• PRO

Антон

Unity 3D developer, 100 000 UAH

Employment type:
full-time
Age:
40 years
City of residence:
Vinnytsia
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Unity3D developer

from 03.2022 to 11.2024 (2 years 8 months)
Kooply, Дистанційно (IT)

Майже весь час працював над грою Kooply Run: Subway Craft
Займався розробкою кор механік, також частково працював над редакторами персонажів і рівнів, робив деякі загальні речі для UI.
З "досягнень" можу перелічити: кастомну камеру з оминанням перешкод, параметри швидкості з відповідним екраном налаштування (і тестування в реальному часі), схожий екран вибору бекграундів рівня, як і технічна імплементація цих бекграундів, різні механіки бонусів (улюблений -- дублювання монет/зірок), доганяючий персонаж як в Subway Surfers (прибрали через рішення в дизайні) і можна додати ті самі загальні рішення для UI.

Unity3D developer

from 02.2021 to 11.2021 (9 months)
Gismart, Київ (IT)

Працював над VN грою Evergreen (заморозили заради другої, робив редактори і деякий загальний інструментарій), а потім над грою Fairy Merge у відповідному жанрі. Також встиг побути в сервісній команді де розробляв пакети для загального використання в студії.

Unity3D developer

from 03.2018 to 02.2021 (2 years 11 months)
Room 8 Group, Київ (IT)

- Мобільна онлайн PVP action гра Protostrike (Utility AI для ботів та редактор до нього).
- Crash cars: driven to destruction (покращення ігрової логіки, гараж, початкова імплементація мережевої гри через unity networking, виправлення різних багів).
- Трохи UI animation для Tom Clancy's Elite Squad.
- Мобільна мультиплеєрна стратегічна гра Capital War від Funrock (розробка нових фіч, виправлення багів, рефакторинг, оптимізація)
- Участь у повному циклі створення ігор для TeaTime, які вже мертві як компанія :_( Одна гра як Worms (не доробили, щоб дати дорогу наступному проекту) “One Word”, і потім ще “Trivia Royale”
- портування справжнього Fall Guys на мобілки ще до релізу основної гри, але як показала історія -- не склалося.

Unity3D Developer

from 12.2017 to 01.2018 (1 month)
ONSEO, Винница (IT)

Створення VR ігор під HTC Vive.

Unity3D Developer

from 10.2013 to 11.2016 (3 years 1 month)
FLOX Studios, Дистанційно (IT)

Розробка гри Frozen State, спочатку як UI-програміст (2-й програміст в команді), пізніше весь проект перейшов до мене до самого релізу. Розробляв різні геймплейні фічі, AI, керування гравцем, систему бою, керування сценами, мапу світу, міні-мапу, ефекти при отриманні урону, ховеркрафт, трохи IK для віддачі від зброї і таке інше.

Junior Unity3D C# Developer

from 06.2013 to 10.2013 (4 months)
N-Game Studios, Дніпро (IT)

Розробка ігор:
1) клієнт клієнт-серверної карткової гри в стилі Magic: The Gathering. Закрили фінансування.
2) Гра-клон гри hexagon (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.k17.hexagon) зі стилістичною графікою. Зроблена повністю, але її доля мені не відома.

Full-Stack Web-програміст

from 09.2010 to 06.2013 (2 years 9 months)
ПАТ "Запоріжзв'язоксервіс", Запоріжжя (Фінанси, банки, страхування)

Обов'язки:
Проектування, дизайн, розробка і супровід:
- системи онлайн-платежів за комунальні послуги Запоріжжя;
- систем автоматизації (бухгалтерських розрахунків) "Облік дітей відвідуючих дитячі дошкільні заклади" та "Облік дітей відвідуючих додаткові платні уроки в школах"
- системи автоматизації розрахунку номінального и фактичного тарифів на комунальні послуги м.Запоріжжя
- информаційних сайтів підприємства і деяких сайтів-візиток від замовників зовні.

Досягнення:
У всьому вище зазначеному концепцію/дизайн (окрім зовнішніх замовлень), проектування БД, бекенд і фронтенд все робив сам.

Education

Класичний Приватний Університет

Системний аналіз та управління, Запоріжжя
Higher, from 2005 to 2009 (4 years)

Knowledge and skills

  • C#
  • SQL
  • Git
  • DOTween
  • Zenject
  • Unity3D
  • Knowledge of OOP principles
  • Unity
  • Знання принципів ООП
  • Entity component system
  • Knowledge of design patterns

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent
  • English — above average

References

  • Vadim Zak

    Vadim Zak

    Co-Founder and VP R&D at Kooply, Kooply

    Contact details are hidden
  • Anton Sokolov

    Anton Sokolov

    Team leader, Room 8 Group

    Contact details are hidden
  • Oleksandr Maystruk

    Oleksandr Maystruk

    Team leader, Room 8 Group

    Contact details are hidden
  • Maxym Pivovarchuk

    Maxym Pivovarchuk

    Team leader, Gismart

    Contact details are hidden

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: