Анна

Офіс-менеджер, бухгалтер, товарознавець, 15 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
42 years
City:
Rivne

Contact information

The job seeker has entered a email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

References

Луста Андрій Васильович

Луста Андрій Васильович

Керівник

Contact details are hidden

Additional information

Резюме

Левечко Анна Володимирівна


Адреса проживання: м.Рівне, вул. Р. Шухевича, 2, кв. 206
Адреса прописки: м.Рівне, вул. Р. Шухевича, 2, кв. 206
Тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)
24.01.1982 р.н., розлучена, маю двох дітей (дочка 2000 р.н. і син 2014 р.н.)

Досвід роботи:

З 03.04.2019 по теперішній час - товарознавець ТОВ "Фарба Трейд Профешнл"
Обов'язки:
-прийом та переміщення товара;оприходування в 1с; проведення прихідних і розхідних касових ордерів в 1с; дзійснення звязку із постачальниками та покупцями, оформлення документів на відгрузку та отримання товара;е ту поступлення та реалізацію товарів;
проведенні інвентаризації товарів

Жовтень 2017р. – лютий 2019р. – продавець – консультант, касир в F.U.H. JAR-POL (Польша, м. Краків).

Листопад 2016р. – серпень 2017р. – копірайтер в редакції HYSER.

Серпень 2013р.- серпень 2016р. — товарознавець ТОВ “КОМФІ ТРЕЙД” (магазин КОМФІ).
Обов”язки: Робота з товарними розходженнями при прийомці, відгрузці, відповідальному збереженні, реалізації ( облік, документооборот, прийняття рішень в складі комісії).
Закриття дня (товарний звіт, звіт про рух грошових коштів).
Організація інвентаризації товарів: підготовка та заповнення документації по інвентаризації товара, контроль оформлення та відправки документаоборота по інвентаризації.
Облік основних засобів, організація і проведення інвентаризації основних засобів.
Організація видачі товара по інтернет-продажам; доставка товара по рівням сервісу.
Проведення та контроль переоцінки.
Проведення та контроль обліку склад-зал.
Контроль ведення касової книги.
Проведення та контроль інкасації.
Інвентаризація кас, перерахунок сейфа.
Проведення, контроль повернень та роботи з браком, некондицією.
Проведення та контроль безготівкових розрахунків.
Проведення та контроль регенерації браку в торговому залі.
Обслуговування клієнтів на касі.
Виконання всіх функцій сервіс-менеджера (прийом — видача клієнтського браку, оформлення заяв на повернення).
Робота зі складними претензіями.
Інформування, навчання та адаптація неторгового персоналу (каса, склад, сервіс-менеджер) і торговий персонал по неторговим процесам.
Бюджетування розхідної частини, замовлення товарно-матеріальних цінностей, розхідних матеріалів, рекламних матеріалів, контроль приходу.
Взаємодія з департаментом Інформаційних технологій, контроль роботи(ремонта) комп'ютерної техніки.
Ведення Куточка споживача.
Управління персоналом, контроль за виконанням Стандартів обслуговування, навчання персоналу.
Офлормлення документів по прийому/ звільненні працівників
Створення графіків виходу на роботу
Ведення табелю робочого часу

2013р. - 2016р. - за сумісництвом Сервіс-менеджер ТОВ “ТЕХНОБУМ”.
Обов”язки: Робота з товарними розходженнями при прийомці бракованого товару, відгрузці, відповідальному збереженні.
Створення заяв на повернення та робота з браком, некондицією.
Прийом — видача клієнтського браку.
Робота з претензіями.
Регенерації браку в торговому залі.

Січень 2011р.- серпень 2013р. - старший касир ТОВ “КОМФІ ТРЕЙД” (магазин КОМФІ).

Квітень 2010р. - грудень 2010р. - старший касир ТОВ “ВІСТ-СЕРВІС” (магазин КОМФІ).

Липень 2008р. - лютий 2010р. — заступник старшого касира ТОВ “Край”.

Жовтень 2007р. — Червень 2010р. - старший касир ДП “Фокстрот-Рівне” .

2001р.-2005р. - секретар-референт ТОВ “Оргсервіс” (продаж офісної техніки).

2003р.-2004р. - за сумісництвом головний бухгалтер за сумісництвом ТОВ “Оргсервіс Плюс”(надання послуг по обслуговуванню компютерної техніки).


Особисті якості: легко знаходжу спільну мову з людьми, вмію працювати в команді, легко запам'ятовую інформацію, вмію працювати з великим об'ємом інформації, цілеспрямована, відповідальна, комунікабельна, переконлива, наполеглива, пунктуальна.

Знання: 1с Бухгалтерія (версія 7 та 8), Медок, Соната, клієнт-банк, Word, Excel.

Освіта: після закінчення ЗОШ №28 у 1999 році, вступила в Рівненський філіал Інституту статистики, обліку та аудиту Держкомстату України за спеціальністю “Бухгалтерський облік” та здобула кваліфікацію бухгалтера. У 2010 році заочно закінчила Приватний вищий навчальний заклад “Європейський університет” та отримала повну вищу освіту за спеціальністю “Облік та аудит” та здобула кваліфікацію спеціаліст з обліку і аудиту.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: