- PRO
Олена
Менеджер з персоналу, інспектор з кадрів, помічник бухгалтера, 15 000 UAH
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 41 years
- City:
- Ostroh
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/4584117/
Work experience
Фахівець з документообігу
from 03.2023 to now
(2 years 5 months)
ГУ ПФУ в Рівненській області, Острог (Державні організації)
- Опрацювання документів та обробка даних, які надійшли від сервісного центру
- Атрибутовання документи, які подані до звернення
Провідний фахівець відділу працавлаштування
from 06.2018 to 02.2023
(4 years 8 months)
Острозька МРФ, Острог (Державні організації)
Оперативно та ввічливо вести комунікацію з Клієнтом у будь-яких режимах (телефон, кореспонденція, електронна пошта та інше) згідно своєї компетенції. Здійснювати телефонні та особисті перемовини з клієнтами для вирішення конфліктних ситуацій. Дотримуватися суворих вимог до звітності, зокрема коректної обробки даних Клієнтів. Виконувати окремі службові завдання безпосереднього керівника.
Бухгалтер
from 01.2017 to 05.2018
(1 year 4 months)
Острозький МРЦЗ, Острог (Державні організації)
Нарахування допомоги по безробіттю, формування звітів 1-дф, персоніфікація, оформлення та відображення на рахунках прибуття матеріалів (ОС) та їх відпуску (списання), проведення ревізій документів, проведення інвентаризації основних засобів та відображення результатів інвентаризації, методи і форми ведення бух.обліку в бюджетних установах, відображення даних про рух матеріалів на бухгалтерських рахунках
Інеспектор з кадрів, секретар
from 05.2006 to 06.2013
(7 years 1 month)
КЗ "Острозька протитуберкульозна лікарня", Острог (Державні організації)
Ведення діловодства відповідно до нормативів документообігу. Оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій і наказів керівника підприємства. Заповнення, облік і зберігання трудових книжок. Ведення архіву особових справ, після закінчення встановлених строків поточного зберігання підготовка документів для здавання їх до державного архіву. Військовий облік
Education
Рівненський інститут слов'янознавства Київського славістичного університету
Міжнародні економічні відносини, менеджмент, Ровно
Higher, from 2001 to 2006 (4 years 9 months)
вміння добиватися поставлених цілей, використовуючи працю, інтелект, мотиви поведінки інших людей.
Knowledge and skills
- MS Excel
- MS Word
- Робота з оргтехнікою
- Робота зі сканером
- Робота з факсом
- Робота з ксероксом
- Робота з принтером
Additional information
Комунікабельність, працьовитість, пунктуальність, вміння працювати в команді.
Similar candidates
-
Бухгалтер
Ostroh, Ivano-Frankivsk , more 4 cities -
HR-менеджер
Ostroh, Kyiv , more 2 cities -
Бухгалтер, продавець, менеджер
Ostroh, Netishyn -
Бухгалтер
Ostroh -
Бухгалтер, економіст
Ostroh, Netishyn , more 2 cities