• PRO

Ірина

Керівник відділу, 30 000 UAH

Considering positions:
Керівник відділу, Керівник відділу продажу, Заступник головного бухгалтера
Employment type:
full-time
Age:
44 years
City:
Ivano-Frankivsk

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Бухгалтер

from 06.2018 to now (7 years 2 months)
ТОВ ІБК «ВЕРТИКАЛЬ», Івано-Франківськ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

бухгалтер
Функції:
• ведення обліку надходження всіх матеріальних цінностей в компанію (бухгалтерський і управлінський облік);
• ведення обліку та списання паливно-мастильних матеріалів, автозапчастин, канцтоварів, рекламної продукції (бухгалтерський і управлінський облік);
• здійснення контролю , щодо відповідності даних бухгалтерського обліку даних на місцях збереження запасів, палива, автозапчастин;
• ведення реєстрів прихідних накладних;
• ведення бартерних операцій;
• вхідне ПДВ;
• забезпечення повного та достовірного відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах, на рахунках бухгалтерського обліку;
• беру участь у прведенні інвентаризації активів і зобов’язань;
• готую дані для включення їх до фінансової звітності, здійснюю складання окремих її форм, а також форм іншої періодичної звітності;
- забезпечую підготовку оброблених документів, реєстрів і звітності для зберігання їх протягом установленого терміну.

Секретар-референт

from 03.2012 to 06.2018 (6 years 3 months)
ТзОВ «Екстім ЛТД», Івано-Франківськ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

секретар –референт
Функції:
- Ведення документообігу компанії, реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції.
- Ведення загальної електронної пошти банку.
- Прийом і розподіл телефонних дзвінків.
- Зустріч відвідувачів, організація нарад.
- Підготовка інформації на вимогу керівника, забезпечення комунікації зі структурними підрозділами на вимогу керівника.
- Виконання інших доручень керівництва.

Виробничий директор

from 02.2007 to 02.2011 (4 years)
ПП «Мастак», Івано-Франківськ (Видавництво, поліграфія)

виробничий директор (в підпорядкуванні 7 чоловік).
Функції:
- Аудит існуючого стану справ. Розробка середньострокової та довгострокової стратегії розвитку компанії щодо підвищення ефективності діяльності.
- Аналіз товарного ринку, прогнозування ризиків та нових перспектив розвитку бізнесу.
- Організація та керівництво комерційною діяльністю компанії з просування друкованої продукції (В2В, В2С). Збільшення долі ринку.
- Організація активного пошуку, залучення та утримання клієнтів. Створення, розширення та підтримка клієнтської бази.
- Удосконалення діяльності та контроль виробництва, забезпечення виконання запланових показників.
- Реалізація заходів щодо зниження виробничої собівартості, підвищення якості продукції, що випускається.
- Контроль та організація роботи логістики: транспортної, виробничої, складської, ЗЕД.
- Фінансове планування та бюджетування, оперативне управління грошовим капіталом.
- Організація та контроль корпоративної фінансової звітності.
- Управління персоналом підприємства.
- Забезпечення виконання довгострокових та короткострокових планових показників діяльності.

Виконавчий директор

from 01.2004 to 01.2007 (3 years)
ПП «ДКД», Івано-Франківськ (Видавництво, поліграфія)

2004 – 2007 р. р. ПП «ДКД» (друкарня),

виконавчий директор (в підпорядкуванні 30 чоловік).
Функції:
- супровід господарської діяльності компанії, (ліцензії, комунікація з державними органами, прийом та ознайомлення з наявною документацією);
- управління та координація працівників, залучених в роботу над проектом (проведення робочих нарад, зустрічей, узгодження плану розвитку проекту та необхідних дій від кожного відділу на певний період);
- контроль за виконанням поставлених завдань (прийом щотижневих/щомісячних звітів та планів завдань на наступний місяць, коригування цілей команди);
- бюджетування (погодження бюджетів на команду, рекламу, виконання інших завдань);
- розвиток нових напрямків (висування гіпотез та проведення досліджень з приводу потенційної ефективності та результативності запуску нових напрямків розвитку проекту);
- надання інформаційної підтримки Власнику;
- комунікація з важливими партнерами чи підрядниками (з представниками банків, інших фінансових установ, державних органів, приватними особами);
- супровід угод Компанії;
- стратегічне планування (пошук та аналіз основних напрямів розвитку проекту, а також побудови та розвитку команди відповідно до зібраної аналітики);
- допомога у юридичному та адміністративному супроводі проекту, підготовка документів (договори, довіреності, протоколи, резолюції тощо);
- взаємодія з державними та контролюючими органами.
2004 -2005 менеджер по роботі з клієнтами,
Функції:
- Збільшення активної клієнтської бази.
- Супровід клієнта від прорахунку до виконання замовлення;
- Прорахунок замовлень в Exel;
- Консультація клієнтів щодо вартості;
- Запуск замовлення в роботу;
- Встановлення термінів готовності замовлення для клієнта.

Education

Інститут менеджменту і економіки.

Менеджмент організацій, менеджер-економіст., Івано-Франківськ
Higher, from 1998 to 2003 (5 years)

Knowledge and skills

  • Вільне володіння ПК (MS Office
  • Internet)
  • 1С 8
  • Вчасно
  • Фредо
  • Користувач 1С
  • Уміння аналізувати
  • Ініціативність

Additional information

Вільне володіння ПК (MS Office, Internet), 1С 8, Вчасно, Фредо, базове знання Corel Draw.
Особисті якості: пунктуальність, лояльність, цілеспрямованість, рішучість, самостійність у прийнятті рішень, уміння працювати в колективі, комунікабельність, стресостійкість.

Водійське посвідчення категорії В (є авто).

Сімейний стан: заміжня, дві дочки - 2008 р. н. і 2015р.н.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: