- PRO
Світлана
Керівниця підприємства, операційний директор, 99 000 UAH
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 52 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/4618108/
Work experience
Директор
from 08.2015 to 12.2023
(8 years 4 months)
ДП "КСПУ", Київ (Послуги для населення та бізнесу)
Основні обов'язки:
оперативне керування підприємством;
організація виробничо-господарської та соціально-побутової діяльності підприємства;
організація та здійснення роботи з ефективного комерційного використання будівель, що знаходяться на балансі підприємства;
укладання орендних договорів, повне проведення угод від пошуку клієнтів до підписання договорів та вирішення питань, що виникають;
забезпечення своєчасного збору орендних платежів досягнення максимальної комерційної ефективності;
ліквідація та недопущення дебіторської заборгованості контроль за дотриманням договірних умов;
ведення бази з використання площ та контролю за дотриманням фінансової дисципліни;
підтримка зв'язку з орендарями для з'ясування задоволеності їх рівнем обслуговування або інших питань, пов'язаних з управлінням;
підбір підрядних та сервісних організацій (робота через систему "Прозоро");
контроль експлуатаційних служб;
укладання договорів обслуговування та контроль їх виконання сторонами;
претензійна робота;
керівництво Службою головного інженера підприємсіва;
організація та контроль будівельно-ремонтних робіт, терміни та якість їх виконання;
взаємодія з будівельними, підрядними та іншими організаціями;
проведення регулярних оглядів об'єктів відповідно до встановлених правил та інструкцій;
складання в установленому порядку річного фінансового плану підприємства та затвердження;
подання щоквартального звіту щодо оцінки ефективності управління об'єктом державної власності;
забезпечення максимальної комерційної ефективності (відносини витрат до надходжень);
управління грошовими потоками;
вирішення організаторських, господарських та адміністративних питань у повному обсязі.
Генеральний директор
from 09.2004 to 12.2014
(10 years 3 months)
Мережа ресторанів самообслуговування "Трапезна" (9 закладів), Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Основні обов'язки:
дотримання трудової політики компанії, політики безпеки та безпечного виконання процедур усіма працівниками компанії;
організація роботи та ефективної взаємодії структурних підрозділів компанії;
формування управлінської команди;
проведення кадрової політики компанії;
ціноутворення;
аналіз результатів інвентаризації, контроль закупівель, керування залишками;
розробка заходів щодо мотивації співробітників компанії для підвищення їх працездатності;
оперативний контроль за роботою діючих ресторанів;
вивчення попиту споживачів на продукцію ресторанів;
розробка та впровадження нових методів та форм роботи компанії;
закупівля обладнання та інвентарю;
переобладнання виробництва;
аналіз фінансово-господарської діяльності компанії;
фінансовий контроль та бюджетування;
звітність засновникам за підсумками роботи компанії та планування на новий період;
відстеження та аналіз ринку, цін, асортименту;
робота з корпоративними клієнтами;
пошук нових корпоративних клієнтів;
складання комерційних пропозицій та їх презентація;
організація та проведення рекламних заходів;
відкриття нових закладів з «0»;
участь у тендерах на оренду приміщеннях, підготовка документів на тендерну комісію;
контроль ведення бухгалтерської документації;
взаємодія з перевіряючими та контролюючими органами (Подільський, Шевченківський, Печерський, Солом'янський, Голосіївський райони м.Києва).
Директор
from 07.2002 to 09.2004
(2 years 2 months)
мережа ресторанів "Два Гусака", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Фахівець відділу продажів
from 11.1999 to 06.2002
(2 years 7 months)
Супермаркет "Євромарт-Харків", Харків (Роздрібна торгівля)
- ведення клієнтської бази
- обробка заявок від клієнтів
- формування заявок до відділу закупівлі
- виписування первинних та супровідних документів
- відстеження дебіторської заборгованості
- аналіз та корегування асортименту товарів
- оформлення договорів
- участь у проведення інвентаризації на складах та торгівельному залі
- аналіз та ведення продажів у програмі СПРУТ
- вирішення проблемних ситуацій з клієнтами
- підготовка та надання звітності
Інспектор відділу поточних операцій
from 01.1997 to 11.1999
(2 years 10 months)
Незалежний реєстратор ТОВ "Атлантік ЛТД", Харків (Фінанси, банки, страхування)
Продавець
from 09.1990 to 01.1997
(6 years 4 months)
Продуктовий магазин АТЗТ "Берегиня", Харків (Роздрібна торгівля)
Education
ВНЗ „Міжрегіональна Академія управління персоналом“
Юридичний, право, Київ
Higher, from 2020 to 2022 (2 years)
Магістр права з відзнакою
Харківський національний університет ім.Каразіна
Економічний, фінанси та кредит, Харків
Higher, from 1990 to 1995 (5 years)
спеціаліст
Additional education and certificates
Семінар-тренінг "Участь та перемога на торгах на Prozorro"
2017
Тренінг "Управлінські навички"
2012
Спеціалізований практикум "Перевірка на предприємстві: підстави та наслідки"
2011
Бізнес-семінар "Організація ресторанного бізнесу"
2005
Тренінг командної взаємодії
2004
Бізнес-тренінг «Система управління компанією»
2003
Тренінг-семінар «Управління персоналом»
2002
Тренінг-семінар «Методи нематеріальної мотивації та прогнозування успішності співробітників
2002
ПрТА "ВНЗ"МАУП" Правове регулювання трудових відносин. Кадрове діловодство
2019
Сертифікат підвищення кваліфікації "Зміни в роботі відділу кадрів 2020"
2020
Knowledge and skills
- MS Office
- 1С
- Пользователь Internet
- Windows
- СПРУТ-ТП
- D2 System
- Стресостійкість
- Уміння працювати в режимі багатозадачності
- Управління командою
- Робота в команді
- Знання правової системи
- Ведення договірної роботи
- Кадрове діловодство
- Систематизація бізнесу
- Управлінські навички
- MS Excel
- Участь у тендерах
- Уміння аналізувати
- Управління будівельною компанією
- Фінансове планування
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- English — average
- German — average
- Russian — fluent
References
Сагач Олексій
Співласник, мережа ресторанів "Трапезна"
Additional information
напрацьовані на практиці управлінські та організаторські навички;
здатна швидко вивчати та освоювати різні сфери діяльності;
бізнес-орієнтована;
відповідальна, скрупульозна, вмію та люблю приймати нетрадиційні рішення;
знання технічних особливостей експлуатації нерухомості;
практічний досвід відкриття 4-х ресторанів з "0";
знання та використання на практиці нормативних документів підприємств громадського харчування;
знання та використання на практиці норматіивних документів кадрового та основного діловодства;
досвід ведення претензійно-позивної роботи;
володіння технікою написання договорів;
володіння ПК обсягом користувача;
напрацьована база клієнтів, бізнес-партнерів та контактів у державних структурах;
досвід взаємодія з перевіряючими та контролюючими органами;
Посвідчення водія кат. В, А; наявність авто.
Similar candidates
-
Заступник керівника
80000 UAH, Kyiv, Kropyvnytskyi -
Директор виробничого підприємства
Kyiv, Vinnytsia , more 8 cities -
Директор підприємства
55000 UAH, Kyiv -
Керівник підприємства
Kyiv -
Генеральний директор
Kyiv, Ternopil -
Керівник підприємства
Kyiv, Vinnytsia , more 4 cities