Resume from October 1, 2019

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/4350874/

Керівник, менеджер, економіст, адміністратор, 27 000 UAH

Full-time, remote.

City:
Kyiv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

In order to open contacts, sign in as an employer or register.


Work experience

Керівник управління, підрозділу, напрямку

from 06.1995 to now (24 years 4 months)
Формування показників бюджету, супроводження діяльності керівників вищої ланки, менеджмент, фінансовий аналіз діяльності підприємств

Напрямки роботи:
управління/аутсорсингові послуги/надання консультацій:
розробка стратегічних заходів щодо організації роботи структурних підрозділів/територіальних підрозділів;
щоденний аналіз масивних потоків інформації ;
складання кошторисів,
планування дохідної та витратної частин бюджету;
аналіз та контроль за виконанням доведених завдань по забезпеченню виконання стратегічних напрямків - річного / квартального бізнес плану / місячного бізнес і оперативного планів / контроль за розробкою і виконанням оптимізаційних заходів щодо статей собівартості, бюджетного розпису, адміністрування ризиків;
організація та проведення міжнародних зустрічей /дотримання регламенту міжнародного протоколу;
надання інформаційно-консультативних послуг по оформленню звернень, оформлення запитів на отримання ЗПІ;
участь в роботі Комітету з управління собівартістю виробництва в Компанії;
підготовка на щотижневій основі розгорнутого звіту про виконання показників по Компанії (витрати, реалізація, рух грошових коштів) для оперативних нарад за участю керівництва Компанії;
підготовка масштабних презентаційних та аналітичних матеріалів, підготовка проектів розпорядчих документів, підготовка слайдів;
інформаційно – консультативні послуги з ведення та оформлення документообігу з держорганами, міністерствами , бізнес структурами;
робота по консультуванню/підготовка звітів з управлінського обліку;
консультації з деяких питань податкового законодавства;
організація брифінгів, семінарів.


Education

Київський торгово-економічний університет

Економіка підприємства, Киев
Higher, from 09.1990 to 05.1995 (4 years 8 months)

Тренінги:
•2003 рік: базовий курс-Project management (управління проектами) - Міжнародний інститут бізнесу - м. Київ.
•2014 рік (липень): підвищення кваліфікації в Дипломатичній академії України при МЗС України з питань дипломатичного протоколу та етикету.
•2014 рік (жовтень): школа вищого корпусу державної служби, тренінг:
«Тренінг для тренерів».
•2015 рік (вересень): національна академія державного управління при Президентові України – Інститут підвищення кваліфікації керівних кадрів: «Конфлікти, стреси, маніпулювання в управлінській і політичній діяльності».
•2015 рік (листопад): національна академія державного управління при Президентові України – Інститут підвищення кваліфікації керівних кадрів: «Конфлікти, стреси, маніпулювання в управлінській і політичній діяльності».


Professional and other skills

  • Computer skills
    Програмне забезпеченняПрограмний продуктРівень володіння
    WordMicrosoft Office Вільно
    ExcelMicrosoft Office Вільно
    Power PointMicrosoft Office Вільно
    Мережа Internet та електрона пошта Вільно
  • Користувач ПК, безперервний стаж роботи, відповідальність (20 years of experience)
    Fluent, I currently use it.

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — beginner

Additional information

Мета пошуку: самореалізація, професійний та якісний ріст як фахівця, гідний рівень заробітної плати, робота для власного задоволення та з метою отримання результату.
Можу спілкуватися як російською так й українською мовами.
Якщо ви вирішите що для вашої вакансії мені не буде вистачати досвіду або практики – прошу вас врахувати, що в мене велике бажання до змін, навчання та до цікавої та вмотивованої роботи.

Персональні якості:
Досвід роботи понад 25 років, переважна частина з якого на керівних посадах обумовило навички керівника, менеджера, психолога, організатора.
Професійний підхід до вирішення поставлених завдань, організована, комунікативна, відповідальна, цілеспрямована, вимоглива в роботі, зацікавлена в підвищенні професійного рівня. Досвід роботи із значним обсягом інформації (Excel)/масивом даних, стресостійкість.


Save to applications Already in applications

Similar resumes

All similar resumes


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: