- PRO
Personal information hidden
This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/4276105/
CEO, операційний директор, керівник, 160 000 UAH
- Employment type:
- full-time, part-time
- City of residence:
- Sniatyn
- Ready to work:
- Chernivtsi, Ivano-Frankivsk, Kolomyia, Lviv, Remote, Sniatyn, Ternopil
Contact information
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
Work experience
Операційний директор
from 05.2023 to now
(2 years 3 months)
Гірнича промисловість
1. Оформлення і реалізація Спеціальних дозволів на користування надрами.
2.Керівництво всіма виробничими процесами з видобутку і переробки корисних копалин (піщано-гравійний карєр).
3. Повний юридичний супровід компанії з видобутку корисних копалин (піщано-гравійний карєр).
4. Робота з контрагентами компанії (покупці, постачальники, підрядники, тощо).
5. Антикризове управління компанією під час воєнного стану в Україні.
6. Управління персоналом від 20 чоловік, прийняття всіх кадрових рішень та ін.
ФОП
from 05.2022 to now
(3 years 3 months)
Юриспруденція
Діяльність у сфері права. Повний спектр юридичних послуг.
Начальник юридичного відділу
from 12.2018 to 05.2023
(4 years 5 months)
ТОВ "УПГ-Інвест" (ТМ "Сяйвір", ТМ "Натурвіль"), Чернівці (Харчова промисловість)
Повний юридичний супровід групи компаній:
1. Договірне право. Включає в себе узгодження умов всіх видів Договорів з найбільшими торговими мережами України та іншими контрагентами, внесення пропозицій, змін і доповнень. Систематизація і формування бази даних по всій договірній діяльності групи компаній. Перевірка контрагентів на безпечність співпраці, зокрема в розрізі виявлення ризиків блокування податкових накладних. Перевірка повноважень підписантів та інших посадових осіб контрагента. Претензійна та позовна робота у випадку порушення контрагента умов заключеного договору. Авторська розробка різносферних договорів за потребою компанії.
2. Документообіг. Включає в себе формування проектів наказів, положень, протоколів, правил, посадових інструкцій та інших внутрішніх документів компанії у відповідності до чинного законодавства України.
3. Корпоративне право. Оформлення рішень засновників щодо купівлі-продажу або передачі корпоративних прав, формуванні чи зміни керівника компанії, зміни статутного капіталу, зміни місцезнаходження компанії та ін.
4. Земельне право. Об’єкти нерухомого майна. Вирішення всіх питань з приводу оренди (суборенди), встановлення сервітутів, купівлі-продажу, поділу земельних ділянок будь-якого цільового призначення. Наявні завершені проекти з приводу зміни цільового призначення земельних ділянок. Повна комунікація і співпраця із землевпорядними організаціями, органами місцевого самоврядування та державними кадастровими реєстраторами.
Робота з реєстрами речових прав та ДЗК. Реєстрація/перереєстрація будівель і споруд. Приведення у відповідність технічної документації з подальшою реєстрацією змін.
5. Зовнішньо-економічна діяльність. Розгляд і оформлення ЗЕД договорів. Формування авторських ЗЕД договорів для експорту готової продукції компанії. Робота з Державною митною службою з приводу відкриття зон тимчасового митного контролю на території підприємства. Повний супровід імпорту та експорту.
6. Банківське право. Робота з банком з приводу обслуговування компанії, отримання короткострокових чи довгострокових кредитів та укладання відповідних договорів. Підготовка документів для відшкодування відсотків за короткостроковими кредитами.
7. Страхування. Повна комунікація і співпраця з страховими компаніями з приводу страхування об’єктів нерухомого майна, ТЗ, страхування працівників від нещасного випадку на підприємстві та ін.
8. Будівництво. Робота з генеральними підрядниками, субпідрядники та іншими організаціями з приводу реконструкції існуючих об’єктів нерухомості або нового будівництва, документальне оформлення процесу будівництва. Робота по виготовленню детальних планів територій, СЕО та ОВД.
9. Податкове право. Захист порушених прав та інтересів компанії спричинені незаконними діями чи бездіяльністю органами ДПС. Оскарження податкових повідомлень-рішень в тому числі в суді.
10. Керівництво юридичним відділом підприємства.
11. Дозвільна діяльність - оформлення будь-яких ліцензій і дозволів.
Юрисконсульт/експерт з імпорту
from 08.2015 to 12.2017
(2 years 4 months)
ТОВ "Між-Буд", с.Тулуків (Будівельна промисловість, деревообробка)
- Юридичний супровід підприємства ( укладання і перевірка договорів, ведення документообігу, підготовка наказів по підприємству, формування протоколів засновників та статуту, вирішення будь-яких питань по нерухомому і рухомому майні, претензійна робота, розробка авторських договорів,формування посадових інструкцій, трудових договорів та договорів цивільно-правового характеру згідно вимог чинного законодавства України, робота з контролюючими органами, органами державної влади та місцевого самоврядування...)
