- PRO
Альона
Менеджер служби підтримки
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 29 years
- City of residence:
- Other countries
- Ready to work:
- Other countries, Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/4652134/
Work experience
Менеджер з клієнтського сервісу
from 11.2023 to 11.2024
(1 year)
Cullinan Hotel, Інші країни (Готельно-ресторанний бізнес)
Обов’язки:
Забезпечувала високий рівень обслуговування гостей, створюючи комфортну та дружню атмосферу.
Приймала гостей, супроводжувала їх під час поселення та виселення, надавала необхідну інформацію щодо послуг готелю.
Відповідала на запити гостей, оперативно вирішувала їхні питання та забезпечувала якісну комунікацію.
Координувала бронювання ресторанів, заходів та додаткових послуг для гостей.
Взаємодіяла з різними службами готелю для забезпечення безперебійної роботи та найкращого сервісу.
Допомагала в організації подій, зустрічей та заходів, забезпечуючи їхній успішний перебіг.
Досягнення:
Покращила рівень обслуговування, що сприяло зростанню позитивних відгуків гостей.
Запропонувала та впровадила ініціативи для підвищення комфорту гостей, що позитивно вплинуло на їхню лояльність.
Ефективно вирішувала нестандартні ситуації та конфліктні питання, забезпечуючи високу якість обслуговування.
Менеджер з клієнтського сервісу
from 05.2021 to 11.2022
(1 year 6 months)
Titanic Deluxe Lara, Інші країни (Готельно-ресторанний бізнес)
Обов’язки:
Забезпечувала відмінний сервіс для гостей, від зустрічі до виселення, надаючи індивідуальні рекомендації та допомогу.
Організовувала надання додаткових послуг і вирішувала запити у будь-який час доби.
Взаємодіяла з різними відділами готелю, щоб гарантувати своєчасне виконання запитів та підтримувати високий стандарт обслуговування.
Регулярно оцінювала рівень задоволення гостей та брала участь у впровадженні нових стандартів обслуговування.
Досягнення:
Запропонувала нові підходи до взаємодії з клієнтами, що сприяло зростанню кількості позитивних відгуків.
Успішно обробляла складні запити гостей, зберігаючи їхню лояльність та задоволеність.
Education
Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського (КПІ)
Факультет менеджменту та маркетингу, Київ
Higher, from 2017 to 2019 (2 years)
Магістр менеджменту та бізнес-адміністрування
Київський національний університет культури і мистецтв (КНУКіМ)
Факультет менеджменту та бізнесу, Київ
Higher, from 2014 to 2017 (3 years)
Бакалавр готельно ресторанного бізнесу і туризму
Knowledge and skills
- Відповідальність
- Комунікація та активне слухання
- Мультизадачність і тайм-менеджмент
- Ведення документації та внесення даних
- Обробка запитів і скарг клієнтів
- Підтримка клієнтів через email і чат
- Управління бронюваннями та резервуванням
- Розвинені навички спілкування
- Адаптивність та гнучкість
- Терпіння та емпатія
- Робота в команді
- Дружелюбність і професійна поведінка
- Прийняття рішень у складних ситуаціях
Language proficiencies
- Russian — fluent
- Ukrainian — fluent
- English — above average
- Turkish — beginner
Similar candidates
-
Support manager
Remote -
Інженер (технічна підтримка)
25000 UAH, Dnipro, Remote -
Менеджер служби підтримки
Remote -
Support manager
30000 UAH, Remote -
Менеджер служби підтримки
37000 UAH, Other countries -
Customer support representative
Remote