• PRO

Іванна

Менеджер проєктів, 20 000 UAH

Considering positions:
Менеджер проєктів, Зав. аптекою
Employment type:
full-time, part-time
Age:
34 years
City of residence:
Khorostkiv
Ready to work:
Khorostkiv, Kopychyntsi, Terebovlia, Ternopil

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер по роботі з клієнтами

from 02.2024 to now (1 year 6 months)
ТОВ ZDRAVO, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Education

ТДМУ. ім. І.Я.Горбачевського

Фармацевтичний, Тернопіль
Higher, from 2008 to 2013 (5 years)

Knowledge and skills

  • MS Word
  • MS Excel
  • MS Office
  • MS PowerPoint
  • Користувач Internet
  • Internet Explorer
  • Opera
  • MS Access
  • MS Outlook
  • Mozilla Firefox
  • Safari
  • Здатність до навчання
  • Уміння аналізувати
  • Управлінські навички
  • Ведення CRM
  • Користувач 1С
  • MS Teams
  • Outlook Express
  • Canva
  • Asana
  • Користувач NovaPay

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — average

Additional information

Дущак Іванна Ігорівна

Завідувач аптеки, провізор , медичний представник.
Повна зайнятість , віддалена робота.
16 травня 1991 (26 років)
Місто : Хоростків (Теребовля)


ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД
Офісний службовець з інформування клієнтів

📌 ТОВ "ZDRAVO" | 20.02.2024 – дотепер

Управління клієнтською базою.
Використання та впровадження стратегій залучення нових клієнтів.
Вирішення конфліктних ситуацій, робота з запереченнями, покращення клієнтського сервісу.
Координація роботи з логістикою та відділом постачання, контроль своєчасного виконання замовлень.
Аналіз ефективності продажів, підготовка звітності та прогнозування попиту.

Завідувач аптеки / Провізор

📌 ТОВ "Мішель" | 14.06.2018 – 17.06.2023
📌 ФОП Кобрин О.М. (Аптека №2) | 25.09.2017 – …
📌 ФОП Бик М.І. (Аптека №1 "Сади") | 06.06.2016 – 31.08.2017
📌 ФОП Белицька О.Г. (Аптека №2) | 19.08.2014 – 31.05.2016
📌 ТОВ «Родос» | 01.08.2013 – 06.09.2014

Організація роботи аптеки з "нуля", оптимізація логістичних процесів, формування асортименту.
Управління персоналом: підбір, навчання, контроль ефективності роботи фармацевтів.
Контроль дотримання фармацевтичних стандартів.Виконання функцій уповноваженої особи аптеки, робота з контролюючими органами .Закупівля лікарських засобів, співпраця з дистриб’юторами (Оптіма, БаДМ, Вента, Конекс тощо.)Контроль товарних залишків, проведення інвентаризації, впровадження систем електронного обліку.Аналіз та покращення маркетингових стратегій для підвищення продажів та лояльності клієнтів.
ОСВІТА

🎓 Тернопільський національний медичний університет ім. І.Я. ГорбачевськогоФармація | Вища освіта | 09.2008 – 06.2013

📜 Сертифікат фармацевта- спеціаліста – «Організація та управління фармацією» (30.11.2023 р.)
Сертифікат спеціаліста – «Організація та управління фармацією» (30.06.2015)
Сертифікат спеціаліста – «Загальна фармація» (27.06.2014)

КЛЮЧОВІ НАВИЧКИ
✅ Організація та управління фармацевтичними процесами
✅ Стратегічне планування, фінансовий аналіз, контроль витрат
✅ Переговори з постачальниками, логістика та закупівлі
✅ Контроль якості лікарських засобів, відповідність нормативним вимогам
✅ Консультація клієнтів, аналіз та застосування програм лояльності
✅ Автоматизація аптечних процесів, робота з CRM та електронними системами обліку
✅ Кризовий менеджмент, впровадження антикризових стратегій
✅ Керування персоналом, навчання та набір персоналу

ТЕХНІЧНІ НАВИЧКИ

💻 Впевнений користувач ПК (MS Office: Word, Excel, Access, PowerPoint, Outlook)
🌐 Робота з CRM та фармацевтичними програмами («Парацельс», «Мед.Брат», «Фарм.заказ», 1С)💰 Знання касових апаратів (Datecs MP-50, DATECS DMP-55L)

СИЛЬНІ СТОРОНИ

🔹 Високий рівень організованості та відповідальності
🔹 Аналітичне мислення та стратегічне планування
🔹 Ефективна комунікація та вміння вести переговори
🔹 Лідерські навички, досвід управління командами
🔹 Адаптивність до змін, робота в умовах багатозадачності
🔹 Вміння працювати в стресових ситуаціях, приймати швидкі рішення

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ

📌 Готовність до відряджень📌 Відкрита до нових викликів та професійного розвитку

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: