• PRO

Людмила

Менеджер готелю

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
27 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Front Office Manager

from 04.2023 to now (1 year 5 months)
Mozart Hotel Group, Одеса (ГК Аркадія 3* 168 номерів та ГК Одеса 3* 175 номерів), Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)

Керівник відділу продажу

from 11.2022 to 04.2023 (5 months)
ОП Санаторій Червона Калина, Рівненська обл (Готельно-ресторанний бізнес)

Реструктарізація відділу продажів та СПіР. Оновлення категорійності номерного фонду. Введення нових тарифних планів. Збір аналітики та введеня звітності. Реєстрація комплекса на нових платформах для продажу. Розробка скриптів для менеджерів та адміністраторів. Розробка функціональної стратегії відділу продажів. Автоматизація бізнес процесів. Прописання організаціоних структур усіх відділів санаторію та прописання бізнес процесів. Впровадження HMS Servio, ChanelManager та телефонії Binotel.

E-commerce, заступник директора з продажу

from 06.2021 to 07.2022 (1 year 1 month)
Mozart Hotel Group, Одесса (Готельно-ресторанний бізнес)

Менеджер елекнтронної комерції 4х готелів.
Операційний контроль електронних каналів продажу.
Формування роботи відділу бронювання, підбір нових співробітників, навчання та контроль.Формування взаємодії з іншими підрозділами готелю, розробка та контроль звітності. Розподіл цілей та завдань.
Участь у розробці цінової стратегії готелю, запровадження та реалізация нових тарфних планів, пакентних пропозицій. Моніторинг ринку щодо нових тенденцій.
Налаштування та керування тарифної сітки та доступність номерного фонду за допомогою channel manager. Підтримка актуальної інформації у системах online-бронювання. Робота с В2В та В2С сегментами ринку. Проведення переговорів, укладання договорів та кошторисів.
Впровадження програмних рішень автоматизації роботи в операційній системі Fidelio. Впровадження нової системи Servio.
Розробка та виконання плану відділу прожаів. Складання бюджету та бізнем-плану. Розробка пропозицій щодо вдосканалення роботи відділу.
Щотижнева/щомісячна звітність. Проведення нарад з доходів.

Керівник служби прийому та розміщення

from 10.2019 to 06.2021 (1 year 8 months)
Готельний комплекс "Одеса" 3*, Одеса, Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)

Навчання та контроль роботи адміністраторів. Контроль заселення, проживання та виселення номерного фонду (175 номерів).
Підвищення рейтенгів на онлайн ресурсах. Розробка пропозицій щодо вдосконалення робочих процесів служби, забеспечення заходів щодо підтримки професійної майстерності персоналу.
Підготовка та аналіз звітів, а також прогноз використання номерного фонду.
Вирішення конфліктних ситуацій з гостями, реакція на скарги з боку гостей, вжиття заходів проти повторних скарг, сприяння тому, щоб гість став постійним.
Збільшення прямих продажів від стійки.

Керівник служби прийому та розміщення

from 05.2019 to 10.2019 (5 months)
Готель "Лондонська" 4*, Одеса, Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)

Організація, контроль та керівництво службою прийому та розміщення, включаючи реєстрацію, від’їзд, бронювання номерів для індивідуальних гостей, депозити, рахунки гостей, скарги та пропозиції гостей. Контроль та координація адміністроторів та швейцірів.
Контроль готовності номерного фонду для поселення гостей, координація СГХ.
Навчання персоналу, постановка завдань та контроль їх виконання.
Створення матриці навчання.
Підготовка та здавання необхідних звітних бухгалтерських документів.

Консьєрж

from 03.2018 to 04.2019 (1 year 1 month)
Готель "Бристоль" 5*, Одеса, Одесса (Готельно-ресторанний бізнес)

Запеспечення гостей інформацією про готель, послуги. Обслуговування VIP-гостец. Організація дозвілля: бронювання квитків, екскурсійне обслуговування, бронювання ресторанів.
Контроль роботи адміністраторів СПіР та швейцарів, контроль касової дисципліни. Ведення листування. Підготовка необхідних звітів, звіряння.
Вирішення конфліктинх ситуацій.
Ведення груп (від 10 до 70 осіб).

Адміністратор СПіР

from 01.2016 to 03.2018 (2 years 2 months)
Готельний комплекс "Одеса" 3*, Одеса, Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)

Реєстрація, поселення та виселення гостей. Контроль за дотриманням правил проживання в готелі. Розрахунок готівковий та безготівковий. Оформлення документів на відрядження. Робота із групами до 250 осіб. Робота у програмиі "Fidelio".
Робота із касовим апаратом. Бронювання номерів по телефону, поштою, через онлайн джерела.
Впевнений користувач ПК.Робота з оргтехнікою. Оформлення необхідної закупівлі. Підготовка звітів та графіків.
Навчання нового персоналу. Вирішення конфліктних ситуацій.

Покоївка

from 06.2015 to 12.2015 (6 months)
Готель Аларус, 4*, Одеса, Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)

Підготовка номерного фонду до заселення (24 номери).одготовка номерного фонда к заселению.

Education

Национальная Академия Пищевых Технологий

Отельно-ресторанное дело, Одесса
Higher, from 2016 to 2021 (5 years)

Одесский колледж экономики, права и отельно-ресторанного бизнеса

Отельное обслуживание, Одесса
Specialized secondary, from 2012 to 2016 (3 years 5 months)

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: