Катерина

Помічник керівника, юрист

Considering positions: Помічник керівника, юрист, Помічник керівника, Помічник адвоката, Бухгалтер, Менеджер з продажу, Діловод, Менеджер роботи з клієнтами, Бухгалтер з первинної документації, Оператор 1C, Помічник приватного виконавця
Employment type: full-time
Age: 29 years
City of residence: Kryvyi Rih
Ready to work: Kryvyi Rih, Remote
Considering positions:
Помічник керівника, юрист, Помічник керівника, Помічник адвоката, Бухгалтер, Менеджер з продажу, Діловод, Менеджер роботи з клієнтами, Бухгалтер з первинної документації, Оператор 1C, Помічник приватного виконавця
Employment type:
full-time
Age:
29 years
City of residence:
Kryvyi Rih
Ready to work:
Kryvyi Rih, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Помічник керівника

from 09.2021 to 04.2025 (3 years 8 months)
Фізична особа-підприємець, Кривий Ріг (Приватні особи)

Юрист

from 09.2019 to 08.2021 (2 years)
ТОВ «ТУРУК КОМПАНІ», Кривий Ріг (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Помічник керівника

from 11.2017 to 09.2019 (1 year 11 months)
ТОВ «НВП «ПРОМГІДРОМАШ»», Кривий Ріг (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Секретар

from 03.2017 to 06.2017 (4 months)
АО "Альфа Лекс", Кривий Ріг (Юриспруденція)

Секретар

from 12.2016 to 03.2017 (4 months)
Приймальня депутата, Кривий Ріг (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Education

КЕІ ім. Вадима Гетьмана

Факультет: Економіки та управління, Спеціальність: Публічне управління та адміністрування, Кривий Ріг
Higher, from 2017 to 2019 (2 years)

КЕІ ім. Вадима Гетьмана

Факультет: Юридичний, Спеціальність: Правознавство, Кривий Ріг
Higher, from 2013 to 2017 (4 years)

Additional education and certificates

BCA. Академія консалтингового бизнесу. Курси і тренінги для юристів.

07.2022-08.2022

Сервіс Главбух. Бухгалтерський облік підприємства + 1С

03.2022-06.2022

Knowledge and skills

  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Висока працездатність
  • Активність

Language proficiencies

English — average

Additional information

- Формування листів, запитів, комерційних пропозицій, претензій, протоколів. Ведення та облік усієї вхідної та вихідної документації.
-Робота зі статутними документами компанії.
-Договірна робота, формування доручень, специфікацій, додатків до Договорів
- Впевнене володіння програмами Microsoft Office.
-Проходження процедури акредитації, а також участь у тендерах на постачання обладнання, та на надання послуг на тендерних майданчиках підприємств групи Метінвесту (SAP ARIBA), ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» (SAP INTEGRA), Ferrexpo (ПрАТ «Полтавський ГЗК», ТОВ «Еристівський ГЗК, ТОВ «Еристівський ГЗК, державні тендери.
-Відрядження на комбінати в інші міста
- Робота з бухгалтерською документацією, первинна документація в 1С.
- Створення презентацій, робота з графічними редакторами.
- Спілкування з клієнтами. Контроль за документооборотом та упорядкування документів.
-Ведення профілю компанії у Instagram.
- Робота з митними органами, торгово-промисловою палатою та з логістичними компаніями. Формування документів для вивезення за територію України, а також для ввезення товарів з-за кордону.
-Документальний супровід угод з іноземними компаніями, ВЕД контракти. Зовнішньоекономічна діяльність з Турцією, країнами Європи та Азії.
-Робота за банківськими рахунками, валюта
-Робота з рекламними агенствами. Створення логотипів та фірмових бланків.
-Виконання особистих доручень керівника

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: