• PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/4514765/

Бухгалтер, 12 000 UAH

Considering positions:
Бухгалтер, Бухгалтер з первинної документації
Employment type:
full-time
City:
Zhytomyr

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Бухгалтер

from 09.2020 to now (4 years 11 months)
IT

- Контроль оборотно-сальдової відомості за рахунками обліку сировини та матеріалів, готової продукції;
- Контроль наявності первинної документації;
- Внесення банківських операцій у декількох валютах, проведення платежів;
-Здійснення ведення обліку та оформлення відповідних документів по основним засобам (рах.10), нематеріальним активам (рахї.12), іншим необоротним матеріальним активам (рах.11) з додержанням єдиних методологічних засад бухгалтерського обліку;
-Здійснення підготовки розрахунків та оформлення бухгалтерських документів для внутрішнього переміщення товарно-матеріальних цінностей;
-Виконання оприбуткування основних засобів (оформлення актів вводу в експлуатацію, списання, присвоєння активам інвентарних номерів);
-Здійснення підготовки документів і проведення інвентаризації основних засобів та нематеріальних активів, що знаходяться на балансі;
-Здійснення нарахування бухгалтерської і податкової амортизації (рах.13).

Бухгалтер

from 08.2018 to 02.2020 (1 year 6 months)
ТОВ "Глобал логистик сістем", Житомир (Транспорт, логістика)

-Ведення ФОП на 3 групі Єдиного податку (заповнення книги обліку, подання звітів, оплата в Клієнт Банк, нарахування та виплата заробітної плати (авансу);
-Складання та здача в установлені строки фінансової та податкової звітності (1ДФ, Дод 4 ЄСВ);
- Ведення податкового обліку, контроль зобов’язань та податкового кредиту, реєстрація ПН і розрахунків коригувань до ПН;
- Облік товарно-матеріальних цінностей -ОЗ,МШП,МНМА (проведення первинної документації, списання матеріалів, передача в експлуатацію);
- Ведення взаєморозрахунків з постачальниками (рахунок 631), орендарями (рахунок 361);
- Контроль наявності первинної документації від постачальників і покупців, формування реєстрів усіх видів документів;
- Ведення обліку паливно-мастильних матеріалів;
- Реєстрація податкових і акцизних накладних через програму Apт-звіт.

Education

ОСВІТА 2005 вересень - 2010 червень. Житомирський економіко – гуманітарний інститут вищого навчального закладу «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна»

За спеціальністю « Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності», Житомир
Higher, from 2005 to 2010 (5 years 1 month)

Additional education and certificates

Міжнародний рекрутинговий цент "Максимус" Користувач платформи 1С: "бухгалткрія 7,7.8,8.

2010, 6місяців

Knowledge and skills

  • M.E.Doc
  • MS Office
  • Клієнт-Банк
  • 1С:Підприємство
  • BAS
  • Банківська справа
  • Водійські права кат. B

Language proficiencies

English — average

Additional information

Розглядаю варіанти з дистанційною можливістю.

Завжди закінчую те за, що беруся: від читання книги до півмарафону. Те саме стосується робочих задачь та обов'язків. Поважаю чужу думку, йду на компроміси, але вмію відстоювати власне бачення. Люблю цифри, що з ними пов'язане. Хочу працювати в дружньому колективі, де всі поважають один одного.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: