Resume from October 19, 2019 PRO

Ахтирко Наталія Миколаївна

Руководитель, 25 000 UAH

Full-time, part-time, remote.

Age:
46 years
City:
Ivano-Frankivsk

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

In order to open contacts, sign in as an employer or register.


Work experience

Керівник відділення

from 11.2006 to now (12 years 11 months)
банк, Івано-Франківськ (фінанси)

відкриття відділення з "нуля",нарощення клієнтської бази, робота з персоналом


Education

Волинський державний університет

Фізика-математика, магістр управління персоналом, Луцьк
Higher, from 09.1991 to 05.1995 (3 years 8 months)


Additional information

Ахтирко Наталія Миколаївна
Мета: допомагати активній компанії, що розвивається своїми знаннями та вміннями на керівних посадах.
Бажаний рівень оплати від 25 000 грн.

Дата народження: 11 лютого 1973 р, вік: 46 р.
Сімейний стан: розлучена, є двоє дітей- 27 роки та 8 р.
Адреса: вул. Б. Хмельницького буд.22 кв. 18
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section), E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:
1988 р. – 1992 р. Луцький педагогічний коледж, спеціальність – вчитель початкових класів.
1992 р. – 1997 р. Волинський державний університет, факультет- фізика та математика, спеціальність- вчитель математики.
2002 р. – 2004 р. Тернопільський національний економічний університет, факультет- економіка та підприємництво, бакалавр з обліку та аудиту.
2004 р.- 2005 р. Тернопільський національний економічний університет, факультет- управління персоналом та економіка праці, магістр.

Додаткова освіта:
2007р. -2014 р – внутрішній бізнес-тренер по мотивації персоналу
( сертифікований коуч):
-Стандарти обслуговування клієнтів;
-Презентація товарів та послуг;
-Робота з запереченнями;
-Мотивація персоналу;
-Навчання керівного складу.

Досвід:
09.2015р.- по сьогодні-ПАТ «УкрСиббанк»- керуючий відділення банку, менежер по роботі з преміум клієнтами
11.2006 р. -08. 2014 р.- ПАТ « Банк Форум» -керуючий відділення банку в м. Калуш
• організація банківського процесу, залучення клієнтів;
• управління персоналом, стимулювання персоналу;
• контроль за діяльністю, фінансовими показниками;

02.2001 р. – 11.2006 р. –ПАТ «Райффайзен банк Аваль»- економіст
• облік банківських та касових операцій;
• виплата переказів всіх систем, зарахування пенсій та інших надходжень на персональні картки, оформлення депозитів;

08.1992 р. – 09.1999 р. – Шацька ЗОШ 1-3 ступенів- вчитель математики
• організація навчального та виховного процесу.

Знання мов: російська –вільно, англійська зі словником.

Досвід роботи з ПК:
MS Office (Word, Exсel, Power Point)
Інтернет (Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox)

Водійський стаж 14 років. Категорія-В. маю власне авто.

Особисті якості: аналітичне мислення, вміння приймати зважені рішення в стресових ситуаціях, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість, мотивація до професійного зростання, вміння швидко і якісно вчитись.


Save to applications Already in applications

Similar resumes

All similar resumes


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: