• PRO

Ліля

Бухгалтер, економіст

Employment type:
part-time
Age:
30 years
City of residence:
Ternopil
Ready to work:
Remote, Ternopil

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Головний бухгалтер

from 08.2019 to now (6 years)
ТОВ "ВВА", Тернопіль (Роздрібна торгівля пальним)

- Ведення бухгалтерського та податкового обліку (облік ПДВ (реєстрація ПН), акцизний податок (реєстрація АН), розрахунок заробітної плати, ведення розрахунків з контрагентами)
- Подання фінансової, податкової та статистичної звітності до контролюючих органів (Ф. №1, декларація з ПНП, 1 ДФ, 11-МТП, 1-Підприємнцтво, 2-Інвестиції, 1- торг; декларація з ПДВ, звітність з ЄСВ, декларація з акцизного податку);
- Ведення обліку та подання звітності ФОП 2-3 група - єдинників.

Бухгалтер з обліку виплати орендної плати

from 11.2017 to 07.2019 (1 year 8 months)
Агрохолдинг Мрія, Тернополь (Сільське господарство, агробізнес)

- Облік розрахунків з пайовиками (нарахування орендної плати, перевірка відомостей на виплату ОП продукцією рослинництва та відображення їх в обліку, формування операцій по виплаті ОП за готівку та перерахування по банку);
- Формування декларацій та подання їх до податкових органів;

Бухгалтер з обліку основних засобів

from 11.2016 to 11.2017 (1 year)
Агрохолдинг Мрія, Тернополь (Сільське господарство, агробізнес)

1. Проведення поступлення ОЗ та МНМА.
2. Самостійне ведення обліку основних засобів, МНМА, НМА в повному обсязі в системі 1С версія 8:
- введення в експлуатацію (від контрагента, безоплатне отримання, надлишки)
- вибуття ОЗ (продаж, безоплатна передача, списання)
- проведення амортизації, консервації/розконсервації, комплектації/розкомплектації, модернізації, переоцінки ОЗ
3. Ведення застави (лізинг, кредит під заставу майна, товарний кредит) та оренди, розрахунок орендної плати.
4. Підготовка даних згідно до запитів керівництва.
5. Проведення інвентаризації, оформлення її результатів, звіряльних відомостей, написання протоколів.
6. Складання статистичної (річна форма 11-ОЗ)звітності

Education

Тернопільський національний економічний університет

Факультет: Облік і аудит. Спеціальність: Облік і правове забезпечення підприємницької діяльності., Тернополь
Higher, from 2015 to 2017 (1 year 6 months)

Тернопільський національний економічний університет

Економіки і управління, Тернополь
Unfinished higher, from 2013 to 2015 (1 year 9 months)

Економіст в промисловому підприємстві

Галицький коледж ім. В. Чорновола

Економіка підприємства, Тернополь
Specialized secondary, from 2010 to 2013 (2 years 9 months)

Диплом з відзнакою

Additional education and certificates

Консалтингова компанія "Бізнес-центр"

2014, 3 місяці

Консалтингова компанія "Бізнес-центр"

2016, 1 місяць

Knowledge and skills

  • Користувач ПК
  • MS Office
  • Користувач Internet
  • 1С:Підприємство
  • Windows

Language proficiencies

English — average

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: