Resume from August 3, 2022

Олександр

Директор, заступник директора, керівник відділу, структурного підрозділу, 15 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
39 years
City:
Khmelnytskyi

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email, address and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Помічник судді

from 12.2018 to 01.2022 (3 years 1 month)
Хмельницький окружний адміністративний суд, Хмельницький (Юриспруденція)

Головний спеціаліст

from 06.2008 to 12.2018 (10 years 6 months)
Хмельницький окружний адміністративний суд, Хмельницький (судова)

Забезпечення організації та ведення діловодства, звітності, номенклатури, аналітичної та статистичної інформації, забезпечення зберігання документації, складання планів роботи, внесення змін до статутних документів. Проведення аналітичних оглядів та заходів з підвищення кваліфікації працівників, нарад трудового колективу, розробка освітньо-професійних програм.

Education

«Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна»

Правознавство, Киев
Higher, from 2001 to 2007 (5 years 8 months)

Additional education and certificates

Національній школі суддів України

2015, семінар

Національній школі суддів України

2016, підготовка для працівників апаратів місцевих загальних та апеляційних судів

ДСА України, за підтримки Проекту Агентства США USAID «Справедливе правосуддя»

2012, Особливості визначення категорій адміністративних справ

Курси навчання у школі суддів 2020-2021

1

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint MS Outlook Windows Робота з оргтехнікою ЛІГА:ЗАКОН Знання офісних програм Робота з факсом Робота зі сканером Робота з принтером Робота з ксероксом Законодавство України ABBYY FineReader Державні реєстри

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — average
  • Russian — fluent

Additional information

Забезпечення організації та ведення діловодства, звітності, номенклатури, аналітичної та статистичної інформації, забезпечення зберігання документації, складання планів роботи, розробка та внесення змін до статутних документів.
Визначення потреб і пріоритетних напрямків роботи, підбір персоналу та проведення тренінгів, розподіл та перерозподіл обов’язків між працівниками, проведення аналітичних оглядів та заходів з підвищення кваліфікації працівників, нарад трудового колективу, розробка освітньо-професійних програм, проведення конкурсів на заміщення вакантних посад, атестацій та оцінки персоналу.
Юридичний супровід господарської, адміністративної діяльності підприємства, установи чи організації, аналіз, експертиза та підготовка договорів; претензійно-позовна робота, надання правової допомоги у підготовці та оформленні правових документів, підготовка позовних, апеляційних, касаційних заяв.
Знання законодавства України та вміння швидко знайти потрібну інформацію, систематизація законодавства та судової практики.
Розробка нормативної документації: розпоряджень, наказів, положень та інструкцій, колективних договорів, укладання та супровід договорів підряду, поставки, купівлі-продажу, оренди та інше.
Відповідально ставлюсь до дорученої роботи, цілеспрямований, завжди швидко та охоче навчаюся новому, досягаю поставлених цілей; маю досвід роботи з напруженим надурочним графіком; здатний оперативно обробляти великий об’єм інформації, хороша пам'ять та реакція; контактний у спілкуванні, добре поставлена мова; відмінне знання основних положень цивільного, господарського, податкового, сімейного, земельного, трудового, адміністративного права і судового процесу, комунікабельний, цілеспрямований, ініціативний, відповідальний. Є навички роботи у торгівельній сфері (оптова торгівля).
Вмію розподіляти обов’язки, планувати та прогнозувати, працюю на результат.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: