транс»
Посада: Секретар-референт
Обов’язки: виконання технічних функцій роботи керівника, первинна бухгалтерія, прийом відвідувачів, телефонне обслуговування, планування своєї роботи, допомога в експорті/імпорті товарів.
2004-2009р.р.
ТОВ «Технолідер»
Посада: Секретар-референт
Обов’язки: виконання технічних функцій роботи керівника, прийом відвідувачів, телефонне обслуговування, планування своєї роботи.
2010р. по теперішній час
АЦСК «Україна»
Посада: адміністратор-реєстрації.
Обов’язки: реєстрація заявок на ЕЦП, блокуваня/розблакування сертифікатів на ЕЦП, реєстрація документів по ЕЦП, виїмка документів, архівація облікових даних, консультація клієнтів.
Професійні навички і знання
• Знання основ діловодства, первинна бухгалтерія
• Впевнений користувач ПК - MS Office (Word, Excel), Internet
• Грамотна усна і письмова мова
• Володіння оргтехнікою, міні АТС
Комунікабельність, відповідальність, стресостійкість.
Старанність, пунктуальність.
Відсутність шкідливих звичок.
Прагнення до розвитку і професійного росту.
Similar candidates
-
Адміністратор
16000 UAH, Kyiv -
Адміністратор
Kyiv -
Адміністратор
Kyiv -
Адміністратор
Kyiv -
Адміністратор
Kyiv -
Продавець-консультант, робітник на склад, адміністратор
20000 UAH, Kyiv