Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/4209012/

Менеджер готелю

Considering positions: Менеджер готелю, Адміністратор, Оператор чата, Менеджер з бронювання, Менеджер з туризму, Оператор call-центру, Менеджер з продажу
Employment type: full-time, part-time
City of residence: Kolomyia
Ready to work: Bukovel, Remote, Tatariv
Considering positions:
Менеджер готелю, Адміністратор, Оператор чата, Менеджер з бронювання, Менеджер з туризму, Оператор call-центру, Менеджер з продажу
Employment type:
full-time, part-time
City of residence:
Kolomyia
Ready to work:
Bukovel, Remote, Tatariv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керуючий готельно-ресторанним комплексом

from 03.2024 to 06.2024 (4 months)
Didukh eco-hotel and spa, Буковель (Готельно-ресторанний бізнес)

Номерний фонд -19
Працівників в підпорядкування - 20
Обов'язки:
• Впровадження та контроль дотримання стандартів гостинності мережі “Ribas Hotels”.
• Загальне управління готельно-ресторанним комплексом: стратегічне та операційне керівництво.
• Підбір, навчання і контроль персоналу. Управління адміністраторами, housekeeping та іншими службами готелю.
• Аналіз та формування цінової політики та тарифної сітки.
• Взаємодія з гостями та партнерами (готелі, агентства).
• Організація та контроль усіх операційних процесів: прийом і поселення гостей, обслуговування ресторану, банкетних залів, SPA та інших послуг комплексу.
• Забезпечення рентабельності готельної діяльності та своєчасне надання послуг.
• Оптимізація робочих процесів для підвищення ефективності та рентабельності.
• Впровадження прогресивних форм обслуговування.
• Бюджетування ресторану та готелю.
• Оптимізація роботи, написання посадових інструкцій та чек-листів.
• Підвищення рівня задоволеності гостей, управління рекламаціями та конфліктними ситуаціями.


Досягнення:
• Покращення оцінки готелю від гостей.
• Впровадження змін у роботу готелю, що пришвидшують та полегшують роботу персоналу.
• Організація гастро вечорів, воркшопів, стендапів та музичних вечорів та збільшення чеку гостей в ресторані.
• Впровадження QR-кодів на виклик офіціанта та для розрахунку гостей.

Менеджер готелю

from 08.2022 to 03.2024 (1 year 8 months)
Готель “Hvoya” та “Tavel”, Буковель (Готельно-ресторанний бізнес)

Обов'язки:
• Керівництво командою адміністрації, персоналу ресторану та обслуговуючого персоналу.
• Забезпечення високого рівня якості обслуговування гостей, контроль за виконанням стандартів гостинності.
• Управління щоденною діяльністю готелю: бронювання, поселення, обслуговування гостей.
• Організація та контроль за безпекою та санітарними умовами на території готелю.
• Розробка та реалізація маркетингових акцій для залучення нових клієнтів.
• Бюджетування та фінансовий контроль, складання фінансових звітів.
• Співпраця з постачальниками та партнерами готелю, укладання договорів та контроль їх виконання.
Досягнення:
• Збільшення заповнюваності готелю шляхом організації цільових рекламних кампаній.
• Підвищення рівня обслуговування та гостей за рахунок впровадження нових стандартів у готелі.

Старший адміністратор готелю

from 08.2019 to 08.2022 (3 years)
Готель "Хвоя", Буковель (Готельно-ресторанний бізнес)

Обов'язки:
• Управління операційною діяльністю готельного комплексу (координація роботи адміністрації, рецепції, портьє та служб).
Керівництво командою адміністраторів та портьє, розподіл задач, організація їх роботи.
• Забезпечення високого рівня обслуговування гостей відповідно до стандартів готелю.
• Контроль за процесами бронювання номерів, поселення та виселення гостей.
• Ведення документообігу, забезпечення точності в реєстрації даних гостей.
• Комунікація з іншими відділами готелю для вирішення оперативних завдань (housekeeping, технічна служба, ресторан).
• Виконання адміністративних обов'язків щодо фінансових операцій (готівка, безготівкові розрахунки, контроль за оплатами).
• Організація та контроль підготовки готельних номерів до заїзду.
• Ведення звітності для керівництва готелю (щоденна, щотижнева, щомісячна).
• Рішення конфліктних ситуацій та надання допомоги гостям.
• Впровадження і моніторинг стандартів безпеки на території готелю.
Досягнення:
• Зниження кількості скарг від гостей завдяки покращенню організації роботи команди.
• Збільшення рівня задоволеності гостей, що призвело до підвищення рейтингів на платформах (Booking,Google).

Адміністратор

from 05.2018 to 09.2019 (1 year 5 months)
Готель Буковель, Буковель (Готельно-ресторанний бізнес)

-поселення, виселення гостей;
-розрахунок гостей;
-зустріч гостей, спілкування протягом їх перебування, вирішення питань гостей та конфліктних ситуацій;
- відповіді на дзвінки та бронювання;
-ведення відповідної документації.

Адміністратор готелю

from 09.2017 to 05.2018 (9 months)
Лаванда Кантрі Клаб, с.Татарів (Гостинності)

-планування завантаження готелю(аналіз тарифікації по готелях) , контроль за дотриманням якості обслуговування;
-володію російської та англійської мовами на розмовному рівні (вище середньго);навички роботи з ПК: Word,Exsel,Internet, email...
-знайома з посадовими обовязками: поселення, виселення гостей, зустріч гостей, спілкування протягом їх перебування, вирішення питань гостей, відповіді на дзвінки;
-мої сильні сторони комунікабельність, відповідальність, цілеспрямованість.

Education

КПНУ ім.Огієнка

Мова і література (англійська), філологія, Кам'янець-Подільський
Higher, from 2013 to 2018 (5 years)

Магістр

Knowledge and skills

  • Управлінські навички
  • Комунікабельність
  • Привітність
  • Ведення документації
  • Управління командою
  • Бронювання на Booking.com
  • Бронювання номерів
  • Проведення касових операцій
  • SERVIO
  • Інвентаризація
  • Контроль підготовки номерів
  • Побудова графіків для персоналу
  • Координація роботи покоївок
  • MS Excel

Language proficiencies

English — above average

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: