- PRO
Алла
Бухгалтер з первинної документації, офіс-менеджер, 27 000 UAH
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 49 years
- City:
- Odesa
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/4440169/
Work experience
Бухгалтер по первичной документации
from 07.2024 to now
(1 year 1 month)
Гідрохаус, Одеса (Приватні особи)
1.Работа с первинними документами(накладні, рахунки,акти, )
2.Внесення прихідних документів (Замовленя постачальнику, рахунки , надходження )
3.Укладання Договорів з постачальниками, покупцями , та внесення їх в 1С
4.Виписка росхідних накладних, актів
5.Звірка з контрагентами
6.Контроль повернення первинної документації
7.Списання мало матеріальних ресурсів
8. Забезпечення роботи офіса
Товарознавець-адміністратор
from 05.2023 to 02.2024
(9 months)
OKKO, Одеса (Автобізнес та автосервіс)
1.Прийом товару за кількістю та якістю
2.Внесення накладних у програмі 1С.
3. Звіряння цін, переоцінка, уцінка, акції з новими цінниками.
4. Контроль залишків магазину та кафе, замовлення товару. З'ясування пересортинок товару, виправлення їх.
5. Викладення товару згідно з планограмою.
6.Котроль термінів придатності товару у залі.
7.Зака канцтоварів, госптоварів.
8. Проведення переобліків (проміжних, щомісячних)
Керівник автовокзалу
from 02.2019 to 03.2023
(4 years 1 month)
ТОВ"Центральный Автовокзал Одеса", Одеса (Транспорт, логістика)
Контроль роботи всіх підрозділів Автовокзалу та автостанцій за 12 підрозділами (ТОВ).
1.Перевірка напрацювання та порівняння доходів програмного забезпечення з 1-С
Перевірка введення прибуткових та видаткових ордерів за рахунками та правильності доходу (касова дисципліна) Контроль за своєчасним здаванням виручки до банку.
2.Ініціювання та участь у переговорах з перевізниками,
контрагентами, орендарями.
Складання договорів, перевірка пакета документів.
3.Складання Рахунків та Актів виконаних робіт.
4.Участь у складанні та узгодження графіків роботи підрозділів
5.Участь у підборі співробітників для підприємства.
6.Контроль виконання планових показників усіх підрозділів
7.Розвиток маршрутної мережі: внутрішньообласні. міжобласні та міжнародні рейси.
8.Вирішення спірних та конфліктних ситуацій
9.Контроль якості обслуговування пасажирів.
10.Виконує окремі службові завдання та доручення генерального директора
Бухгалтер касової дисципліни
from 02.2018 to 02.2019
(1 year)
Автовокзал, Одеса (Транспорт, логістика)
Контроль роботи з первинних бухгалтерських документів та їх бачення за 12 підрозділами (ТОВ).
1.Перевірка введення прохідних та видаткових ордерів за рахунками та правильності доходу.
2.Перевірка касової книги.
3. Вибірка доходів із системи та занесенням до роздрібної таблиці (в 1С).
4.Проведення Авансових звітів та закриття за рахунками.
5. Надання Рахунків та Актів (Орендарям)
6. Проведення видачі за відомостями з/п
7. Рознесення банку 311,92,37731,652,651,642,6414,6415,333 Рахунок.
8. Реєстрація та зняття Касових апаратів (книг КОРО) та відповідних документів в органах доходів.
9. Ведення приходів та витрат за підрозділами у СКП.
10.Розрахунок ліміту каси.
11. Контроль за своєю тимчасовою здаванням виручки до банку
Старший касир
from 05.2016 to 02.2018
(1 year 9 months)
Автовокзал, Одеса (Транспорт, логістика)
Організовує роботу всіх співробітників Білетно-касового відділу «АВ».
1.Складає графіки роботи всіх співробітників Білетно-касового відділу «АВ».
2. Веде табелі обліку робочого часу співробітників квитково-касового відділу АС «АВ».
4. Здійснює вибірку оборотів коштів, кількості проданих квитків та автостанційних послуг за минулу добу щодня.
5.Заполняет дані у таблицю з обліку доходу автостанції.
6.Заповнює дані до таблиці з обліку продажу квитків через портативні касові апарати.
7. Перевіряє правильність заповнення касирами Книги КРО з Z-звітів.
8. Перевіряє правильність заповнення касирами квиткових добових звітів.
9.Веде таблицю даних з відкритим листам.
10. Перевіряє правильність заповнення бухг. 8.3 касових книг, ставить особистий підпис після звірки зазначених даних.
11. Оформлення прибуткових, видаткових ордерів (з видачею
коштів під ордер ) проведення авансових
звітів, видача коштів із з/п відомості, надання рахунків, актів.
12.Заповнює звіт старшого касира щодня на початку робочої зміни за минулу добу.
13.Звіряє дані з продажу, зазначених у Актах виконаних робіт з перевізниками-суб'єктами та перевізниками-агентами.
14.Реєструє у Державній фіскальній службі книги класово-розрахункових операцій (КРО), (РРО), зняття з обліку РРО.
15.Контролює збереження пломб на касових реєстраторах.
16.Контролює своєчасну технічну діагностику касових реєстраторів.
17.При несправності касових реєстраторів – організовує контроль оперативного та якісного ремонту.
18.Контролює виключення випадків перевищення ліміту касової готівки в квитковій касі відповідно до встановленої суми.
19. Контролює щоденне здійснення банківської інкасації.
20. Перевіряє правильність введених змін щодо тарифів на квитки та автостанційні послуги, внесені до програмного забезпечення з продажу квитків.
23. Контролює дотримання лімітів коштів для видачі перевізникам відповідно до встановленої суми.
24. Проводить співбесіди щодо набору нових співробітників у квитково-касовий відділ АС «АВ».
25. Проводить регулярні перевірки знань серед співробітників квитково-касового відділу АС «АВ».
26. Проводить регулярні семінари з оновлення знань з касової дисципліни серед співробітників АС «АВ».
27. Контролює оперативне та коректне обслуговування пасажирів співробітниками квитково-касового відділу АС «АВ.
Завідувач магазину
from 08.2011 to 04.2016
(4 years 8 months)
ЧП Вкусняшка, Одеса (Роздрібна торгівля)
Прийом товару
Розрахунок накладних
Контроль за цінниками, контроль термінів придатності
Замовлення товару
Розрахунок із постачальниками.
Ведення вченості приходу та витрати каси підприємства, переобліків.
Касова дисципліна, реєстрація КУРО, РРО
Старший касир
from 10.2005 to 11.2010
(5 years 1 month)
ПО"Юрен", Одеса (Послуги для населення та бізнесу)
1. Підкріплення обмінних пунктів
2. Інкасація підрозділів (Ломбардов, ОП.)
3. Прийом грошових коштів та формування їх під ліміт.
4. Ведення документацій суворої звітності підрозділів.
5.Прийом валюти 11 видів.
6. Валовий доход.
7. Щоденний дохід.
Касир ОП
from 04.2003 to 10.2005
(2 years 6 months)
ДП"Гарант де Юрен", Одеса (Послуги для населення та бізнесу)
Купівля та продаж валюти
Education
Одеський Комерційний Коледж
Товароведение, Одеса
Specialized secondary, from 1993 to 1995 (2 years)
Організація торгівлі, товарознавство продовольчих товарів
Additional education and certificates
Абис-Софт Бухгалтерські курси
2014,3,5 місяця
Forex (курси валюти та їх ринок)
2006, 14днів
Knowledge and skills
- MS Excel
- MS Word
- Бухгалтерский учет
- 1С УТП
- Ведення документації
- 5 видов систем продажи билетов
- 1 С СКП
Language proficiencies
English — average
Similar candidates
-
Адміністратор, помічник керівника
Odesa, Other countries, Remote -
Бухгалтер з первинної документації
30000 UAH, Odesa -
Бухгалтер з первинної документації
Odesa, Remote -
Адміністратор, менеджер, помічник керівника, секретар
Odesa -
Бухгалтер з первинної документації
Odesa, Chornomorsk -
Секретар
Odesa