- Зовнішньо-економічна сфера (керіаництво та повний супровід підприємства в сфері зовнішньо-економічних відносин, укладання зовнішньо-економічних контрактів, вирішення документальних питань по оформленні експорту/імпорту, повноцінна робота з брокерами та митниками, формування Інвойсів / фактур, ЦМР, сертифікатів якості та сертифікатів походження товару, перевірка всіх документів які надаються іноземним партнером при здійсненні міжнародної торгової операції, відрядження за кордон для вирішення поставлених завдань керівництвом підприємства, участь в переговорах, контроль оплат по зовнішньо-економічних договорах та супровідних витратах, повне логістичне забезпечення підприємства по міжнародним перевезенням вантажу, ведення залишків товарів на складах за-кордоном, формування замовлень товару та ін...)
- Робота з тендерами ( повноцінна робота на торговому майданчику Е-тендр по державних закупівлях Prozoro, підготовка всіх необхідних документів для участі в тендері)
Юрист
from 12.2011 to 08.2015
(3 years 8 months)
ТОВ ВКФ "ВАРТО" (Fozzy Group), Снятин (Сільське господарство, агробізнес)
- Керівництво роботи юридичного та кадрового відділів підприємства;
- юридичне обслуговування підприємства, надання юридичних консультацій;
- ведення переговорів з приводу здійснення господарських операцій;
- юридична оцінка і перевірка реєстраційних та установчих документів фізичної-особи підприємця чи юридичної особи;
- підготовка, перевірка та укладення договорів, в т.ч. зовнішньоекономічних;
- перевірка повноважень особи (підписанта) для підписання різносферних договорів;
- аналіз контрагентів в залежності від системи оподаткування;
- претензійно - позовна робота (складання та подання претензій, позовних заяв, відзивів, клопотань і ін., участь в судових засіданнях (цивільний, господарський, адміністративний процес);
- складання та юридичне оформлення посадових інструкцій згідно з вимогами документообігу;
- робота з контролюючими органами;
- робота з проблемними боржниками;
- погодження та візування всіх наказів по підприємству;
- вирішення всіх питань, пов’язаних з реорганізацією (перетворення, виділ), зміною адреси підприємства, купівлею-продажем корпоративних прав;
- вирішення всіх питань, пов’язаних з реєстрацією/перереєстрацією права власності на об’єкти нерухомості;
- вирішення всіх питань, пов’язаних з оформленням та реєстрацією права оренди.
- Одноосібне керівництво підприємства в сфері імпорту (вирішення всіх питань по ЗЕД )
- оцінка та робота із зовнішньоекономічними документами, які потрібні для митного оформлення і розмитнення Товарів (Інвойс, ЦМР, Ветеринарні сертифікати, калькуляції витрат, сертифікати якості (Євро-1), контракти, ВМД та ін.);
- часткове знання бухгалтерської роботи.
Education
ЧНУ ім.Ю.Федьковича
Юридичний, Чернівці
Higher, from 2006 to 2011 (5 years 1 month)
Additional education and certificates
Публічні закупівлі: Організація торгів в системі Prozorro
2017, 7 днів
Система управління безпечністю харчових продуктів у відповідності до вимог схеми сертифікації FSSC 22000
2013, 3 місяці
Система управління безпечністю харчових продуктів у відповідності до вимог схеми сертифікації BRC, ISO 9001 та ISO 22000
6 місяців з щорічним аудитом
Knowledge and skills
- MS Office
- Користувач Internet
- Windows
- Adobe Photoshop
- Linux
- ABBYY FineReader
- Налаштування програмного забезпечення
- ABBYY
Language proficiencies
- English — average
- Polish — beginner
- Ukrainian — fluent
Additional information
Якщо Вам потрібен керівник, який крім наявних лідерських якостей, являється професійним юристом - звертайтесь!
Досвід роботи не обмежений виключно юриспруденцією. Опановані такі сфери діяльності підприємств як харчова промисловість, будівництво, видобуток корисних копалин, агробізнес, зовнішньо-економічна діяльність, сільськогосподарське товаровиробництво, виробництво будівельних матеріалів та вантажні автомобільні перевезення.
Є закінчені проекти з побудови і налаштування бізнесу з 0.
Особисті характеристики:
- Комунікабельність, відповідальність, організованість, високий професіоналізм, ініціативність, активна життєва позиція, лідерські якості, здатність до організації командної роботи, вміння відстоювати свою позицію, стресостійкість та націленість на результат!
Знання: цивільне, господарське, трудове, податкове, земельне, адміністративне, митне право та кримінальне право.
Шкідливі звички - відсутні.
Водійське посвідчення - категорія "В", Хобі і вподобання: Аналітика ринку цифрових технологій і новинок в науці та техніці, професійний користувач будь-якого програмного забезпечення та компютерної техніки, спорт (біг, баскетбол, теніс, плавання та футбол).
Similar candidates
-
Операційний директор
Dnipro, Kyiv , more 3 cities -
Директор підприємства
Lviv -
Операційний директор
50000 UAH, Lviv, Remote -
Генеральний директор
Kyiv, Ternopil -
Операційний директор
Remote -
CEO
Ivano-Frankivsk, Dnipro , more 4 cities