- PRO
Інна
Керуючий, провідний спеціаліст, менеджер, адміністратор в сфері комерційної нерухомості, 35 000 UAH
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 42 years
- City of residence:
- Lviv
- Ready to work:
- Lviv, Other countries, Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/4239835/
Work experience
Фахівець з оренди
from 08.2024 to now
(1 year)
Київстар, Львів (Телекомунікації, зв'язок)
Супровід договірних відносин на об'єктах, в експлуатації.
Укладання договорів оренди на об'єктах нового будівництва.
Фінансова звітність, первинна документація.
Координація робіт підрядних організацій.
Облік і актуалізація даних в інформаційних системах компанії.
Комплаєнс перевірки бізнес-партнерів.
Керівник сектору оренди сайтів
from 09.2022 to 03.2024
(1 year 6 months)
FARLEP INVEST, ТМ Vega, Львів, Івано-Франківськ, Тернопіль, Чернівці (Телекомунікації, зв'язок)
- Організація роботи сектору з операційної діяльності з питань оренди нерухомого майна для розміщення телекомунікаційного обладнання та інфраструктури регіону;
- Організація та забезпечення договірної роботи в регіоні з розміщення та утримання телекомунікаційного обладнання Товариства;
- Організація пошуку та укладення договорів розміщення (оренди) нових технічних приміщень / майданчиків відповідно до плану розвитку та згідно запитів від інших структурних підрозділів Товариства;
- Контроль виконання бюджету витрат в регіоні щодо оренди сайтів та елементів телекомунікаційної інфраструктури;
- Формування, видача та контроль виконання завдань працівниками сектору оренди сайтів в залежності від поставлених цілей Товариства та завдань керівництва;
- Організація та контроль роботи з підрядними організаціями;
- Постійний моніторинг та контроль своєчасного виконання будівництва мережі GPON підрядними організаціями згідно планів ROLLOUT;
- Контроль своєчасного виконання фінансової дисципліни за договорами напрямку оренди сайтів;
- Укладання/поновлення договорів оренди державної та комунальної власності через аукціони в державній електронній системі Prozorro;
- Укладання договорів з нормативної та експертної грошової оцінки технічних майданчиків та елементів телекомунікаційної інфраструктури;
- Проведення переговорів з контрагентами з метою поновлення, або укладання договорів оренди технічних майданчиків та елементів телекомунікаційної інфраструктури;
- Формування пропозицій для внесення змін в умови договорів щодо умов оплати. Контроль прийняття цих умов контрагентами та своєчасність підписання договорів та відповідних документів;
- Вирішення питань у випадках нестандартних ситуацій при взаємодії з контрагентами;
- Надання інформації відповідно до запитів інших підрозділів Товариства з приводу умов діючих договорів на користування об’єктами нерухомості, експлуатаційних витрат по них, оренди ділянок кабельної каналізації електрозв’язку та сумісного підвісу кабелю для безперервного функціонування телекомунікаційного обладнання;
- Здійснення аналізу договорів та ініціювання оптимізації технічних майданчиків, елементів телекомунікаційної інфраструктури та зменшення витрат по договорах розміщення (оренди) телекомунікаційного обладнання та інших супутніх послугах;
- Здійснення контролю за своєчасним розірванням договорів та повернення майна із оренди у випадках демонтажу технічних майданчиків, або їх часткового вивільнення.
Досягнення на посаді:
- Забезпечила укладення договорів по будівництву мережі GPON згідно планів ROLLOUT 2023 на 125% по Львову, та на 112% по Івано-Франківську;
- Оптимізувала витрати на оренду сайтів у 2023 році в порівнянні з 2022 роком на 11,56%;
- Забезпечила перехід на спрощену систему документообігу з контрагентами на 127,52% від поставлених цілей;
- Забезпечила своєчасність виконання Фінансової дисципліни за період 01.01.2023-31.12.2023 на 110% від поставлених цілей.
Керівник відділу оренди комерційної нерухомості
from 02.2020 to 12.2021
(1 year 10 months)
For-rent spzoo, Львів, Чернівці, Рівне, Одеса (Нерухомість)
Посадові обов'язки:
- просування об’єктів у різних регіонах ( загальною площею понад 40 000 кв.м) на ринку комерційної нерухомості;
- забезпечення сталого рівня рентабельності в умовах карантинних обмежень;
- залучення нових клієнтів;
- моніторинг змін ринку, та впровадження нових стратегій для збереження конкурентоспроможності об’єктів, в умовах пандемії;
- забезпечення контролю виконання умов договорів усіма контрагентами;
- складання фінансових звітів;
- контроль та ліквідація дебіторської заборгованості;
- впровадження digital-технологій в роботу відділу (CRM, IP-телефонія);
- кадрова оптимізація відділу;
Оптимізувала систему нарахування орендних, та компенсацію комунальних платежів, впровадила додаткові нарахування експлуатаційних платежів та їх компенсацію під час заборони діяльності об’єктів через карантинні обмеження. Довела заповненість вільніх площ до 90%. Уклала довготермінові контракти з якірними орендарями, що дадуть змогу в рази покращити статус об’єктів. Якісно оновила склад відділу, та впровадила сучасні методи роботи.
Провідний спеціаліст з підбору персоналу
from 02.2018 to 07.2020
(2 years 5 months)
Польська філія концерну Kronospan, Львів, Мєлец (Деревообробний концерн, представлений в Польщі 7 підрозділами в різних регіонах країни, що виготовляє понад 500 відів підлогового та настінного покриттів, плити ДСП, ОСБ, ДВП, панелі)
Посадові обов'язки:
- започаткування рекрутингової діяльності на теренах України;
- формування позитивного іміжду компанії;
- організація роботи з підбору персоналу;
- вибір оптимальних джерел пошуку (взаємодія зі ЗМІ, Job-сайти, самостійний пошук);
- пошук спеціалістів необхідних кваліфікацій;
- проведення завершального етапу співбесід;
- опрацювання рекомендаційних відомостей;
- збір необхідної документації для підтвердження потрібного рівня кваліфікацій;
- підготовка пакету документів, візовий супровід;
- контроль за своєчасним заміщенням вакансії працівниками;
- контроль якості виконання робіт працівниками;
- ведення графіків, для забезпечення оптимальної кількості працівників у кожній з філій;
- узгодження відпусток з керівниками відділів, і заміщення працівника іншим, на час відпустки;
- формування кадрового резерву як внутрішнього так і зовнішнього;
Керівник регіонального підрозділу оренди
from 03.2006 to 07.2017
(11 years 4 months)
ТОВ "Град Інвест Ріал Істейт", Львів (Нерухомість)
Посадові обов’язки:
- просування Торгового Центру на ринку комерційної нерухомості;
- забезпечення сталого збільшення рентабельності об'єкту;
- залучення нових клієнтів;
- моніторинг ринку та конкурентоспроможності;
- успішне ведення переговорів на рівні ТОР-менеджменту;
- коригування та підписання договорів з Ключовими Клієнтами.
- забезпечення контролю виконання умов договорів усіма контрагентами;
- складання фінансових звітів, складання та захист бюджету;
- контроль та ліквідація дебіторської заборгованості;
- керування адміністративно-господарською діяльністю;
- підбір та найм персоналу;
- урегулювання нестандартних/конфліктних ситуацій;
- робота з контролюючими органами.
Змінила концептуальний напрямок і статус Торгового Центру, довела заповненість всіх вільніх (торгових, складських та офісних) площ до 98%, збільшила і систематизувала орендні ставки, замінила дрібних орендарів більш мережевими, якісними і платоспроможними.
Старщий логіст/Менеджер ЗЕД
from 01.2002 to 02.2006
(4 years 1 month)
ТзОВ “Домінатор груп”, Львів (Автотранспортна компанія, що здійснює перевезення власним транспортом по території України і Європи, а також надає транспортно-експедиційні послуги)
- ведення зовнішньо економічної діяльності підприємства;
- організація міжнародної та внутрішньої транспортної логістики;
- переклад договорів з/на польську мову;
- діловодство, ведення початкової бухгалтерії.
Налагодила схему руху власного транспорту компанії без простоїв, упорядкувала чіткий графік замовлень експедиційного транспорту, підписала договори з більш ніж 80 постійними клієнтами-замовниками (вантажовласниками), і більш ніж зі 100 автотранспортними підприємствами (перевізниками), уклала договори з міжнародними митними компаніями, для більш оперативного митного оформлення транспорту і фінансової економії.
Education
Український Державний Лісотехнічний Університет
Економічний факультет, Львів
Higher, from 2002 to 2005 (3 years)
Львівський Національний університет ім. Івана Франка
Слов'янська філологія, Філолог-слов'яніст, перекладач, викладач польської і української мови та літератури, Львів
Higher, from 1999 to 2004 (5 years)
Additional education and certificates
Коучінг як стратегія управління
2017, 2 місяці
Сучасні принципи та інструменти рекрутації зі Східної Європи до ЄС. Weegree, Польща, Ополе
жовтень 2017р.
Стресменеджмент, Школа бізнесу, Україна, Київ.
вересень 2015р.
Управління часом, Андрій Шпагін, Україна, Одеса
липень 2014р.
Телефонний маркетинг, як ефективний спосіб ведення переговорів, Україна, Київ
лютий 2013р.
Правові аспекти працевлаштування іноземців, Польща , Мєлец,
березнь 2019р.
Knowledge and skills
- MS Excel
- MS Word
- 1С
- MS PowerPoint
- Opera
- CRM
- Mozilla Firefox
- Водійські права кат. B
- Бітрікс24
- Google Chrome
- Google Docs
- Керівна діяльність у сфері комерційної нерухомості
- Керівна діяльність у сфері рекрутингу
- Організаційний менеджмент та стратегічне планування
- Управління, підбір та навчання персоналу
- SAP Logon
- Ведення переговорів.
- Стресостійкість
- Управлінські навички
- Зосередженість
Language proficiencies
- English — above average
- Polish — fluent
- Russian — fluent
Additional information
Особисті якості
Порядність, висока працездатність, впевнені лідерські та організаційні навички.
Пунктуальність і точність у веденні справ, уважність до деталей;
Організаційний менеджмент, та стратегічне планування;
Навички прийняття нестандартних рішень і креативний підхід для досягнення бажаних цілей;
Дипломатичність, професійний рівень комунікабельності, висока стресова витривалість;
Аналітичне мислення, здатність до навчання та швидкого засвоєння великої кількості нової інформації;
Системний підхід у постановці цілей, і організації роботи «команди»;
Контроль за службовою дисципліною і виконанням окреслених завдань;
Значний досвід у проведенні переговорів, у тому числі і в телефонному режимі, з досягненням необхідного результату;
Націленість працювати «на результат»;
Знання як обходити гострі кути в роботі з партнерами, та в будь-якій ситуації знаходити користь для компанії;
Чудова інтуїція та прозорливість;
Спроможність піти на ризик задля досягнення кращого результату.
Уміння, не завжди знаючи відповідь, завжди знати - де її знайти.
Similar candidates
-
Комерційний менеджер
Remote -
Керівник адміністративно-господарського забезпечення
Lviv, Dnipro , more 4 cities -
Директор з розвитку бізнесу
Kyiv, Other countries -
Менеджер з комерційної нерухомості
Lviv -
Візовий менеджер, адміністратор, спеціаліст з продажу
Lviv, Remote -
Директор підприємства
Lviv