Resume from December 11, 2019 PRO

Стельмах Віталій

Територіальний менеджер, 25 000 UAH

Full-time.

Age:
33 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

In order to open contacts, sign in as an employer or register.


Work experience

Територіальний менеджер зі збуту

from 07.2018 to now (1 year 6 months)
ПрАТ "Київський завод шампанських вин "Столичний", Київ (Продаж алкогольних напоїв)

Організація та координація збуту продукції відповідно до замовлень і укладених договорів.
Забезпечення постачання продукції, що випускається, споживачам у встановлені терміни в повному обсязі.
Розробка схем,форм, методів і технологій родажу товарів.
Контроль та розробка бізнес- планів,комерційних умов угод,
Вивчення ринку товарів ( аналіз попиту і споживання їх мотивацію,і коливання)
Виявлення потенційних і перспективних покупців товарів ( оптових і роздрібних торгових підприємств), встановлення ділових контактів.
Переговори по продажу з покупцями, дистрибуторами.
Керування організацією робіт доставки чи відвантаженню продукції по укладених договорах.
Контроль оплати покупцем товарів згідно договору.
Підтримка контактів із постійними клієнтами, переукладання договорів з ними.
Аналіз обсягів продаж і підготовка звітів за результами аналізу для представлення вищестоящій посадовій особі.
Підбір і навчання персоналу з продаж (торгових представників, мерчендайзерів, торговх агентів), визначення завдань підлеглим працівникам і контроль їх виконання.
Збільшеня представленості продукці в роздрібній торгівлі з 5% до 26%

супервайзер мерчендайзерів

from 06.2017 to 11.2017 (5 months)
ТОВ «Житомирський м’ясокомбінат», Київ (торгівля)

•Виконання цілей у сфері обсягу продажів продукції та забезпечення постійного росту продажів шляхом виконання контрактів, стандартів ;
•Використання додаткових можливостей в розміщеннях та представленості місць продажів продукції в магазинах СТ, а також проведення акцій в магазинах СТ;
•Формування та погодження з клієнтом замовлень для забезпечення ефективних товарних залишків (відсутність розпродажу та надлишків) продукції у визначених магазинах;
•Контроль та реалізація домовленостей з клієнтами по асортименту, розміщенню та маркетинговій активності (контрактні умови) по продукції у визначених магазинах;
•Контроль виконання стандартів викладки продукції, ефективності розміщення, оформлення місць продажів продукції та відповідна комунікація;
•Створення та оновлення планограм з інтенсивністю та напрямками руху покупців в торговому залі по визначеним магазинам;
•Контроль проведення переоцінки мережею до відвантаження та моніторинг рівня цін на продукцію у визначених магазинах;
•Організація повернення або заміни продукту між магазином та дистриб’ютором, згідно умов контракту;
•Забезпечення якісного проведення маркетингових акцій стосовно інформування клієнтів, своєчасного замовлення продукції та організації місць продажів в акційний період;
•Проведення моніторингу та аналізу ефективності маркетингових акцій;
•Забезпечення необхідного документообігу між постачальником та магазином;
•Моніторинг дій конкурентів стосовно цін, асортименту, розміщення, оформлення місць продажів, маркетингової активності та інформування про них;
•Своєчасне надання звітності згідно встановлених керівництвом форм;
•Забезпечення відповідності даних в електронному анкетуванні під час візитів;
•Досягнення та підтримка партнерських відносин з керівництвом та персоналом магазинів / мереж скерованих на максимальне використання потенціалу магазинів;
•Постійне удосконалення професійних знань та вмінь по роботі з продукцією.
•Складання маршрутів мерчендайзерів та координування їхньої роботи;
•Визначення цілей та завдань для мерчендайзерів стосовно додаткового розміщення продукції;
•Закриття заробітної плати мерчендайзерам;
•Постійне вдосконалення професійних знань та вмінь по роботі з продукцією;
•Пошук та стажування нового персоналу;
•Проведення аудиту;
•Проведення індивідуальних («польових») та аудиторних тренінгів для всіх членів команди;
•Мотивація команди мерчендайзерів

Супервайзер по роботі з мерчендайзерами у відділі ключових клієнтів

from 06.2013 to 06.2017 (4 years)
ПрАТ «Чумак», Київ (торгівля)

•Виконання цілей у сфері обсягу продажів продукції та забезпечення постійного росту продажів шляхом виконання контрактів, стандартів ;
•Використання додаткових можливостей в розміщеннях та представленості місць продажів продукції в магазинах СТ, а також проведення акцій в магазинах СТ;
•Формування та погодження з клієнтом замовлень для забезпечення ефективних товарних залишків (відсутність розпродажу та надлишків) продукції у визначених магазинах;
•Контроль та реалізація домовленостей з клієнтами по асортименту, розміщенню та маркетинговій активності (контрактні умови) по продукції у визначених магазинах;
•Контроль виконання стандартів викладки продукції, ефективності розміщення, оформлення місць продажів продукції та відповідна комунікація;
•Створення та оновлення планограм з інтенсивністю та напрямками руху покупців в торговому залі по визначеним магазинам;
•Контроль проведення переоцінки мережею до відвантаження та моніторинг рівня цін на продукцію у визначених магазинах;
•Організація повернення або заміни продукту між магазином та дистриб’ютором, згідно умов контракту;
•Забезпечення якісного проведення маркетингових акцій стосовно інформування клієнтів, своєчасного замовлення продукції та організації місць продажів в акційний період;
•Проведення моніторингу та аналізу ефективності маркетингових акцій;
•Забезпечення необхідного документообігу між постачальником та магазином;
•Моніторинг дій конкурентів стосовно цін, асортименту, розміщення, оформлення місць продажів, маркетингової активності та інформування про них;
•Своєчасне надання звітності згідно встановлених керівництвом форм;
•Забезпечення відповідності даних в електронному анкетуванні під час візитів;
•Досягнення та підтримка партнерських відносин з керівництвом та персоналом магазинів / мереж скерованих на максимальне використання потенціалу магазинів;
•Постійне удосконалення професійних знань та вмінь по роботі з продукцією.
•Складання маршрутів мерчендайзерів та координування їхньої роботи;
•Визначення цілей та завдань для мерчендайзерів стосовно додаткового розміщення продукції;
•Закриття заробітної плати мерчендайзерам;
•Постійне вдосконалення професійних знань та вмінь по роботі з продукцією;
•Пошук та стажування нового персоналу;
•Проведення аудиту;
•Проведення індивідуальних («польових») та аудиторних тренінгів для всіх членів команди;
•Мотивація команди мерчендайзерів


Education

Міжнародний економіко-гуманітарний університет ім. академіка С. Дем’янчука

Фізична реабілітація та фізичне виховання і спорт, Рівне
Higher, from 09.2004 to 06.2009 (4 years 9 months)


Professional and other skills

  • Computer skills
    Впевнений користувач ПК (MS Office (Excel, Power Point, Word)).
  • Робота з торговими мережами Ашан, Велика Кишеня, Караван, Еко (2 years of experience)
    Advanced, I currently use it.
  • Керування командою мерчендайзерів (до 20 осіб) (2 years of experience)
    Advanced, I currently use it.

Save to applications Already in applications

Similar resumes

All similar resumes


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: