• PRO

Любов

Оператор call-центра, 18 000 UAH

Considering positions:
Оператор call-центра, Менеджер роботи з клієнтами, Менеджер інтернет-магазину, Оператор служби підтримки, Менеджер чата, Продавець-консультант
Employment type:
full-time, part-time
Age:
34 years
City:
Khmelnytskyi

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер інтернет-магазину

from 12.2023 to 04.2025 (1 year 4 months)
Я в Шоці, Хмельницький (Роздрібна торгівля)

Обов'язки:

• обробка замовлень з CRM системі, вхідної та вихідної лінії, а також чатів по роздрібній торгівлі і з сайтів маркет плейсів, таких як: Rozetka, Prom та Епіцентр.

• обробка задач по терміну доставки, знаходження посилки, зберігання, обміну/повернення товару/ перевідправка/ повернення коштів.

• внутрішні переписки з клієнтами на сайті, телеграм, вайбер.

• створення накладних в системі компанії, на сайті постачальників і контроль відправок.

• фіксування онлайн оплат по реквізитам і в платіжній системі Liqpay.

Оператор контакт-центру

from 06.2021 to 12.2022 (1 year 6 months)
Lamoda, Житомир (Телекомунікації, зв'язок)

Обов'язки:

• обробка письмових запитів клієнтів відносно доставки товару, консультація по товарам, програмі лояльності, термінів відправки та зміна типу доставки.

• вирішувати конфліктні ситуації клієнтів, скарги, зміни в адресах доставки.

Оператор по обслуговуванню клієнтів.

from 11.2017 to 08.2020 (2 years 9 months)
ТОВ "NovaPay", Житомир (Телекомунікації, зв'язок)

Обов'язки:

• інформування по проведенню і забору грошових переказі в CRM - системі.

• реєстрація запитів по блокуванню коштів, фінансовому моніторингу та інформуванню по місцезнаходженню посилок по товаро транспортним накладним.

В компанії у 2017 році пройшла базовий курс по стресостійкості і вміння працювати в команді. Детальне вивчення Законодавства України по фінансовому моніторингу.

Оператор call-centre

from 12.2013 to 09.2017 (3 years 9 months)
ТОВ "Телеконтакт", Житомир (Телекомунікації, зв'язок)

Обов'язки:

• Консультація клієнтів у банківській сфері.

• Змінювати оплати платіжної системи Qiwi: переніс платежів та повернення коштів/переніс коштів на правильні реквізити.

• Опитування щодо роботи інтернет-провайдера.

• Продаж банківських продуктів: кредитних карт, кредитів, депозити, ІПП, страхових продуктів

Education

Житомирській економіко - гуманітарний інститут "університет Україна"

Фізична реабілітація здоров'я та спорту, Житомир
Higher, from 2008 to 2012 (4 years)

Additional education and certificates

ЖИТОМИРСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ІНСТИТУТ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (курси масажиста)

2012, 1 месяц

Knowledge and skills

  • MS Office
  • Користувач Internet
  • Організованість
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Ведення CRM
  • Неконфліктність
  • Користувач 1С
  • Доброзичливість
  • Адаптивність
  • Продуктивність

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — beginner

Additional information

Я відповідальна та цілеспрямована людина, яка уважна до деталей.

Поважаю чужу думку, йду на компроміси, але при цьому вмію відстоювати свою думку.

Люблю відповідально ставиться до справи, якою займаюся і з максимальною віддачею.

В роботі мені важливо досягати результатів і знаходити рішення в будь якій ситуації. Також відкрита до нових можливостей і готова брати на себе відповідальність за нові завдання.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: