• PRO

Svitlana

Адміністратор, менеджер, рецепціоніст, секретар, 18 000 UAH

Considering positions:
Адміністратор, менеджер, рецепціоніст, секретар, Фахівець з персоналу, SMM-менеджер
Employment type:
full-time, part-time
Age:
38 years
City of residence:
Zhovkva
Ready to work:
Lviv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер з продажу

from 10.2023 to 06.2024 (8 months)
ФОП Фаєр Т.Б, Жовква (Роздрібна торгівля)

Продавець-консультант

from 03.2021 to 08.2022 (1 year 5 months)
фоп Янкович, Жовква (Роздрібна торгівля)

Продажі

Менеджер по роботі з клієнтами та персоналом

from 04.2018 to 12.2020 (2 years 8 months)
ТзОВ Бендсервіс, Малехів (Послуги для населення та бізнесу)

Прийом заявок на ремонт холодильного обладнання для торгових точок на території західної України, організація роботи та контроль за виконанням ремонтних робіт. Обробка вхідної пошти, комунікація з клієнтами та техніками. Забезпечення життєдіяльності офісу. Формування звітності. Робота в 1С ( 8 версія, частково 7), email, excel. Оформлення відряджень.

Головний адміністратор

from 02.2018 to 02.2018 (less than a month)
ТзОВ "Оксфорд медікал", Львів (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Реєстрація пацієнтів в електронній та паперовій формі, організація графіків прийому для лікарів, виконання доручень керівника, контроль діяльності рецепції

Заступник начальника відділу/головний спеціаліст/діловод

from 03.2011 to 06.2016 (5 years 3 months)
Жовківський районний центр зайнятості, Жовква (Державні організації)

- прийом громадян, надання інформаційних та консультаційних послуг;
- реєстрація безробітних в системі ЄІАС, ведення особових справ безробітних;
- підбір роботи для клієнтів з урахуванням законодавства, їх досвіду, навичок та особистих побажань;
- реєстрація вхідної кореспонденції;
- ведення архіву особистих справ безробітних;
- проведення інформаційних семінарів, лекцій;
- планування та організація групових та масових заходів ( семінари, ярмарки вакансій, дні відкритих дверей, професіографічні екскурсії,...)
- участь у формуванні тижневої, місячної, квартальної та річної звітності;
- висвітлення діяльності служби на сторінці Facebook та в місцевій пресі;
- працювала із законодавством, великим обсягом інформації та документами ( протоколи засідань комісій, накази, відрядження, супровідні, тощо); заповнювала трудові книжки безробітних,

Education

Львівський національний університет імені Івана Франка

Філософський факультет, філософія/викладач, Львів
Higher, from 2004 to 2009 (4 years 10 months)

Спеціаліст з історії філософії/ викладач. Основні напрямки - філософія, психологія, соціологія

Additional education and certificates

Основи психології та психодіагностики, Львівський національний університет імені Івана Франка

2011, 2 тижні

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Користувач Internet
  • MS PowerPoint
  • Email

Language proficiencies

English — average

Additional information

Шукаю дистанційну роботу. Розглядаю адекватні вакансії: ніякої багатообіцяючої води, і ніяких 10-етапних процедур. Очікую чіткості: отримав завдання, виконав, заплатили... без "давайте поговорімо по телефону, тепер на камеру, а тепер ще раз 10 ...ось вам тестове, а тепер ще одне...і т.д. ". Не марнуйте час людей. Про себе: сумлінний, відповідальний, ініціативний працівник, якщо мені не перешкоджають. Мені подобається працювати з дому, бо так я більш продуктивна (економія часу та затрат на дорогу, не доводиться слухати непотрібні плітки, ввести непотрібну комунікацію з колегами ...) . Бажаний графік роботи з обіду до пізньої ночі. Зранку я люблю спокій.

Telegram @Meimei783

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: