• PRO

Лариса

Фахівець з фінансів

Considering positions:
Фахівець з фінансів, Фінансовий директор, Керівник фінансового відділу, Керівник планово-економічного відділу, Керівник відділу контролінгу, Головний економіст, Комерційний директор
Employment type:
full-time
Age:
69 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Начальник контрольно-ревізійної служби

from 09.2021 to 06.2024 (2 years 9 months)
ТОВ "Палп Мілл Прінт", Київ (Видавництво, поліграфія)

1.Організація контролю шляхом регулярних перевірок діяльності підрозділів підприємства. Перевірка діяльності різних ланок управління підприємством, контроль за дотриманням принципів корпоративного управління.
2. Забезпечення контролю за дотриманням усіма працівниками що відповідають за формування внутрішньої та зовнішньої звітності про фінансово-господарської діяльність, а також внутрішніх документів що визначають та регулюють діяльність підприємства.
3. Розробка Положення про договірну роботу на підприємстві, а також типових форм договорів та контрактів підприємства.
4. Здійснення контролю проектів всіх укладених підприємством господарських договорів, протоколів розбіжностей, правильності оформлення договірних документів.
5. Ведення переговорів з контрагентами щодо спірних питань умов укладених договорів та контрактів.
6. Контроль за виконанням договорів відповідно до викладених в них умов, перевірка відображення первинних документів у бухгалтерському та управлінському обліку.
7. Контроль актів виконання робіт та послуг, рахунків на оплату, затвердження та контроль результатів тендерних закупівель ТМЦ та послуг на підприємстві.
8. Розробка Положень та Методик для забезпечення системи управління ризиками, створення умов для запобігання помилкам та зловживанням на підприємстві.
9. Оцінка ефективності механізму внутрішнього контролю, аналіз контрольних процедур у структурних підрозділах підприємства.
10. Розробка рекомендацій, а також здійснення контролю за повнотою, ефективністю та своєчасністю виконання заходів щодо усунення виявлених порушень.
11. Здійснення керівництва тендерною комісією підприємства із закупівлі ТМЦ, обладнання, послуг. Розробка Положення з тендерної комісії та Положення про проведення тендерів на закупівлю ТМЦ, обладнання, послуг.

Директор з фінансів та економіки

from 05.2018 to 07.2021 (3 years 2 months)
ТОВ "ВКФ "Політара", Київ (Видавництво, поліграфія)

1. Організація управлінського обліку результатів господарсько-фінансової діяльності підприємства.
2. Формування облікової політикі, виходячи з структури і особливостей діяльності підприємства.
3. Забезпечення раціонального внутрішнього обліку ї звітності на підприємстві щодо своєчасної та достовірної подачі інформації керівництву підприємства.
4. Проведення економічного аналізу господарської діяльности підприємства і його структурних підрозділів (P&L, C&F ) за напрямками діяльності з метою виявлення внутрішніх резервів, усунення необґрунтованих витрат, ефективного використання ресурсів підприємства.
5. Розробка та впровадження системи бюджетування підприємства (операційного бюджету, бюджету платежів, бюджету закупівель, інвестиційного бюджету).
6. Моделювання варіантів досягнення цільових показників бюджету виходячи із завантаження виробничих потужностей підприємства та розробка комплексу заходів щодо мінімізації витрат.
7.Формування бюджету підприємства на підставі цільових показників і аналізу фінансово-господарської діяльності в системі ERP на базі 1 С.
8. Розробка цінової політики підприємства за напрямками діяльності. Розробка та впровадження на підприємстві програми "калькулятор" розрахунку цін на готову продукцію та послуги підприємства.
9. Розробка та впровадження тарифної системи оплати праці підприємства. Розробка положень з оплати праці підрозділів підприємства.
10. Розробка системи та Положень гнучкої мотивації структурних підрозділів для забезпечення цільових показників діяльності підприємства. Розробка системи показників KPI для структурних підрозділів компанії та впровадження їх у ERP на базі 1С.
11. Здійснення взаємодії з банками щодо забезпечення підприємства кредитними ресурсами.
12. Постійний аудит бізнес-процесів підприємства, контроль договорів і контрактів, що укладаються на підприємстві, управління операційними та фінансовими ризиками.
13. Організація роботи по впровадженню на підприємстві спеціалізованого інтегрованого пакету програмного забезпечення- ERP на базі 1С.

Директор з економіки

from 10.2001 to 02.2018 (16 years 4 months)
ПрАТ «Бліц-Інформ», Київ (Видавництво, поліграфія)

У підпорядкуванні перебували планово-економічний відділ, відділ бюджетування, відділ праці та заробітної плати Холдингу, а також фінансові дирекції відокремлених структурних підрозділів Холдингу.
1. Розробка та впровадження системи бюджетування (бюджетів: операційного, платежів, закупівель, інвестиційного), моделі внутрішньо холдингової кооперації та взаєморозрахунків структурних підрозділів.
2. Організація поточного і оперативного фінансового планування за встановленими видами бюджетів в цілях найбільш ефективного використання всіх видів ресурсів в процесі виробництва, видавничої діяльності і реалізації продукції (послуг).
3. Контроль за регламентом формування бюджетів та проведення аналізу якості планування бюджетних цільових показників структурних підрозділів, а також напруженості планів. Координація планування витрат по МВЗ підрозділів Холдингу
4 . Розробка та впровадження системи операційного (виробничого) контролінгу структурних підрозділів (підприємствах) Холдингової компанії.
5. Аналіз економічного стану структурних підрозділів (підприємств) та в цілому Холдингової компанії, розробка відповідних рекомендацій щодо покращення економічної та фінансової діяльності в Холдингової компанії
6. Розробка методології моделі управлінського обліку та її впровадження у Холдингової компанії.
7. Контроль за відхиленнями і підтвердженням достовірності відображення показників у виконанні бюджетів структурних підрозділів у системі SAP ERP i BI.
8. Проведення контролю витрат, виявлення основних причин відхилень фактичних результатів діяльності від цільових показників бюджетів всіх рівнів.
9. Управління витратами, контроль використання матеріальних, трудових та фінансових ресурсів, виявлення нецільових витрат у підрозділах (підприємствах) Холдингу.
10. Формування цінової політики компанії, розробка алгоритму та впровадження засобами системи SAP ERP модуля "Калькулятор розрахунку цін на готову продукцію".
11. Розробка норм і нормативів запасів сировини і матеріалів, незавершеного виробництва, готової продукції, дебіторської заборгованості, використання виробничих потужностей.
12. Контроль та управління оборотними коштами, кредиторської та дебіторською заборгованістю, забезпечення своєчасності розрахунків із кредиторами та постачальниками.
13. Аналіз і експертиза господарських договорів на виготовлення і постачання продукції, закупівлю сировини та матеріалів, послуги, що укладаються структурними підрозділами.
14. Розробка нормативів утворення фондів. Оплати праці, дотримання штатної дисципліни, правильності встановлення і застосування тарифних ставок, окладів, розцінок, доплат, надбавок до заробітної плати.
15. Аналіз ефективності застосування форм системи оплати праці, мотивації працівників. Розробка та впровадження Положень з мотивації.
16. Розробка і впровадження заходів щодо поліпшення економічних показників роботи, підвищення продуктивності праці, зниження собівартості продукції та послуг, збільшення прибутку та інше.

Головний економіст

from 07.1997 to 10.2001 (4 years 3 months)
Завод з виробництва картонної упаковки "Бліц-Пак" ХК "Бліц-Інформ", Київ (Видавництво, поліграфія)

Головний економіст, Заступник директора інституту

from 01.1995 to 07.1997 (2 years 6 months)
Український науково-дослідний інститут спеціальних видів друку, Київ (Видавництво, поліграфія)

Инженер-экономист, старший инженер-экономист, ведущий экономист, заместитель начальника планово-производственного отдела.

from 08.1978 to 01.1995 (16 years 5 months)
Научно-производственное объединение «Электронприбор», Киев (предприятие военно-промышленного комплекса Украины, которое специализируется на авиационном приборостроении. Производит продукцию военного, двойного и гражданского назначения.)

Education

Институт управления

Квалификация «инженер-экономист», г. Москва
Higher, from 1973 to 1978 (4 years 9 months)

Knowledge and skills

  • MS Word
  • Пользователь ПК
  • MS PowerPoint
  • MS Outlook
  • SharePoint
  • SAP ERP
  • ERP 1С
  • MS Excel

Language proficiencies

German — average

Additional information

Бачення менеджера:
Постійне підвищення вартості бізнесу та максимізація прибутку на користь акціонерів шляхом підвищення операційної ефективної роботи компанії, забезпечення стабільної та безперервної роботи компанії.
Мої фактори успіху:
Величезний досвід економічної роботи в системних промислових компаніях. Величезний досвід побудови системи управлінського обліку для підприємства та налаштувань його в ERP. Багаторічний досвід впровадження та роботи з ERP - системами.
Чесність, порядність, відповідальність, лідерські якості, ініціативність, висока самоорганізація, цілеспрямованість, націленість на результат, командна робота, уміння організувати роботу в колективі, комунікабельність та самовдосконалення.

Додаткова інформація:
Сертификаты: № СБ 00502, видано 19.07.2006р. консалтинговою компанією «Стратегічний партнер» щодо участі у корпоративному тренінгу-практикумі «Стратегічне бюджетування».
Хобі – активний та здоровий спосіб життя.
Пропозиції щодо роботи розглядаю на правому березі Києва.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: