• PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/4295874/

Директор з продажу та збуту

Employment type:
full-time, part-time
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Lviv, Remote, Uzhhorod

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Заступник директора з продажу

from 03.2013 to now (12 years 5 months)
Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру

- управління командою виробничою-будівельної компанії;
- досвід роботи на машинобудівному підприємстві;
- працював сервісним інженером по обслуговуванню металорізальних верстатів;
- інженерний консалтинг та управління проєктами;
- пошук потенційних клієнтів;
- продаж будівельних послуг та товарів;
- маркетингові консультації;
- проведення перемовин з керівниками підприємства;
- створення та контроль бази обліку клієнтів (клієнтська база понад 2000 підприємств);
- підготовка вартості виконання робіт;
- участь в тендерах;
- складання комерційних пропозицій;
- підготовка та участь у підписанні договорів;
- координація, контроль підписаного контракту на всіх етапах виконання та поставки товару на об'єкт, включаючи підписання відвантажувальних документів із Замовником (ТТН, видаткових накладних, актів приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в), довідок; форма №КБ- 3 та ін);
- контроль вчасної реєстрації податкових накладних з бухгалтерією;
- закриття бухгалтерських документів при реалізації будівельного проєкту;
- просування підприємства на будівельному ринку;
- пошук потенційних субпідрядних організацій та проведення тендера на виконання робіт;
- підготовка договору виконання субпідрядних робіт;
- контроль своєчасного виконання субпідрядних робіт;
- організація відвантажень із субпідрядної організації та контроль постачання продукції на об'єкт;
- оформлення та контроль підписання відвантажувальних документів субпідрядною організацією;
- узгодження проєктних рішень із представниками генпідрядника, проєктних організацій;
- ведення та управління ФОП;
- надання комерційних послуг;
- ведення і просування у соціальних мережах [open contact info](look above in the "contact info" section)
- контакти [open contact info](look above in the "contact info" section), [open contact info](look above in the "contact info" section)

Education

Національний гірничий університет (диплом магістра)

Інститут заочно-дистанційної освіти, Адміністративний менеджмент, Дніпро
Higher, from 2007 to 2009 (2 years)

Knowledge and skills

  • Стратегічне планування
  • MS Excel
  • Управління командою
  • Управління підприємством
  • Фінансове планування
  • Ведення переговорів
  • Управлінські навички
  • Уміння аналізувати
  • MS Office
  • Комунікабельність
  • Систематизація бізнесу
  • Ведення CRM

Language proficiencies

  • English — average
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: